Gå til innhold

Positiv og negativ osv


Mina1997

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Kan være tidlig testing, eller sen hcg stigning.. ingen grunn fir å skremme TS...

Anonymkode: 2c447...4af

Hvis du leser i tråden ser du at hun nå er to dager på overtid. Ja, det kan hende hun har hatt senere eggløsning, men det er jo litt rart at testene for hele fire dager siden er like svake som de i dag.

Skremme TS? Tråden er plassert under «graviditet» og ikke «prøvere» vi vet dermed ikke om TS i det hele tatt prøver å bli gravid. Dessuten er det bedre å ærlig si hva en tenker enn å gi falske forhåpninger (om TS faktisk prøver å bli gravid).

Anonymkode: 72137...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du leser i tråden ser du at hun nå er to dager på overtid. Ja, det kan hende hun har hatt senere eggløsning, men det er jo litt rart at testene for hele fire dager siden er like svake som de i dag.

Skremme TS? Tråden er plassert under «graviditet» og ikke «prøvere» vi vet dermed ikke om TS i det hele tatt prøver å bli gravid. Dessuten er det bedre å ærlig si hva en tenker enn å gi falske forhåpninger (om TS faktisk prøver å bli gravid).

Anonymkode: 72137...09c

Leser det TS skriver og det andre skriver.. strekene i en gtest kan variere fra test til test, så man bør ikke ta for gitt at man kan se stigning ut ifra tester 😊 just sayin.. 

Anonymkode: 2c447...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leser det TS skriver og det andre skriver.. strekene i en gtest kan variere fra test til test, så man bør ikke ta for gitt at man kan se stigning ut ifra tester 😊 just sayin.. 

Anonymkode: 2c447...4af

Okei, antok det siden du dro frem at det kunne være tidlig testing (ja, kan være sen eggløsning, men forventet mens var fremdeles for to dager siden). Uansett så er nok ikke folk her ute etter å skremme henne, man sier sin ærlige mening og hva man tror og tenker - som er meningen i denne tråden her. Vi vet jo som sagt heller ikke om TS ønsker å være gravid eller ikke engang😊

Anonymkode: 72137...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar! Jeg holder dere oppdatert! Er det normalt og kjenne stikking midt i magen under navelen sånn ca ? 🤔 Er selvfølgelig bekymret for at sa kan skje. Eller om man kjenner dette når det er kjemisk. Har også våknet tidlig de siste 3-4 dagene og ikke fått sove mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mina1997 said:

Takk for alle svar! Jeg holder dere oppdatert! Er det normalt og kjenne stikking midt i magen under navelen sånn ca ? 🤔 Er selvfølgelig bekymret for at sa kan skje. Eller om man kjenner dette når det er kjemisk. Har også våknet tidlig de siste 3-4 dagene og ikke fått sove mer. 

Det meste er normalt av stikk og småsmerter er normalt når man er gravid. Veldig sterke menssmerter og blødning er et dårlig tegn ofte.

Du får teste fremover med morgenurin.  Streken bør bli sterkere etterhvert, fordi hcg skal stige mer og mer.

Kjemisk er forresten en veldig tidlig SA

Anonymkode: 0b126...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Mina1997 said:

Okei så hvis steken ikke blir sterkere så vet jeg at det er kjemisk ? 

Hvis du får mensen så er det nok ganske sikkert det..  

Men du må bare se det litt an nå. Det kan gå begge veier :)

Anonymkode: 0b126...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 16.22, Mina1997 skrev:

Vææ! Jeg går jo ikke på noe prevensjon nå så kan godt hende! Tester i morgen tidlig og oppdaterer dere da! 

Vet kjæresten din om dette?

Anonymkode: 1041f...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet kjæresten din om dette?

Anonymkode: 1041f...016

Ja han vet dette og ønsker barn, jeg er litt sånn begge veier 🤷🏼‍♀️ Men nå som jeg ser strekene ønsker jeg det jo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Mina1997 skrev:

Takk for alle svar! Jeg holder dere oppdatert! Er det normalt og kjenne stikking midt i magen under navelen sånn ca ? 🤔 Er selvfølgelig bekymret for at sa kan skje. Eller om man kjenner dette når det er kjemisk. Har også våknet tidlig de siste 3-4 dagene og ikke fått sove mer. 

Når legger du deg og når våkner du da?

Anonymkode: 76704...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mina1997 skrev:

Ja han vet dette og ønsker barn, jeg er litt sånn begge veier 🤷🏼‍♀️ Men nå som jeg ser strekene ønsker jeg det jo

Hvis begge ønsker det, forholdet er sterkt og dere har vært sammen en stund, så er det jo fint!:)

Anonymkode: 1041f...016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester var fremdeles ganske svake dagen jeg skulle ha mens. Men clearblue digital med ukesindikator viste positiv før forventet mens. Er det clearblue digital med eller uten ukesindikator du har brukt? Den uten ukesindikator er ikke like sensitiv som den med ukesindikator. 

Endret av strawberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når legger du deg og når våkner du da?

Anonymkode: 76704...0de

I går sovnet jeg ikke før 12 og våknet 05:00 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, strawberry skrev:

Mine tester var fremdeles ganske svake dagen jeg skulle ha mens. Men clearblue digital med ukesindikator viste positiv før forventet mens. Er det clearblue digital med eller uten ukesindikator du har brukt? Den uten ukesindikator er ikke like sensitiv som den med ukesindikator. 

Jeg har kjøpt den med ukesindikator nå, så får vi se hva resultate blir i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1997 skrev:

Jeg har kjøpt den med ukesindikator nå, så får vi se hva resultate blir i morgen 

Lurt :) Et tips kan være å drikke litt mindre væske i kveld, da blir ikke urinen så utvannet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Mina1997 skrev:

Okei så hvis steken ikke blir sterkere så vet jeg at det er kjemisk ? 

Hvis mensen kommer og testene blir svakere og tilslutt negative, så kan du gå ut i fra at det er en kjemisk. Men hvis du begynner å blø etter 5. uke (eller noe) regnes det som spontan abort. Ikke det at jeg tror det skjer, men greit å vite forskjellen.

Masse lykke til! 

Anonymkode: df314...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis mensen kommer og testene blir svakere og tilslutt negative, så kan du gå ut i fra at det er en kjemisk. Men hvis du begynner å blø etter 5. uke (eller noe) regnes det som spontan abort. Ikke det at jeg tror det skjer, men greit å vite forskjellen.

Masse lykke til! 

Anonymkode: df314...78a

Okei! Veldig taknemmelig for alle svar! Jeg kommer til å holde dere oppdatert! Jeg har små stikkninger men ikke smerter, kjenner at humørsvigninger er her 🙈 Så får jeg krysse fingrene på at om det er noe at den lille reka holder fast! 😂🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Mina1997 skrev:

I går sovnet jeg ikke før 12 og våknet 05:00 

Uff, det er ikke mye søvn. Og du har sikkert jobb eller skole å gå til?

Anonymkode: 76704...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik så min RFSU test ut, bare noen sekunder etter jeg tissa på den, med så konsentrert kveldsurin som mulig. Trodde jeg var 11 dager over mens, men hadde EL senere enn antatt såå 5 dager over ikm. 

Clearblue er tatt dagen etterpå midt på dagen, så da hadde fargestoffet i RFSU testen blitt litt dusa ut. 

Som andre skriver, vent ett par dager og ta en av samme testene på ny for å se om streken blir sterkere, da er det lettere å sammenligne. Skal mer hcg til for å slå ut på digital enn strektest. 

1E3D477D-C5EB-429A-A13E-1EE7C1457DF1.jpeg

2844B143-737F-43E8-9816-0274BA9CA1B1.jpeg

Anonymkode: a735e...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uff, det er ikke mye søvn. Og du har sikkert jobb eller skole å gå til?

Anonymkode: 76704...0de

Ja jeg jobber som servitør 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...