Gå til innhold

Fargede ullstrømper


Jolene

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om hvor man kan få kjøpt strømper til strømpebelter i andre farger enn sort? Har gode 100 denier ullstrømper fra Levante, men hadde vært fint med flere farger :) Gjerne grått og hvitt eller noe annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Strikk selv, da vel? 

Anonymkode: 4a121...18c

Så tynt og fint klarer jeg ikke å strikke.

4 timer siden, Perelandra skrev:

Hva med disse fra Safa? Mulig de ikke er lange nok? 

https://www.safa.no/produktkategori/dame/dame-knestromper/ 

De blir nok litt korte ja, men takk for tips! :)

3 timer siden, Petrus skrev:

Har sett på de grå, men de var så mørke i fargen. De fra stockingshq var bare i sort, og de har jeg i 3 par :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Jolene skrev:

Så tynt og fint klarer jeg ikke å strikke.

De blir nok litt korte ja, men takk for tips! :)

Har sett på de grå, men de var så mørke i fargen. De fra stockingshq var bare i sort, og de har jeg i 3 par :)

På stockingshq så det ut til å finnes modeller med farger (nylonica) men at de ikke er tilgjengelig for salg i øyeblikket. 

Har du prøvd å sende en epost til kundeservice der og spurt om de kan hjelpe? Kanskje kan de bestille inn sammen med neste leveranse?

Du kan jo sende en forespørsel til andre strømpebutikker på epost? 

Anonymkode: df0d4...6d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

På stockingshq så det ut til å finnes modeller med farger (nylonica) men at de ikke er tilgjengelig for salg i øyeblikket. 

Har du prøvd å sende en epost til kundeservice der og spurt om de kan hjelpe? Kanskje kan de bestille inn sammen med neste leveranse?

Du kan jo sende en forespørsel til andre strømpebutikker på epost? 

Anonymkode: df0d4...6d7

Takk for tips, for har ikke tenkt på å sende e-post! Nylonica er det et merke eller hva strømpene er laget av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jolene skrev:

Takk for tips, for har ikke tenkt på å sende e-post! Nylonica er det et merke eller hva strømpene er laget av?

Nylonica er et merke.

Brukte menyen, valgte something special og så opages and winter. Der er Nylonica og andre listet. Men ser nå at for Nylonica er det plus size og det er kanskje ikke for deg. Men i beskrivelsen står det flere farger, men er ikke mulig å velge, tipper det er fordi de er utsolgt.

https://www.stockingshq.com/stockings-c3/opaque-winter-t118

Anonymkode: df0d4...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nylonica er et merke.

Brukte menyen, valgte something special og så opages and winter. Der er Nylonica og andre listet. Men ser nå at for Nylonica er det plus size og det er kanskje ikke for deg. Men i beskrivelsen står det flere farger, men er ikke mulig å velge, tipper det er fordi de er utsolgt.

https://www.stockingshq.com/stockings-c3/opaque-winter-t118

Anonymkode: df0d4...6d7

Plus size er ikke noe for meg nei :P Takk skal du ha likevel!:blomst: Jeg har Transparenze-strømper, men de er ikke i ull. Problemet da er at de blir for kalde i feks -10. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få tak i gode vinterstrømper?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bruker du ikke bare strømpebukser i ull?

Anonymkode: d1087...cef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...