Gå til innhold

Doggy style og bæsjelukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannen sa at han holdt på å spy men han holdt seg🤣 Det lukta jæ***** ifølge han. Ble så flau, lite lyst på sex nå.

Noen andre som har opplevd det? Og menn, har dere lukta sånt før?

Anonymkode: 8616f...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Standard med ons i fylla.

Anonymkode: a2d6e...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det stinker bæsj av en person i doggy så sier det litt om hoven ren man er.... 

Anonymkode: 4b1a4...061

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom det stinker bæsj av en person i doggy så sier det litt om hoven ren man er.... 

Anonymkode: 4b1a4...061

Hihi :fnise: Han kalte meg faktisk skitten..uff flaut..

Anonymkode: 8616f...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Standard med ons i fylla.

Anonymkode: a2d6e...6cf

Aldri hatt ons...så ingen erfaring...

Anonymkode: 8616f...36a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er han enten veldig lukt sensitiv, eller ikke hatt mye sex før. Han hadde sikkert ikke duftet roser om du hadde spredd skinkene hans heller :fnise:

 

Men såklart, det lukter jo alltids når man ikke har dusjet etter bæsjing. Hadde du dusjet? 

Anonymkode: 240b5...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da er han enten veldig lukt sensitiv, eller ikke hatt mye sex før. Han hadde sikkert ikke duftet roser om du hadde spredd skinkene hans heller :fnise:

 

Men såklart, det lukter jo alltids når man ikke har dusjet etter bæsjing. Hadde du dusjet? 

Anonymkode: 240b5...50e

Hvorfor kommer man alltid med slike motargument, når det er ikke det som diskuteres?

Anonymkode: a2d6e...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er han enten veldig lukt sensitiv, eller ikke hatt mye sex før. Han hadde sikkert ikke duftet roser om du hadde spredd skinkene hans heller :fnise:

 

Men såklart, det lukter jo alltids når man ikke har dusjet etter bæsjing. Hadde du dusjet? 

Anonymkode: 240b5...50e

Faktisk ikke dusja på to dager 😂😂😂

Anonymkode: 8616f...36a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Faktisk ikke dusja på to dager 😂😂😂

Anonymkode: 8616f...36a

Hvorfor poster du en post om det her da? Vær litt mer normal hygensik. Er da ikke så veldig normalt å ha sex uten å ha dusja..

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer man alltid med slike motargument, når det er ikke det som diskuteres?

Anonymkode: a2d6e...6cf

Det er jo relevant, men skrev det jo for humoren sin skyld (om du ikke skjønnte dette).. Når man har sex med ei, så tenker jeg jo ikke "ææææsj" om jeg lukter litt, for hadde hu ville tatt meg bakfra, hadde jo rævhåra mine hatt mer rester enn hennes (så jeg kan jo ikke si noe på det når jeg som mann er myyyyyye værre, det er jo hyklerisk som f..) Blir jo som å klage på at dama ikke har shava seg, men så er man en bjørn selv, dummhet på et nytt nivå

Anonymkode: 240b5...50e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor poster du en post om det her da? Vær litt mer normal hygensik. Er da ikke så veldig normalt å ha sex uten å ha dusja..

 

Det er jo relevant, men skrev det jo for humoren sin skyld (om du ikke skjønnte dette).. Når man har sex med ei, så tenker jeg jo ikke "ææææsj" om jeg lukter litt, for hadde hu ville tatt meg bakfra, hadde jo rævhåra mine hatt mer rester enn hennes (så jeg kan jo ikke si noe på det når jeg som mann er myyyyyye værre, det er jo hyklerisk som f..) Blir jo som å klage på at dama ikke har shava seg, men så er man en bjørn selv, dummhet på et nytt nivå

Anonymkode: 240b5...50e

Ole Dumm, da?

Anonymkode: a2d6e...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg kun opplevd under analsex og det er jo naturlig om en er litt uheldig. Men kjenner det på lukten dagen før dama får mensen, det lukter ganske fælt. Er jo helt naturlig det også.

Så sa blir det misjonæren oppå et mørkt håndkle en uke.

Anonymkode: e1ffe...035

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har fortalt meg at dette ikke var helt uvanlig ved ONS (før min tid), og likevel fullførte han. Også om det var dårlig lukt fra lengre fremme. 

Jeg blir fysisk dårlig bare jeg tenker på det, og måtte ærlig si at der forstår jeg ikke menn overhodet. Jeg hadde tørket fortere enn en sølepytt i Sahara, dersom jeg skulle til å ha sex med en som stinket fra rumpen eller pikken. Det hadde ikke blitt noe!!!!!! Verken da eller senere! Nei, fy søren! :hakeslepp:

Anonymkode: 0932b...708

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke ulovlig å dusje før et ons heller folkens :)

Anonymkode: e1ffe...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri opplevd at en mann har synst at det har luktet noe som helst fra meg. Har fått høre fra to stk at jeg ikke lukter noe som helst og at de har vært borti mange med "stram lukt". Han ene sa "du lukter ingenting, nesten litt for lite" 🤔 Passer alltid på å være nyvasket før sex - om jeg så bare har tisset rett etter dusj og rett før sex så må jeg vaske meg i tilfelle han vil gå ned på meg. Klarer ikke engang tanken på å være uren eller at det skal lukte noe fra meg under sex - føler jeg det så klarer jeg ikke slappe av det grann. Husker eksen min ble litt oppgitt fordi jeg var så dårlig på spontan sex - måtte hoppe i dusjen først, men da fikk han som regel være med 😎

Anonymkode: 9e70d...54b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overraska over at dette tydeligvis er en ukjent problemstilling, særlig når man ikke har dusja? Altså... Nei, jeg har ikke lyst til å vite hvorfor hygienen er sånn. Men dette var sjokkerende lesning. 

En ting er at syklusen påvirker lukt/smak av vagina (og selv ikke såpe og god hygiene kan endre biologi), men at folk bare ikke er reine? Når jeg ikke dusjer, så vasker jeg meg da i det minste. Håper jeg aldri blir singel igjen. :ac:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor poster du en post om det her da? Vær litt mer normal hygensik. Er da ikke så veldig normalt å ha sex uten å ha dusja..

Jeg er enig i at det ikke er normalt hygienisk å ikke dusje på to dager, men det er da vitterlig normalt å ikke dusje før sex.. Jeg dusjer på morgenen, og vi har enten sex før vi sovner eller når vi akkurat har våknet før dusjen. Hvis jeg dusjer før sex må jeg jo dusje rett etterpå igjen.. Virker unødvendig. Man lukter jo ikke vondt etter en dag, og om man er kan man ta seg en kjapp vask.

 

Anonymkode: 0bc8b...f3b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, bortebra skrev:

Er overraska over at dette tydeligvis er en ukjent problemstilling, særlig når man ikke har dusja? Altså... Nei, jeg har ikke lyst til å vite hvorfor hygienen er sånn. Men dette var sjokkerende lesning. 

En ting er at syklusen påvirker lukt/smak av vagina (og selv ikke såpe og god hygiene kan endre biologi), men at folk bare ikke er reine? Når jeg ikke dusjer, så vasker jeg meg da i det minste. Håper jeg aldri blir singel igjen. :ac:

Du skal ikke se bort fra at mannen din kan komme til å ønske seg et friere sexliv enn du har å by på. Du har så mange begrensninger.

Anonymkode: 11c31...034

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke se bort fra at mannen din kan komme til å ønske seg et friere sexliv enn du har å by på. Du har så mange begrensninger.

Anonymkode: 11c31...034

Er det en begrensning å være ren? 

Eventuelt en fetisj å ha sex med noen som lukter vondt? I så fall; ja, da har jeg helt klart begrensninger. Man trenger ikke være nydusja for å ha sex, men derfra til å lukte av ekskrementer...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, bortebra skrev:

Er det en begrensning å være ren? 

Eventuelt en fetisj å ha sex med noen som lukter vondt? I så fall; ja, da har jeg helt klart begrensninger. Man trenger ikke være nydusja for å ha sex, men derfra til å lukte av ekskrementer...

Nei, ikke det alene. Mente generelt deg.

Anonymkode: 11c31...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...