Gå til innhold

Gode, høye heler!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg «lære» å gå på høye heler. Jeg har jo noe erfaring selvsagt, men jeg vil gjerne ha noen som er ordentlig gode å gå i! Så kanskje litt tykk hel, ikke så voldsomt høye, men ser bra ut! Har dere noen gode anbefalinger? Evt hvilken butikk som kan sitt sko-fag? 

Anonymkode: 7723c...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det viktigste er å finne en sko som sitter godt under fotsålen. Det skal ikke være noe mellomrom mellom fotbladet og skoen noen steder.

Dette bildet her viser hva som er feil, her vil det kjennes ut som at du går på tåballene, og at du blir kastet ut av skone. Du har ingen støtte og blir sliten etter kort tid.

1f60142933b68555b40120925b81b270.jpg

 

 

Her er det ikke noe mellom, så her får du støtte på hele fotsålen, og det er mye mer behagelig. Avgjørende som oftest.

6ae440c7f26d2bf1ed2920c5e9bdc2c5.jpg

 

 

Håper du forstår hva jeg prøvde å belyse. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra Geox, de har fantastiske sko rett og slett. Og definitivt ikke bare joggesko.

Et tips, som jeg mener MÅ være på plass for at skoene er gode å gå i, er at når du står rett skal vekten din hvile på hælen/hele fotsålen. Hvis du står på tå blir du sliten og får vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko fra Gabor passer min fot godt og jeg synes sko og støvletter med høye heler fra dette merket er gode å gå i.

Anonymkode: c9738...272

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De dyreste designerskoene mine er de beste. Felles for dem (foruten at de har gjennomgående god kvalitet) er at helen sitter under helen slik at en kan fordele vekt, og ikke slik at en tvinges til å gå på tå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...