Gå til innhold

– Om 20 år har vi åpen krig på gata i Stockholm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle bør få med seg siste utgave av Trygdekontoret på NRK.

https://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret/MUHU06000618/sesong-12/episode-2

De siste syv årene har over 130 mennesker blitt drept i skyteepisoder i Sverige. Et parti med nazistiske røtter har en reell mulighet til å bli valgets vinner i høst. Hva er galt med söta bror?

Anonymkode: 64db9...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre vil Norge også få store alvorlige problemer og jeg tror 20 år er for optimistisk, jeg vil si 10-12 år.

Anonymkode: 917c1...8db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren sier at det ikke handler om innvandrere og flyktninger som avisene "prøver å skremme oss med". Men det handler om andregenerasjon! For de er jo svensker, må vite. Når andregenerasjon blir verre enn første så sier det litt om fremtidsmulighetene for at disse folkene skal bli en del av folkhemmet. Sverige blir som landene disse kommer fra. Bytter man ut befolkningen får man et annet land, enkelt og greit. Groteskt å ha ødelagt antageligvis verdens beste land i løpet av noen tiår. Jeg blir fysisk uvel av å tenke på Sverige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, helloooocavy said:

Fyren sier at det ikke handler om innvandrere og flyktninger som avisene "prøver å skremme oss med". Men det handler om andregenerasjon! For de er jo svensker, må vite. Når andregenerasjon blir verre enn første så sier det litt om fremtidsmulighetene for at disse folkene skal bli en del av folkhemmet. Sverige blir som landene disse kommer fra. Bytter man ut befolkningen får man et annet land, enkelt og greit. Groteskt å ha ødelagt antageligvis verdens beste land i løpet av noen tiår. Jeg blir fysisk uvel av å tenke på Sverige.

I Danmark kan ikke tredjegenerasjon dansk.

https://www.rights.no/2018/02/fodt-i-danmark-men-kan-ikke-dansk/

 

Anonymkode: 64db9...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle bør få med seg siste utgave av Trygdekontoret på NRK.

https://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret/MUHU06000618/sesong-12/episode-2

De siste syv årene har over 130 mennesker blitt drept i skyteepisoder i Sverige. Et parti med nazistiske røtter har en reell mulighet til å bli valgets vinner i høst. Hva er galt med söta bror?

Anonymkode: 64db9...fc1

9 åring:  Pappa hvorfor er det farligere å bo i Hasselby enn i Nairobi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok ikke om 20 år kommer nok før det, borgekrigen kommer til å bli kjempet av norske og danske soldater, siden svenske soldater og offiserer teknisk sett er lagt ned i følge svenske generaler. Militæret måtte faktisk stanse operasjoner siden de ikke hadde nok ressurser til å stenge grensen i 2015.  Stefan har faktisk vært ute i media og sagt at militæret kan settes inn for å kontrollere situasjonen, samt at brosjyrer om dette er delt ut til alle husstander. 

Renger med at felst parten av svenske politikere kommer til å immigrere til Norge og Danmark etter de mister kontrollen.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sier denne Ida Östensson at det var en løgn da det ble kjent at det var afghanske gutter som var skyldige, fordi de var født i Sverige! Hvordan kan man ha en så forskrudd virkelighetsoppfatning? De er ikke afghanske fordi de er født i Sverige? For et syyyyykt land der denne holdningen er den statsbærende! Nettopp at de er født i Sverige og likevel driver med dette sier vel alt om mulighetene for at integrering av afghanere blir vellykket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, helloooocavy skrev:

Så sier denne Ida Östensson at det var en løgn da det ble kjent at det var afghanske gutter som var skyldige, fordi de var født i Sverige! Hvordan kan man ha en så forskrudd virkelighetsoppfatning? De er ikke afghanske fordi de er født i Sverige? For et syyyyykt land der denne holdningen er den statsbærende! Nettopp at de er født i Sverige og likevel driver med dette sier vel alt om mulighetene for at integrering av afghanere blir vellykket.

Det er ganske rart, Sverige er helt ulogisk. Hadde de tatt problemene på alvor, hadde de kanskje hatt en sjanse.

Anonymkode: d128c...580

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man slippe til en idiot av en feminist bør man også inkludere en idiot av en antifeminist, så kan de sitte og kaste galskap frem og tilbake seg imellom, det kan jo være underholdende på sitt vis, om ikke annet. I den forholdsvis interessante debatten på Trygdekontoret ble feministen bare et irriterende støyelement, men jeg kan jo skjønne at redaksjonen tenkte at det ikke går an å snakke om svenske tilstander uten å ta med statsfeminismen.

Godt å se Trygdekontoret i brukbar vigør igjen etter det meningsløse pjattet om #metoo sist.

Anonymkode: b5217...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, helloooocavy said:

Så sier denne Ida Östensson at det var en løgn da det ble kjent at det var afghanske gutter som var skyldige, fordi de var født i Sverige! Hvordan kan man ha en så forskrudd virkelighetsoppfatning? De er ikke afghanske fordi de er født i Sverige? For et syyyyykt land der denne holdningen er den statsbærende! Nettopp at de er født i Sverige og likevel driver med dette sier vel alt om mulighetene for at integrering av afghanere blir vellykket.

Det er jo det korrekte da, selv om man nok kan mistenke at kulturen har hatt noe å si her. Er man født i Sverige skal man omtales som svenske og ikke afghaner. Sånn er det i Norge også. Klassekamerater til barna mine er barn av innvandrere, men siden de er født i Norge er de offisielt like norske som deg og meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, hind said:

Det er jo det korrekte da, selv om man nok kan mistenke at kulturen har hatt noe å si her. Er man født i Sverige skal man omtales som svenske og ikke afghaner. Sånn er det i Norge også. Klassekamerater til barna mine er barn av innvandrere, men siden de er født i Norge er de offisielt like norske som deg og meg.

Men de er det neppe i paksis. 

Anonymkode: 64db9...fc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Men de er det neppe i paksis. 

Anonymkode: 64db9...fc1

Nei, men på papiret er de altså det. Hvis de begår forbrytelser skal det stå "en norsk statsborger" eller "en nordmann" i avisen. Det samme skal det hvis de vinner nobelprisen, så svenskfeministen hadde sitt på det tørre sånn sett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man slippe til en idiot av en feminist bør man også inkludere en idiot av en antifeminist, så kan de sitte og kaste galskap frem og tilbake seg imellom, det kan jo være underholdende på sitt vis, om ikke annet. I den forholdsvis interessante debatten på Trygdekontoret ble feministen bare et irriterende støyelement, men jeg kan jo skjønne at redaksjonen tenkte at det ikke går an å snakke om svenske tilstander uten å ta med statsfeminismen.

Godt å se Trygdekontoret i brukbar vigør igjen etter det meningsløse pjattet om #metoo sist.

Anonymkode: b5217...d4e

Hun syntes nok at hun gjorde en god jobb, men hun demonstrerte hvor farlig den svenske ytterliggående feminismen er, fordi den bortforklarer alt som har med Islam og innvandring.

 

Anonymkode: 917c1...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle bør få med seg siste utgave av Trygdekontoret på NRK.

https://tv.nrk.no/serie/trygdekontoret/MUHU06000618/sesong-12/episode-2

De siste syv årene har over 130 mennesker blitt drept i skyteepisoder i Sverige. Et parti med nazistiske røtter har en reell mulighet til å bli valgets vinner i høst. Hva er galt med söta bror?

Anonymkode: 64db9...fc1

Ikke om de begynner å satse på fritidsklubber !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre vil Norge også få store alvorlige problemer og jeg tror 20 år er for optimistisk, jeg vil si 10-12 år.

Anonymkode: 917c1...8db

Som Hip-Hop mannen Ken Ring sa på trygdekontoret er at vi har fått inn 1 million flyktninger som kommer til å lage 2 millioner barn . Han mente at Sverige ikke hadde noen kontroll eller plan for dette fremtidssenarioet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dessverre vil Norge også få store alvorlige problemer og jeg tror 20 år er for optimistisk, jeg vil si 10-12 år.

Anonymkode: 917c1...8db

BS.

Anonymkode: 05538...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, KuMannen skrev:

Som Hip-Hop mannen Ken Ring sa på trygdekontoret er at vi har fått inn 1 million flyktninger som kommer til å lage 2 millioner barn . Han mente at Sverige ikke hadde noen kontroll eller plan for dette fremtidssenarioet.

Han sa det ganske riktig, det er ute av kontroll. 2 og 3 generasjonens innvandrere blir ikke integrert. Oppe i alt dette, med de alvorlige problemene Sverige har, fortsetter de med massiv innvandring og enorm familigjenforening. De kommer ikke til å gi seg, selv når landet ligger i ruiner.

Anonymkode: 917c1...8db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa det ganske riktig, det er ute av kontroll. 2 og 3 generasjonens innvandrere blir ikke integrert. Oppe i alt dette, med de alvorlige problemene Sverige har, fortsetter de med massiv innvandring og enorm familigjenforening. De kommer ikke til å gi seg, selv når landet ligger i ruiner.

Anonymkode: 917c1...8db

Spørsmålet er ikke om de blir integrert, spørsmålet er om de VIL bli integrert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Peonjenta skrev:

Spørsmålet er ikke om de blir integrert, spørsmålet er om de VIL bli integrert?

Jeg tror mange har gitt opp tanken på integrering, i stedet så har man begynt å snakke om multikulturalisme. Men hvordan skal man løse integreringsproblemet når man ikke lenger vet hvilken kultur de skal integreres til?

Anonymkode: 917c1...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...