Gå til innhold

Hvor lenge var dere i jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11 minutter siden, Ruccula skrev:

Jobbet frem til siste dag, uten en eneste dag fravær :)

Samme her. Men jeg var heldig og var i veldig fin form. Ingen plager, sov godt, og syns det begynte å bli tungt først helt på slutten, sånn omtrent da jeg gikk ut i permisjon. Jeg har kontorjobb, så heller ingen fysisk krevende jobb. Den er travel til tider, og da jeg var rundt 4-5 mnd på vei jobbet jeg MYE overtid. Det er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart mot slutten, da var konsentrasjonen så som så...

Anonymkode: 298fa...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Men jeg var heldig og var i veldig fin form. Ingen plager, sov godt, og syns det begynte å bli tungt først helt på slutten, sånn omtrent da jeg gikk ut i permisjon. Jeg har kontorjobb, så heller ingen fysisk krevende jobb. Den er travel til tider, og da jeg var rundt 4-5 mnd på vei jobbet jeg MYE overtid. Det er jeg ikke sikker på om jeg hadde klart mot slutten, da var konsentrasjonen så som så...

Anonymkode: 298fa...b85

Jeg syntes aldri det ble tungt.  Hadde et svært lett svangerskap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ut ferie fra uke 34 (+0) frem til permisjonen starter. Vanlig kontorjobb, men sliten i bekken og rygg + plager som kommer av jernmangel og lavt blodtrykk. Veldig sliten nå, og håper jeg overlever de 1,5 ukene jeg har igjen 😥

Anonymkode: b9fb6...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...