Gå til innhold

Hvor har dere mobilen når dere trener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I vinduskarmen sammen med vannflaska og "styrkeboka". Lite, lokalt senter da.

Anonymkode: d9d38...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har telefonen i bånd på armen. Hadde den i sports-BHen helt til den fikk fuktskader på grunn av svetten😭😭 

Anonymkode: f3bd7...4fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bånd på armen, praktisk og billig.

Anonymkode: 6c62b...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en treningsbukse med en liten lomme med glidelås frempå buksen. Den er stram så den holder seg på plass. Ellers så legger jeg faktisk ofte telefonen i koppholderen på tredemølla, eller i sportsbhen med ledningen og ladder åpningen mot ansiktet. Men den blir ganske svett og ekkel der, så vasker den bestandig med engangsklut til badromsrens når jeg kommer hjem. 

#eklegymbetroelser #erheldigvisikkealene

Anonymkode: a1f7d...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere som legger telefonen hjemme - da hører dere vel ikke på musikk fra mobilen mens dere trener og kan la vær å svare.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt trådløst headset så da kan telefonen ligge i lomma eller på gulvet/apparatet sammen med vannflasken

prøvde armbånd en stund og det funket fint helt til jeg fikk ny telefon. Da ble armbåndet for liten for telefonen. Mulig jeg ser om jeg finner en større snart

Anonymkode: 1bb81...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fester den i sportbhen når jeg hører på musikk. Enten rett over brystet eller på det ene skulderbladet bak. Varierer hvor etter hvilke øvelser jeg tar. Har deksel så den fester seg til huden. Noen av tightsene mine har lomme på rumpa, så legger den der hvis jeg har lomme.

Anonymkode: a0928...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trener sammen med noen: Låst inn i skapet

Når jeg trener på mølla: I vannflaskebeholderen

Når jeg trener styrke alene: I armbånd rundt arma. Har ikke skaffet meg bluetooth headset enda, men ønsker meg et! Er egentlig veldig upraktisk med ledning... 

Anonymkode: 4e4ca...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den fremfor meg når jeg løper på mølle, liker å kunne se hvilken sang jeg skal bytte til. Ved siden av meg om jeg trener styrke, da jeg ikke greier å trene til musikk da jeg trener styrke, og i armbånd rundt overarmen når jeg ror...

Anonymkode: dd034...b82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel i garderobeskapet. 

Men skal jeg kjøre langkjøring på elipse, så blir den med. Hører på diverse podcast når jeg løper. 

Har gitt opp å høre på egen musikk på senteret. Der skal de nemlig spille dårlige plagiater på maks volum hele tiden, selv om 80 % av klientellet går med hodetelefoner (fordi det er mote??), og med samme beat på hver eneste låt. Uansett støyreduksjon på hodetelefoner så kommer bassen i klinsj med min bass (og varierende beat). Ergo podcast. Eller så ser jeg en komedie på telefonen mens jeg trener. Så da må telefonen være på apparatet og rett foran meg. 

Stikker telefonen ned i bukselinningene til og fra apparatet om tighsen er tight nok. Men ikke i BH’n. 

Anonymkode: edab9...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som regel i garderobeskapet. 

Men skal jeg kjøre langkjøring på elipse, så blir den med. Hører på diverse podcast når jeg løper. 

Har gitt opp å høre på egen musikk på senteret. Der skal de nemlig spille dårlige plagiater på maks volum hele tiden, selv om 80 % av klientellet går med hodetelefoner (fordi det er mote??), og med samme beat på hver eneste låt. Uansett støyreduksjon på hodetelefoner så kommer bassen i klinsj med min bass (og varierende beat). Ergo podcast. Eller så ser jeg en komedie på telefonen mens jeg trener. Så da må telefonen være på apparatet og rett foran meg. 

Stikker telefonen ned i bukselinningene til og fra apparatet om tighsen er tight nok. Men ikke i BH’n. 

Anonymkode: edab9...4eb

Folk gjør da ikke det fordi det er mote??? Man har forskjellig musikksmak og vil ha sin egen musikk når de trener. Det iriterer meg grønn at bakgrunnsmusikken på treningssenter er så høy, når nesten ingen er interessert i å høre på det! 

I alle fall der møller, sykler og elipsenaskin står, bør det være stille! 

Anonymkode: dd034...b82

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Folk gjør da ikke det fordi det er mote??? Man har forskjellig musikksmak og vil ha sin egen musikk når de trener. Det iriterer meg grønn at bakgrunnsmusikken på treningssenter er så høy, når nesten ingen er interessert i å høre på det! 

I alle fall der møller, sykler og elipsenaskin står, bør det være stille! 

Anonymkode: dd034...b82

Det er derfor jeg lurer på motivet til hvorfor folk går med headset :P de vil jo uansett merke musikken fra senteret. De får jo ikke maks ut av egen musikk. Selv er jeg ikke særlig fornøyd med den dårlige musikken senteret på død og liv må spille så høyt. Men hos oss er de ansatte greie og så lenge sjefen er borte så er musikken de spiller dempa ned. 

Men nå ser jeg jo folk gå med headset når de trener med venner også. Hvem går med headset når vennene snakker til de? Jeg hadde blitt irritert. 

Anonymkode: edab9...4eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært kvinne ville jeg puttet den på den mest praktiske plassen, i kjøttlomma. Slipper å frykte at noen stjeler den. Lett tilgjengelig. Damer har mange fordeler i grunnen.

Anonymkode: ec764...1c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har den i en futteral festet rundt skinnelasken.

Anonymkode: ca3fb...44b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...