Gå til innhold

Er samboer utro?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd utroskap på det verste i mitt tidligere forhold, og har derfor vanskelig for å stole helt på min nåværende partner. Tar meg selv dessverre i å sjekke nettleseloggen hannes, og nylig fant jeg noe som gjorde at jeg begynte å lure..

Han hadde søkt opp "klamydia" "hvordan smitter klamydia" "kjønnssykdommer" osv...

Mitt paranoide sinn tenker at han har vært utro, og han er redd han er blitt smittet (bli bustet)

På den andre siden.. Han er verden beste kjæreste, og jeg har ingenting å påpeke som tilsier at han noen gang kommer til å være utro. Vi har det meget bra sammen :-) Kan jo hende han har søkt på nett etter klamydia fordi han er redd for at JEG har vært utro? 

Men hvorfor skulle han ellers søke på klamydia??  Jeg føler ikke jeg kan ta det opp med han heller, neppe poppis hvis han føler jeg "overvåker" han. 

Seriøse svar takk :)

Anonymkode: b1440...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette kan være hva som helst. Kan feks være det er noen han kjenner som har fått det og snakket med han om det, og han har vært nysgjerrighet og Googlet. Jeg blir bare flau over å tenke på hva jeg mange ganger søker på, og årsaken kan være helt fjern. 

 

Her er det nok ingen enn han som vet. Og den eneste måten å finne ut på er å spørre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som din samboer har helseangst. Kan like gjerne være han har opplevd noen symptomer (f.eks svie nedentil) og lurer på om han er smittet av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke bekymra meg om jeg var deg. Søker selv på veldig mye rart som jeg ikke vil at andre skal se, og det betyr virkelig ingenting. Synes du skal slutte å overvåke han på denne måten, selv om jeg skjønner at du sliter med tillit pga gammelt forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke å henge sammen med deg eller utroskap i det hele tatt. Jeg googler også mye rart, uten at det egentlig er relvant for noenting som helst, annet enn at jeg er nysgjerrig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søker på mye rart som ikke er aktuelt for meg personlig. Om jeg leser noe på nyhetene, hører om noe på film eller leser noe her inne, så kan jeg google for å finne mer informasjon om temaet. Hadde kjæresten min lest loggen så hadde han sett ett virrvar av mye rart, og kunne sikkert tenkt det verste om min helse og vårt forhold. Jeg er bare veldig undrende og nysgjerrig på ting, men er like trofast som bestandig.

Anonymkode: f5399...29c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar dere.. Nå er jeg mye roligere :fnise:

Anonymkode: b1440...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Han kan ha kommet over en artikkel om det og ville sjekke det ut 

-Han kan ha vært utro 

-Han kan tro at du er utro 

-Han kan plutselig ha begynt å lure på om han har det fra tidligere om han ikke har testet seg

-Det kan hende han bare søkte på det uten grunn 

-Han kan ha hørt noen snakke om det og ville lese om det 

-Han vil kanskje bare ha kunnskap 

-Han kan ha en liten helseangst og plutselig fått det for seg at han har det 

-Han kan ha oppdaget en forandring nedentil, også på deg 

 

Anonymkode: 000ed...795

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det opp med han, spør han hvorfor han søker på klamydia og smitte. Det kan være helt uskyldig som at han bare er nysgjerrig eller det kan være at han er redd for å ha blitt smittet/blitt smittet. Du kjenner kjæresten din bedre enn oss her inne, så du vil nok merke på reaksjonen hans om det ligger noe mer der eller ikke. 

Anonymkode: 3cd87...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta det opp med han, spør han hvorfor han søker på klamydia og smitte. Det kan være helt uskyldig som at han bare er nysgjerrig eller det kan være at han er redd for å ha blitt smittet/blitt smittet. Du kjenner kjæresten din bedre enn oss her inne, så du vil nok merke på reaksjonen hans om det ligger noe mer der eller ikke. 

Anonymkode: 3cd87...c36

Har ikke så veldig lyst å fortelle han at jeg har lest loggen hannes, sikkert ikke kult å føle seg "overvåket" :/

Anonymkode: b1440...988

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hvordan smitter klamydia» høres ut som noe jeg kunne søkt på etter å ha badet i basseng, boblebad, vært på et offentlig toalett eller lignende :fnise:

Anonymkode: 5ea6a...ae6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør han helt tilfeldig om han har hatt en kjønnssykdom før, så får du svaret ditt.
Dumt å lese loggen hans etc, gjorde dette i et tidligere forhold og på slutten av forholdet sa eksen min at han visste det hele tiden fordi man kan se det på pcen (uansett om du sletter ting), så ja.. Prøv å jobb med tilliten din til han , prat med han om at ditt tidligere forhold ødela mye for deg i møte med andre.

Alt i alt høres dette ut som noe jeg kunne søkt opp, noen ganger tenker jeg bare på merkelige ting og googler for å finne svar. Trenger ikke være noen større årsak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
På 15.3.2018 den 23.45, AnonymBruker skrev:

«Hvordan smitter klamydia» høres ut som noe jeg kunne søkt på etter å ha badet i basseng, boblebad, vært på et offentlig toalett eller lignende :fnise:

Anonymkode: 5ea6a...ae6

Virkelig?? 

Tanken har aldri fallt meg inn. Basseng, boblebad eller toalett??  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest making.a.mess

Håper ingen leser min logg for jeg titter innom vanvittig mye rart. Det snakkes og leses mye rart og plutselig blir man nysgjerrig. til eksempel så var jeg nysgjerrig på den selvmordspilla Himmler og Gøring tok når de innså at slaget var tapt i 2 verdenskrig. Så en dokumentar og de tok en bitteliten pille og sovnet stille inn. For hvis den er så rask og smertefri hvorfor blir ikke den brukt fremfor den elektriske stol og henrettelser? Så vidt jeg vet så får de dødsdømte beroligende så de sovner før de får  dødssprøyten i usa til eksempel. Kort sagt så var keg nysgjerrig, men om noen skulle lest loggen så kunne det bli oppfattet feil.

Kanskje har en av kompisene fått det? Kanskje har fyren din fått sopp og tror det er klamydia? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har søkt på det samme selv, men kun etter sex.. 

Anonymkode: 4c1e1...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.3.2018 den 21.04, Mrs.Purdey skrev:

Virkelig?? 

Tanken har aldri fallt meg inn. Basseng, boblebad eller toalett??  

Du har vel hørt uttrykket "klamydiakoker"?

Anonymkode: 5ea6a...ae6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om min samboer tar min søke historikk seriøst er jeg en: Barne overgriper, morder, utro, rik, seriøs, sexy, geni osv.. Jeg søker på alt mulig, liker å lese / lære om fucka situasjoner feks; Lese om sykdommer, eller hvordan hodet til en overgriper fungere osv..  

Anonymkode: a2165...f15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen her kan svare på om han har vært utro, det er det bare han som kan svare på.. 

men uansett, jeg har f.eks søkt på HIV flere ganger (jeg har ikke det, men har helseangst og googler alt av symptomer og alle sykdommer) 

samboeren min beskyldte meg for å ha gitt han herpes, så han googlet masse på herpes men det viste seg at det bare var sopp.. 

altså, kan være mange grunner.. men hvis du tror han skjuler noe må du jo bare si det rett ut, og du kan bare si at du klarte å lese loggen men at det ikke var meningen. 

Anonymkode: 3c11d...973

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan være noe, men du tolker kanskje søkeloggen litt vel direkte? Søkeloggen sier kanskje litt om hva folk tenker på, men lite om hva de gjør. 

Anonymkode: 2fc64...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...