Gå til innhold

Tips til fritidsaktiviteter


Gjest Calm

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg merker jeg er i en nedstemt periode og da blir det lett at jeg bruker altfor mye tid på mobiltelefon og sosiale medier. Dette ønsker jeg å endre. 

Så jeg lurer på hva dere bruker deres fritid på? For å få litt inspirasjon. Og hva får dere til å slappe av? Hva gir dere glede? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På våren og sommeren så planter jeg ting på balkongen,går mye turer i marka og i Oslo by forøvrig. 

På høsten og vinteren blir det mye innetid og tid til å lese bøker og se dokumentarer og lære om nye ting. Liker også feks før jul å lage hjemmelagde julegaver og i påska blir det påskeverksted hvor jeg lager pynt.

Generelt så går det i trening,øve meg på et nytt språk (for tiden arabisk), oppgradere ting hjemme som feks å male møbler/sette på nye knopper på kommoden osv og ommøblere (ikke ofte da,bare hvis jeg føler at et møbel passer bedre et sted enn der hvor det har vært..) og jeg syr klær.

På våren og høsten er jeg ofte også på loppemarked for å se om jeg finner noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening, matlaging, baking, ski om vinteren, sommeraktiviteter om sommeren, reiser mye på helgeturer og lengre ferier når mulig. Leser en bok, planlegger neste ferie. 

Anonymkode: 2cd97...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lese, se serier eller filmer, strikke, hekle, gå tur, gå på kino, teater eller foredrag av noe slag. Gå på kafe eller ut for å spise. Ellers så kan man jo chatte med venner selv om man kanskje ikke orker å gå ut, spille på pc (nå tenker jeg ikke gaming). Lære seg noe nytt, for eksempel et språk eller en ny håndarbeidsteknikk osv.

Anonymkode: 6376f...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...