Gå til innhold

Orgasme kun ved penetrering?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, så kjæresten og jeg diskuterte sexlivet vårt nå i kveld. Vi har oss ganske ofte, og det er stort sett bra. Innimellom klarer han ikke å fullføre fordi han blir for sliten, det er for intenst, senga knirker eller hodet er et annet sted. (Jobbstress) Dette stresser meg litt også må jeg innrømme, og jeg prøver å skynde meg å komme så han ikke skal bli for sliten. Jeg trenger klitorisstimuli som de fleste andre damer, og favoritten er å være på topp, da kan jeg komme på noen minutter. 

Vi snakket om hvordan ting kan bli bedre, så spør han plutselig hvorfor jeg ikke klarer å komme i andre stillinger. Jeg svarer at jeg trenger stimulering av klitoris for å komme, og i alle stillinger utenom på topp er det kun penetrering- klitoris blir ikke stimulert med mindre jeg bruker handa i tillegg. 

Får da til svar at han har vært med flere jenter (også kjærester) som har fått orgasme kun ved penetrering. Han har kanskje brukt fingrene/tunga litt i begynnelsen for å varme henne opp.

Så, stemmer dette jenter? Vær ærlig please...(menn kan også svare, hvis dere kan skille mellom når jenta faker og når det er ekte.)

Anonymkode: 472df...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer ikke av kun penetrering, da må det være en kombinasjon av fingre eller leketøy på klitoris mens han er inni meg

Anonymkode: 39a87...ff8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama mi kommer best av bare penetrering, så det finnes jenter som er skrudd slik sammen. Selv om gjennomsnittet må ha stimuli av klitoris for å komme

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt pur vaginalorgasme. Må ha klittstimuli. 

Anonymkode: aa4ea...306

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer av begge deler, men det høres ut som disse jentene kjæresten din snakker om har faket.
Det gjorde jeg også mine 10 første år som seksuelt aktiv, for å ikke skuffe mannen.

Men hvorfor kan han ikke stimulere klitorisen din mens han knuller deg? Er jo mange stillinger han eller du kan legge hånd, tommel eller fingre på klitten mens du penetreres , og et annet godt tips er også at han trekker seg ut når han blir sliten , tar en knullepause, og enten legger seg ned mellom bena dine og slikker deg, eller legger seg på siden av deg og fingrer deg, mens resten av kroppen og msuklene hans får en pause samtidig som stimulering av deg fortsetter så du fortsetter å komme nærmere orgasme uten at han sliter seg ut.

Anonymkode: ecad7...fd7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får orgasme ved penetrering, og det er så masse bedre enn klitteorgasme. Men det som er problemet er at jeg ikke får til g-punktorgasme når jeg onanerer, kun klitteorgasme, ikke ved bruk av dildo/vibrator heller. Så får omtrent abstinenser når jeg ikke har hatt sex med noen på en stund.

Anonymkode: 1a1df...87d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg får orgasme ved penetrering og det fort.  Vet om flere som også får det uten at de må berøre klitorisen, så vi finnes vi og. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar. Går dette an å trene opp? Føler jeg "skuffer" kjæresten litt, og at han gjerne tenker tilbake på de som kom mye lettere.

ts

Anonymkode: 472df...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo faktisk ingenting å si hvordan andre kvinner kommer. Det han (og du) må ta hensyn til er hvordan dere to nyter best. Hver av dere og sammen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer av begge deler, men det høres ut som disse jentene kjæresten din snakker om har faket.
Det gjorde jeg også mine 10 første år som seksuelt aktiv, for å ikke skuffe mannen.

Men hvorfor kan han ikke stimulere klitorisen din mens han knuller deg? Er jo mange stillinger han eller du kan legge hånd, tommel eller fingre på klitten mens du penetreres , og et annet godt tips er også at han trekker seg ut når han blir sliten , tar en knullepause, og enten legger seg ned mellom bena dine og slikker deg, eller legger seg på siden av deg og fingrer deg, mens resten av kroppen og msuklene hans får en pause samtidig som stimulering av deg fortsetter så du fortsetter å komme nærmere orgasme uten at han sliter seg ut.

Anonymkode: ecad7...fd7

Vi gjør dette. Men han hadde nok foretrukket om han kunne peise på uten pauser, og at jeg kom underveis. ts

Anonymkode: 472df...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trolltunge skrev:

Det har jo faktisk ingenting å si hvordan andre kvinner kommer. Det han (og du) må ta hensyn til er hvordan dere to nyter best. Hver av dere og sammen. 

Jeg trodde faktisk ikke det var så vanlig å komme kun ved penetrering, men når han påstår at flere han har vært med klarte det uten problem, så føler jeg meg litt utilstrekkelig altså. Jeg nyter jo sexen, men gjerne han føler litt på det, at det ikke er "godt nok" for meg siden jeg må ha klitorisstimuli i tillegg...ts

Anonymkode: 472df...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde faktisk ikke det var så vanlig å komme kun ved penetrering, men når han påstår at flere han har vært med klarte det uten problem, så føler jeg meg litt utilstrekkelig altså. Jeg nyter jo sexen, men gjerne han føler litt på det, at det ikke er "godt nok" for meg siden jeg må ha klitorisstimuli i tillegg...ts

Anonymkode: 472df...250

De fleste kvinner MÅ ha det, så du er helt normal og han må jo ta hensyn til hvordan akkurat DU må ha det for å komme :) Er jo ikke din feil at du ikke kommer kun ved penetrering. Dere må bare slappe av, ha det morro og føle dere frem selv uten å stresse. Stress ødelegger iallefall muligheten for orgasme og at du føler du må stresse deg å komme, det er iallefall drepern på å få orgasme.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde faktisk ikke det var så vanlig å komme kun ved penetrering, men når han påstår at flere han har vært med klarte det uten problem, så føler jeg meg litt utilstrekkelig altså. Jeg nyter jo sexen, men gjerne han føler litt på det, at det ikke er "godt nok" for meg siden jeg må ha klitorisstimuli i tillegg...ts

Anonymkode: 472df...250

Nei jeg tror heller ikke at det er så vanlig. Selv kan jeg komme ved penetrering, men det forutsetter at han har varmet meg godt opp på forhånd, så han "slipper ikke unna" å ta hensyn til hvilken stimuli jeg trenger (utover penetrering), dersom han ønsker at jeg også skal komme. Og det ønsker han heldigvis. 

Jeg må innrømme at jeg hadde blitt litt forbanna dersom han ikke tok hensyn til hva jeg trenger, fordi han henviste til hva andre kvinner "klarer seg med". Jeg tar selvfølgelig hensyn til hva han trenger og liker, og sier ikke noe slikt som "Jeg gidder ikke å bruke munnen på deg i 10 minutter før du kommer, for det holdt med to minutter for andre menn jeg har vært med." Det er den partner man ER med som teller! 

Du trenger klitorisstimulanse, og da er det slik. At andre ikke trenger det er uvesentlig! Og ikke er det uvanlig å trenge det heller. Rett på sak, og kun peise på inn og ut, kan av og til fungere for noen, om de er svært kåt i utgangspunktet, men man trenger ikke å lære mye om kvinners seksualitet for å forstå at det ikke holder mål for de fleste kvinner. Menn som ikke stimulerer kvinnen, men bare kjører inn og ut, er dårlige elskere. Da er det de som ikke strekker til, ikke kvinnen, så du trenger ikke å føle deg utilstrekkelig fordi du trenger mer enn det. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, så kjæresten og jeg diskuterte sexlivet vårt nå i kveld. Vi har oss ganske ofte, og det er stort sett bra. Innimellom klarer han ikke å fullføre fordi han blir for sliten, det er for intenst, senga knirker eller hodet er et annet sted. (Jobbstress) Dette stresser meg litt også må jeg innrømme, og jeg prøver å skynde meg å komme så han ikke skal bli for sliten. Jeg trenger klitorisstimuli som de fleste andre damer, og favoritten er å være på topp, da kan jeg komme på noen minutter. 

Vi snakket om hvordan ting kan bli bedre, så spør han plutselig hvorfor jeg ikke klarer å komme i andre stillinger. Jeg svarer at jeg trenger stimulering av klitoris for å komme, og i alle stillinger utenom på topp er det kun penetrering- klitoris blir ikke stimulert med mindre jeg bruker handa i tillegg. 

Får da til svar at han har vært med flere jenter (også kjærester) som har fått orgasme kun ved penetrering. Han har kanskje brukt fingrene/tunga litt i begynnelsen for å varme henne opp.

Så, stemmer dette jenter? Vær ærlig please...(menn kan også svare, hvis dere kan skille mellom når jenta faker og når det er ekte.)

Anonymkode: 472df...250

Det er forskjellig fra person til person.  Men det er ikke hans sin oppgave eller feil at ikke du kommer, det er din egen. Bare så det er sagt med en gang. Men han kan jo prøve å slikke deg til klitoris orgasme. Det gjør min mann. Etter det knuller han meg til jeg kommer vaginalt.

Anonymkode: 93bb4...2ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk for svar. Går dette an å trene opp? Føler jeg "skuffer" kjæresten litt, og at han gjerne tenker tilbake på de som kom mye lettere.

ts

Anonymkode: 472df...250

Kanskje kjæresten din ikke er stor nok? Vaginalorgasme avhenger veldig av størrelse, siden større stimulerer bedre. Kjøp en penis sleeve og få han til å bruke den på deg. Lykke til! :) 

Anonymkode: 4a6b7...c6a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje kjæresten din ikke er stor nok? Vaginalorgasme avhenger veldig av størrelse, siden større stimulerer bedre. Kjøp en penis sleeve og få han til å bruke den på deg. Lykke til! :) 

Anonymkode: 4a6b7...c6a

Tull og tøys, Størrelsen har null å si for meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Tull og tøys, Størrelsen har null å si for meg.

Da har vel du en usedvanlig sensitiv vagina. 

Anonymkode: 4a6b7...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da har vel du en usedvanlig sensitiv vagina. 

Anonymkode: 4a6b7...c6a

Nei jeg er ikke usedvanlig, vi er alle forskjellige og når du sier at man MÅ ha en stor størrelse på penis , for å komme,kommer du med feilinformasjon

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Nei jeg er ikke usedvanlig, vi er alle forskjellige og når du sier at man MÅ ha en stor størrelse på penis , for å komme,kommer du med feilinformasjon

Det er nok en større sjanse for vaginalorgasme om penisen er tilstrekkelig stor (les: tykkelse) med en grei lengde. Det sier seg jo selv når vaginaen i utgangspunktet ikke er veldig sensitiv. Da trengs det ofte litt størrelse for å stimulere nok. Selv en helt gjennomsnittlig penis vil slite med å stimulere nok her. 

Så at du er så über-sensitiv at selv den minste penis gir deg en god stimulans, så er nok det ganske usedvanlig ja. 

Anonymkode: 4a6b7...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ok, takk for svar. Går dette an å trene opp? Føler jeg "skuffer" kjæresten litt, og at han gjerne tenker tilbake på de som kom mye lettere.

ts

Anonymkode: 472df...250

 

1 hour ago, Trolltunge said:

Det har jo faktisk ingenting å si hvordan andre kvinner kommer. Det han (og du) må ta hensyn til er hvordan dere to nyter best. Hver av dere og sammen. 

Jeg husker iallefall VELDIG godt hvordan det var å ha sex med damer som fikk vaginalorgasmer, selv om det beginner å bli en stund siden. Og jeg må innrømme at sexen med de som ikke får vaginalorgasmer ikke helt når opp i sammenligning.

Men sånn er det jo bare, ikke sant? Alle er ikke like bra til alt, heller ikke når det gjelder sex. Dere har sikkert minner om noen menn som var kjekkere, eller bedre elskere enn andre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...