Gå til innhold

Svar du har lyst til å gi på Snapchat


Gjest Månestøv

Anbefalte innlegg

På 10.3.2018 den 17.33, Libertas skrev:

Irriterer meg over de som alltid sender selfies, samme ansiktsuttrykk, samme sted bare varierende tekst "sulten", "trøtt", "sliten". Kom igjen da! Er livet så kjipt så ta deg en tur ut, gidder ikke den jamringa dag ut og dag inn. Heldigvis bare to stk som snapper dette, så disse unngår jeg å åpne.

Og med samme veggen i bakgrunnen hver gang. Hva er galt med å snu mobilen og heller ta bilde av bygget du skal inn i, kaffekoppen i pausen, naboens fine busk? Alt annet enn selfie på selfie. 

Anonymkode: afd6a...7c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.3.2018 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Det er noen snapchatter som er allrighte men enkelte skjønner ikke begrensningen. Kanskje vedkommende skal sette seg i tenkeboksen og vurdere om det kanskje begynner å bli litt vel mye, kanskje det begynner å bli kjedelig? Det er lov å bruke de sosiale antenne altså. 

Ikke bare jeg som har opplevd det og er litt vel lei nå... ;) 

Noen er kjempe hyggelige å få, men når man får det fra noen som man vet og kan for 100 gang så blir jeg litt sånn: kjære salamander. :roll: 
Tror dem jeg har tungt for det eller?

Anonymkode: 248ff...5db

Du er klar over at du kan skru av varslene på vennene dine? :) Du trykker på vennen som irriterer deg, skrur av varsel på Snap og Story. 

Så slipper du å bli så plaget:plystre:

Folk må nesten få dele så mye de vil, men jeg må ærlig si at jeg beundrer dere som klarer å irritere dere over alt mulig rart, er ikke det litt slitsomt?:sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TarjaTurunen skrev:

Du er klar over at du kan skru av varslene på vennene dine? :) Du trykker på vennen som irriterer deg, skrur av varsel på Snap og Story. 

Så slipper du å bli så plaget:plystre:

Folk må nesten få dele så mye de vil, men jeg må ærlig si at jeg beundrer dere som klarer å irritere dere over alt mulig rart, er ikke det litt slitsomt?:sFun_sleeping:

Gjør ikke det med alt. Blupp blupp. 

Anonymkode: 248ff...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en bekjent som tror hun er veldig flink til å tegne, hun legger ut masse tegninger på facebook. Mange som kommenterer "åh, du er så fliiink bla bla", selvom det ser ut som en 8-årings rabbel. Jeg liker av prinsipp ikke sånne ting, gidder ikke å være falsk- lar det forbigå i stillhet. Dagen etter: Bam! Bilde av "kunstverket" på snap. På chatten. Argh. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå har jeg sett ungen din 10000 ganger,trenger ikke film og bilder av alt babyen din gjør.Du er ikke den eneste i verden med en baby.

Anonymkode: 75584...87e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som var på ferie i utlandet nylig. Hver dag var det over 50 snapper på Mystory. Jeg talte til slutt. Var mye som var fint og interessant. Men også mye som ikke egentlig hadde noe interesse for andre. 

Men sitter igjen å lurer på om hun rakk å være tilstede i ferien, når tilsynelatende ALT ble lagt ut på Snapchat. 

Anonymkode: 15bed...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...