Gå til innhold

Til dere på 160 cm😊


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres 55 kilo for mye ut synes dere, når lite av det er muskler? Prøver bli flinkere trene styrke.. 

Anonymkode: 3dbe2...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hørtes helt fint ut. Jeg er 158 og 53 kg, føler jeg er akkurat passe. 

Anonymkode: f94fd...702

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig fint ut, for det er en centimeter og en kilo mindre enn jeg er/har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke jeg er tykk altså, før noen rapporterer denne😁 Men kan absolutt skjerpe meg i kosten. Fredag fjerner jeg pstav og håper "cravings" forsvinner (mye søtsug mm, har alltid ligget mellom 50-52 kilo). 

Anonymkode: 3dbe2...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, høres fint ut. Jeg er en cm lengre enn deg og ser flott ut, når jeg er mellom 54-60 kilo. Dersom jeg blir under 54 kilo, ser jeg litt for tynn ut og over 61, får jeg plutselig tendenser til dobbelthake, bortsett fra da jeg hadde hardt fysisk arbeid, trente hver dag  og så smashing ut med 63 kilo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres litt lite ut, men så ser jeg skral ut hvis jeg går under 65 kilo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minya skrev:

Jeg synes det høres litt lite ut, men så ser jeg skral ut hvis jeg går under 65 kilo.

Er du veldig trent da? Har vært 64, men da var jeg tjukk rett og slett 

Anonymkode: 3dbe2...601

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg er selv 157 cm og venninnene mine ble veldig overrasket når jeg fortalte at jeg veier 50 kg. For i deres hoder (de er alle over gjennomsnittshøyde) høres 50 kg veldig lite ut, og jeg er absolutt ikke tynn. Så for oss lave jenter er det helt passelig å veie 50-55 kg. 

Anonymkode: 45051...d22

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det kommer mest an på hvor mye kroppsfett man har. Jeg har vært tynnfeit sofaslask på 55kg, og da synes jeg det er litt "mye". Men om man er kjemptetrent, løper og har muskler, så er 55 helt perfekt

 

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du veldig trent da? Har vært 64, men da var jeg tjukk rett og slett 

Anonymkode: 3dbe2...601

Samme her. Eller, har aldri vært over 60kg, men synes jeg var i overkant lubben da. 48-53 er passelig slank (så lenge jeg ikke har mye muskler)

Anonymkode: 2953b...d39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke 55 kg høres mye ut! 

Over 60 kg er mer enn når jeg var gravid så det ville ikke vært kledelig på meg om det bare var fett. Synes jeg ser best ut når jeg er mellom 48-54 kg. 

Anonymkode: 49b1a...0da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 162cm og 79kg.. Og jeg er alldeles perfekt jeg! 😛

Anonymkode: baf5b...6e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veier 55 og hadde ikke trivdes med vekten om det ikke var for at jeg har så mye muskler. Det ville jo ha betydd at jeg hadde hatt betydelig mer fett. På MIN kropp hadde det ikke sett bra ut. Jeg kler å være så slank som jeg er. Men det er min kropp! Folk bærer vekt forskjellig sånn at det er umulig å si. 

Anonymkode: 28990...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg veide 54 kg ga fastlegen min meg beskjed om at jeg var nødt til å gå opp i vekt for jeg så usunt tynn ut. Jeg ser best ut med 60-65 kg. Så det med vekt kommer ikke kun an på høyde, men også kroppssammensetningen og benbygningen. 

Anonymkode: d8b61...207

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt høyere og veier litt mindre, men jeg tenker ikke at 55 kg er for mye når du er 160 cm. Hvordan vekta ser ut på deg kan være helt forskjellig fra noen som er like høye som deg og veier nøyaktig det samme. Jeg syns det høres ut som et fint utgangspunkt til å begynne med styrketrening og kanskje bytte ut litt fett med muskler, eller rett og slett bygge muskler. Veier som sagt mindre, men jeg har også fett som kunne vært muskler. Vekta di høres helt fint ut

Anonymkode: f54ec...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er 161 cm og har alltid veid 50-52 kg. Ingen har noensinne kalt meg "tynn", jeg har boobs og booty og ser sunn ut. Om jeg veide 10 kg mer hadde jeg garantert sett lubben ut. 

Anonymkode: af9fe...a24

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 160 cm og veier 63 kilo. Er ikke tykk ☺️

Anonymkode: 34583...a27

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant når folk sier at kropper er forskjellige og noen ser tynne ut med en vekt mens andre kan se lubne ut på samme vekten. Selv tror jeg at det handler mer om personlige preferanser. For jeg er selv 164 cm og klarer fort tippe vekten til damer med samme høyde. Du som sier du ser du ser du ser for tynn ut når du veier 55 kg og du som sier du ser småfeit ut med 55 kg vil garantert framstå som normalvektig for andre. 

Anonymkode: fe0d7...d77

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 162. Da jeg veide 66 kilo, trodde folk jeg var syk... Jeg ser slankest og finest ut ved ca 70-73 kg (trener mye)

Anonymkode: 89947...05e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...