Gå til innhold

Doggy style og bæsjelukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke det alene. Mente generelt deg.

Anonymkode: 11c31...034

Takk for at du lufter dine bekymringer, men jeg er langt på vei den mest eksperimentelle av oss, så hvis han stikker av, så er det andre grunner til det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det var en ONS en gang for lenge siden hvor partner ble litt ivrig og ville kjøre anal. Da var jeg ikke helt tømt for bæsj og man kan jo tenke seg enden på visa der. Jeg rømte så fort som fy, og så meg aldri tilbake hehe...

6 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen sa at han holdt på å spy men han holdt seg🤣 Det lukta jæ***** ifølge han. Ble så flau, lite lyst på sex nå.

Noen andre som har opplevd det? Og menn, har dere lukta sånt før?

Anonymkode: 8616f...36a

Jeg også fikk en slik opplevelse men da rettet mot lukt fra underlivet visstnok, syntes det var ydmykende da for jeg trodde jeg var flink med renslighet. Da fikk jeg ikke lyst på sex en periode :P I ettertid leste jeg et sted at det var flere faktorer som kunne påvirke lukta nedentil, blant annet mat, klær og blod. Begynte med intimsåpe, men tok sin tid før jeg ville prøve doggystyle igjen.

Anonymkode: 2bec0...898

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at det ikke er normalt hygienisk å ikke dusje på to dager, men det er da vitterlig normalt å ikke dusje før sex.. Jeg dusjer på morgenen, og vi har enten sex før vi sovner eller når vi akkurat har våknet før dusjen. Hvis jeg dusjer før sex må jeg jo dusje rett etterpå igjen.. Virker unødvendig. Man lukter jo ikke vondt etter en dag, og om man er kan man ta seg en kjapp vask.

 

Anonymkode: 0bc8b...f3b

Det er vel ikke unormalt hygienisk å ikke dusje hver eneste dag om man ikke har trent eller vært i fjøset og ikke svetter spesielt mye? Man kan jo vaske seg i underlivet, spesielt om man skal ha sex. Men det er faktisk ikke nødvendig (eller sunt for huden) å vaske hele kroppen hver dag. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Thyra skrev:

Det er vel ikke unormalt hygienisk å ikke dusje hver eneste dag om man ikke har trent eller vært i fjøset og ikke svetter spesielt mye? Man kan jo vaske seg i underlivet, spesielt om man skal ha sex. Men det er faktisk ikke nødvendig (eller sunt for huden) å vaske hele kroppen hver dag. 

Normalt og nødvendig er to forskjellige ting. Man svetter opp mot en liter væske om natten, og det synes jeg er greit å dusje av hver morgen :) 

Anonymkode: 0bc8b...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Normalt og nødvendig er to forskjellige ting. Man svetter opp mot en liter væske om natten, og det synes jeg er greit å dusje av hver morgen :) 

Anonymkode: 0bc8b...f3b

Det synes du sikkert. Men dersom man selv ikke føler noe ubehag over det, og ingen andre merker noe til det, hva er da problemet med at noen velger å dusje f.eks. annenhver dag? Noe jeg forøvrig anser som ganske normalt, da det er mange som ikke dusjer oftere enn det.

Endret av Thyra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normalt og nødvendig er to forskjellige ting. Man svetter opp mot en liter væske om natten, og det synes jeg er greit å dusje av hver morgen :) 

Anonymkode: 0bc8b...f3b

Det er nok ekstremt uvanlig å svette en liter i løpet av en vanlig natt med normal søvn i et normalt temperert rom for en person med normal kropp som er frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.3.2018 den 17.27, Alterego666 skrev:

Det er nok ekstremt uvanlig å svette en liter i løpet av en vanlig natt med normal søvn i et normalt temperert rom for en person med normal kropp som er frisk.

Det er visst ikke helt uvanlig å miste så mye vekt, men jeg tipper at det forsvinner like mye vann ut med pusten, som det vi svetter.  

Anonymkode: cf751...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at det ikke er normalt hygienisk å ikke dusje på to dager, men det er da vitterlig normalt å ikke dusje før sex.. Jeg dusjer på morgenen, og vi har enten sex før vi sovner eller når vi akkurat har våknet før dusjen. Hvis jeg dusjer før sex må jeg jo dusje rett etterpå igjen.. Virker unødvendig. Man lukter jo ikke vondt etter en dag, og om man er kan man ta seg en kjapp vask.

 

Anonymkode: 0bc8b...f3b

Enig i dette. Jeg dusjer til samme tidspunkt hver dag, og da gidder jeg ikke dusje rett før sex i tillegg altså. Jeg dusjer forøvrig to ganger om dagen: Én på kvelden, hvor jeg dusjer nøye og dusjer hår osv, og én på morgenen for å dusje av nattesvetten. Hvis jeg og samboer har sex på ettermiddagen, så dusjer jeg ikke før dette også. For dem som ikke trener eller svetter mye, så holder det fint å dusje én gang om dagen. Jeg tenker at kroppen ikke er helt frisk hvis man må dusje før sex for å ikke lukte vondt.

Anonymkode: c6933...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er vanlig kroppslukt, det overlever nok de fleste. Men hvem i all verden går rundt og lukter bæsj uten å merke det selv? :klo: selv om man ikke har dusja på to dager så lukter det jo ikke bokstavelig talt dritt av en? Da er man i overkant slurvete etter toalettbesøk. 

Anonymkode: 3f902...fb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke det alene. Mente generelt deg.

Anonymkode: 11c31...034

Patetisk.

Anonymkode: 25522...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2018 den 16.51, AnonymBruker skrev:

Standard med ons i fylla.

Haha! Du har helt rett ;) Doggystyle med ons i fylla kan være risikabelt. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å tørke seg i ræva selv om man er full.

Kvinnfolk, skjerp dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 18.3.2018 den 15.28, AnonymBruker skrev:

Det er visst ikke helt uvanlig å miste så mye vekt, men jeg tipper at det forsvinner like mye vann ut med pusten, som det vi svetter.  

Anonymkode: cf751...864

Nettopp. Det aller meste er nok utånding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Fuckman1983 skrev:

Haha! Du har helt rett ;) Doggystyle med ons i fylla kan være risikabelt. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å tørke seg i ræva selv om man er full.

Kvinnfolk, skjerp dere!

Holder jo ikke å tørke seg bak om det ligger en kabel klar for avgang. Man må jo sørge for å TØMME endetarmen OG vaske seg bak før man har analsex.

Analsex på ONS hadde jeg uansett aldri gjort. Analsex er kun med en partner jeg kjenner og stoler 100% på.

Anonymkode: 1b71d...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holder jo ikke å tørke seg bak om det ligger en kabel klar for avgang. Man må jo sørge for å TØMME endetarmen OG vaske seg bak før man har analsex.

Analsex på ONS hadde jeg uansett aldri gjort. Analsex er kun med en partner jeg kjenner og stoler 100% på.

Anonymkode: 1b71d...3c9

Nå tenkte ikke jeg på rævsex, men vanlig fittesex i doggystyle. Da kan det fort komme en særegen eim, som når man åpner en pose med cheese doodles.

 

Man kan ikke akkurat si ifra om det heller mens man holder på, men pleier alltid å komme med subtile hint. Som f.eks: «Jøss, nå tror jeg nabo’n din lager fårikål. Også midt på natta a, gitt.»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...