Gå til innhold

Til dere på 160 cm😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 159 og ligger på 44/45 kg. Er verken for liten eller stor:) jeg tror det varierer veldig utifra muskelmasse og benbygning. Vekten har ikke mye å si så lenge man er frisk og har det bra med seg selv. 

Anonymkode: b893a...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 160 og veier 61 kg det er bitte litt for mye. Bikker jeg under 60 kg derimot blir jeg for tynn. Så et sted mellom 60-60,5 kg på meg er fint. Går jeg ned litt over en kilo så stikker ribbeina ut, det er ikke pent!

Anonymkode: 52a65...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 cm, og jeg har aldri fått så mange positive kommentarer som da jeg veide ca. 70 kg. Føler meg også mest vel selv når jeg veier det. Nå veier jeg 4 kg mer, og jobber med saken å gå ned disse. Men her en dag spurte jeg noen personer som jeg vet jeg alltid kan regne med å få ærlige svar fra hva de tror jeg veier, og maksimum de tippet var 62 kg. Så jeg tror det kommer veldig an på kroppsfasong og beinbygning. 

Anonymkode: abdf3...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162 og veier ca. 85 kg. Ja, jeg er overvektig uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Samtidig har jeg en muskelmasse på ca. 54 kg. Trodde da jeg startet livstilsendringen min at jeg ønsket en vekt på ca. 55 kg. Nå heller jeg mot en fettprosent på ca. 20 %, og så får vekten vise det den viser.

Anonymkode: 858ad...da8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 og 58 kg. Og er ganske lubben, men ikke tykk. Har dobbelthake og ville ikke gått med singlet blant folk 🙈 

så det er tydlig st man bærer vekta si forskjellig ja 😊

 

Anonymkode: f6f5a...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162 og veier ca 70. Bruker stort sett klær mellom S-M. Tenker på meg selv som helt normalvektig.

Anonymkode: 22f40...dab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 157 og veier 50 kg, ser normalt slank ut. Har sped benbygning, ikke noe mye muskler og det er absolutt ingen ben som stikker ut på meg. Er 90 over hoftene, 64 i midjen og 85 rundt brystet. 

Anonymkode: 9e7fb...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2018 den 22.57, AnonymBruker skrev:

Jeg er 161 cm og har alltid veid 50-52 kg. Ingen har noensinne kalt meg "tynn", jeg har boobs og booty og ser sunn ut. Om jeg veide 10 kg mer hadde jeg garantert sett lubben ut. 

Anonymkode: af9fe...a24

Boobs og booty??? :skratte:

Hvordan er stomachen din a?

Anonymkode: 23a89...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 162 og veier ca 70. Bruker stort sett klær mellom S-M. Tenker på meg selv som helt normalvektig.

Anonymkode: 22f40...dab

Hvorfor tenker du på deg selv som normalvektig når du faktisk er overvektig? Mener ikke at du ikke er sunn og ser bra ut, for det gjør du nok, men lurer oppriktig på den tankegangen. 

Anonymkode: 45051...d22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor tenker du på deg selv som normalvektig når du faktisk er overvektig? Mener ikke at du ikke er sunn og ser bra ut, for det gjør du nok, men lurer oppriktig på den tankegangen. 

Anonymkode: 45051...d22

Fordi en person som bruker str M er helt normal?

Anonymkode: 22f40...dab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.3.2018 den 15.10, AnonymBruker skrev:

Jeg er 160 og veier 61 kg det er bitte litt for mye. Bikker jeg under 60 kg derimot blir jeg for tynn. Så et sted mellom 60-60,5 kg på meg er fint. Går jeg ned litt over en kilo så stikker ribbeina ut, det er ikke pent!

Anonymkode: 52a65...735

Hvordan kan ribbein stikke ut med en kilo mindre liksom`?

Anonymkode: 3dbe2...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...