Gå til innhold

Deres tester på ikm dagen


Forever22

Anbefalte innlegg

Hei! Tenkte at dere som har testa positivt tidligere kan legge ut bilde av hvordan deres test så ut ved ikm dagen. Dette fordi jeg ser flere er skeptisk til om streken deres er for svak til å være på ikm. Kanskje dette kan bidra til å senke skuldrene til de som er nervøse for akkurat dette. Her kan folk se at det er forskjellig styrke på testene :) Nedenfor er mine tester. 
Aner ikke hvorfor det kom to tråder, hehe! Håper noen fra admin kan slette det ene innlegget så vi slipper dobbelt opp :) 

22500821_10214663472484218_1229240806_n.jpg

Endret av Forever22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge tatt IKM-dagen. Den øverste er en tidlig-test.

Edit: Håper jeg får poste selv om jeg ikke hadde særlig svake tester! :)

Snapchat-1787925180.jpg

Endret av sullå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sullå skrev:

Begge tatt IKM-dagen. Den øverste er en tidlig-test.

Edit: Håper jeg får poste selv om jeg ikke hadde særlig svake tester! :)

Snapchat-1787925180.jpg

Selvsagt! Hadde ikke særlig svake jeg heller 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette avhenger jo helt når egget festet seg. To forskjellige gravide mennesker med IKM 14 dpo kan jo ha helt forskjellige HCG-nivåer, om egget til den ene festet seg 6 dpo og den andre ved 9 dpo. Positiv test er positiv test. Det blir feil å sammenligne seg med andre når man ikke vet dette (og det vet de færreste!)

Uansett, min rundt IKM:

IMG_4198.thumb.JPG.18bc6d9bb0895612bb8dc4e79b25caeb.JPG

Anonymkode: 868a7...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette avhenger jo helt når egget festet seg. To forskjellige gravide mennesker med IKM 14 dpo kan jo ha helt forskjellige HCG-nivåer, om egget til den ene festet seg 6 dpo og den andre ved 9 dpo. Positiv test er positiv test. Det blir feil å sammenligne seg med andre når man ikke vet dette (og det vet de færreste!)

Uansett, min rundt IKM:

IMG_4198.thumb.JPG.18bc6d9bb0895612bb8dc4e79b25caeb.JPG

Anonymkode: 868a7...22d

Ja er jo derfor denne tråden er laget. Slik at folk faktisk ser at det er ikke slik at selv om testen din er svak så betyr det at noe er galt. Tenker at det er greit at folk ser at testene har ulik styrke, og at det faktisk er heeeeelt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk denne 14 dpo, men fikk også 3 + på digital når jeg var 4+3 så det er uvanlig sterkt. Hadde mye svakere svangerskapet før så det kan variere mellom svangerskap også. Fikk nok lile sterk 10 dpo graviditet 2 som 14 dpo med nr 1

Screenshot_20180317-194504.png

Anonymkode: 33d20...df3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...