Gå til innhold

Samboeren min har fått seg ei på si


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker dessverre som han har bestemt seg TS. Han er forelsket i en annen, og velger å bruke tid på henne selv ETTER du fikk vite dette. Ikke la deg selv være dørmatte... 

Anonymkode: 0fdbe...a69

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker dessverre som han har bestemt seg TS. Han er forelsket i en annen, og velger å bruke tid på henne selv ETTER du fikk vite dette. Ikke la deg selv være dørmatte... 

Anonymkode: 0fdbe...a69

Enig! Virker som han har bestemt seg, og gir Fen i dere... Han er blendet av forelskelse, lever på en rosa sky... :/ Virker som han ikke skjønner selv hva han holder på med! Her ville jeg bare sagt at alt er over, han får gjøre som han vil.... Ikke enkelt, men så lenge han er i "drømmeland" hjelper ingenting. Flytt fra hverandre, la det gå litt tid, så tipper jeg den rosa skyen lander, og han må gå av.... ;) Skyen lander fort, skal du se :) 

Anonymkode: a5fac...70c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe å si, jeg, og du har fått flere gode råd her inne. KLEM. Møkkafyr. Du fortjener bedre. Og så videre.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 23.55, Vera skrev:

Vent litt..

Har han sagt at han ikke har barn??

Hvis dette er tilfellet, ville det definitivt vært det aller største sviket for min del. Hvilken far fornekter sine egne barn pga en jævla forelskelse? Alle blir forelsket i løpet av livet enten man er i et forhold eller ikke, sånn er det er bare - men å aktivt gjøre noe med forelskelsen, og attpåtil fornekte sine egne barn..det vitner om en person med forferdelig lav moral. 

Jeg skjønner virkelig aspektet med at det ikke er lett å forlate en man har barn sammen med - men når han fornekter det mest dyrebare dere har sammen..

OH MY 🤬 

Hvor leste du det??

Anonymkode: 04b55...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, dette må være vondt for deg! For en drittsekk han er! Når nyforelskelsen er over og han innser at han har mistet elskerinna, deg og mye av barna, vil han sikkert angre på ofringen. Jeg tviler på at hun synes det er spesielt attraktivt med en mann som ikke har noe imot å være utro og i tillegg holde det hemmelig for elskerinna - for hun vil jo finne ut om det!

Barna forstår dette når de blir litt eldre, så ikke bekymre deg så mye for det. Jeg vedder på at de fleste vennene deres er skilsmissebarn, så de takler det nok. Men jeg forstår veldig godt at du er redd for å være "for sint" med dem i bildet.

Her er det han som har drete på leggen, ikke du. Du føler det kanskje verst nå, men han vil kjenne det etterhvert.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde det gått en faen i meg! Denne mannen er så veik og konfliktsky at han sier at han er forelsket og lar det være opp til DEG å gjøre det slutt? Hva faen, liksom!

Ikke kast han ut! Ikke flytt! La HAN ta ansvaret! Spør hva han har planer om at skal skje nå! Hva han har tenkt ifht barna osv. 

Hvis han er forelsket og ønsker mer enn et nummer, så er han så korttenkt at det er flaut! Selvsagt kommer hun til å finne ut av det, uansett om du ringer og sladrer. Jeg tror ikke jeg ville gjort det, også bare på trass, denne mannen skal ikke ha noe på deg! Og dama kommer til å finne ut av det, det er garantert! Kanskje ikke før etter at de har flyttet sammen, at et av barna sier noe el.l. Han kan jo ikke tro at denne dama ikke kommer til å møte folk som vet hva som skjedde! 

Eller kanskje ikke ikke hadde klart å unngå å si noe, hmmm! Hadde isåfall fått en venninne til å sende mld på FB, tror jeg.

Men å slå opp med han hadde jeg ikke gjort! Ikke fordi jeg ville beholdt han, aldri i livet om jeg ville, men fordi jeg hadde krevd den respekten at han faktisk tok ansvaret selv! 

 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer du virkelig å sitte å ikke gjøre noe? (Tror jeg hadde klort ut øynene hans, når han er så respektløs å i tillegg sier til deg at han er forelsket!!) Jeg hadde blitt forbanna og ringt eller sendt mld til denne dama, så hadde jeg pakket en bag, dratt og overlatt barna til han i helga eller enda flere dager (så han fikk føle hvordan man er far). Så hadde jeg brukt helga/tiden til å finne ny plass å bo. Eller så hadde jeg troppet opp på arbeidsplassen hans med begge barna for å "hilse" på. Du fortjener så mye bedre enn dette, å alle forhold har opp og ned turer, men man må da være to for å ha et bra forhold. For et flott forbilde han er for sine barn... Respekter deg selv, når han ikke gjør det. Dra din vei. 

Anonymkode: f5c89...220

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst så vil neppe den nye dama (som trodde hun møtte en single og barnløs mann) bli særlig imponert når typen plutselig blir helgepappa og må betale barnebidrag til eksen han bedro. :hakeslepp:

Er hun fornuftig vil hun nok fort dumpe ham, så da sitter han der alene og føler seg dum. :) 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hadley skrev:

Hvis det er noen trøst så vil neppe den nye dama (som trodde hun møtte en single og barnløs mann) bli særlig imponert når typen plutselig blir helgepappa og må betale barnebidrag til eksen han bedro. :hakeslepp:

Er hun fornuftig vil hun nok fort dumpe ham, så da sitter han der alene og føler seg dum. :) 

Ja her har han nok tenkt veldig langt. Hun møter og forelsker seg i en mann hun jobber sammen med, de innleder et forhold. Han er singel og bor hos foreldrene sine for nå pga. brudd. Så oi da, kommer det frem at han ikke bor hos foreldrene, men hos kjæresten sin. Og de har ikke gjort det slutt i det hele tatt. Og oi da igjen, de har to barn sammen. Lurer på hvordan han har tenkt til å snakke seg ut av den der. Brått sitter han der uten denne elskeren, uten kjæresten og barna på helgebesøk. Forelskelse får en til å ta dumme valg, men ærlig talt noen har ikke hodet skrudd til i det hele tatt...

Anonymkode: fbe7a...055

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har ts skrevet at han har fremstilt seg som barnløs?

Slutt å anta hvis det ikke stemmer!

Anonymkode: 04b55...6ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Hadley skrev:

Hvis det er noen trøst så vil neppe den nye dama (som trodde hun møtte en single og barnløs mann) bli særlig imponert når typen plutselig blir helgepappa og må betale barnebidrag til eksen han bedro. :hakeslepp:

Er hun fornuftig vil hun nok fort dumpe ham, så da sitter han der alene og føler seg dum. :) 

Hvor står dette??

Anonymkode: 04b55...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 17.47, AnonymBruker skrev:

Jeg skal prate med han når han kommer hjem. I morgen har jeg tenkt til å sende ungene til besteforeldrene på kvelden slik at vi kan ta en ordentlig lang prat etter jobb. Så tar vi det derfra..

Det blir så vanskelig å kaste han ut også siden vi har barn.. ikke lett dette her. 

Anonymkode: 19519...51e

Nei. Det blir ikke vanskelig å leve et liv videre uten han selvom dere har barn. Det som blir vanskelig er å leve livet videre med han.

Anonymkode: 27441...b4e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Vi hadde en lang prat etter jobb i går og jeg har funnet ut litt mer om dette nye forholdet og hva denne jenta vet.

Han fortalte at hun vet at vi har to barn (noe hun har visst hele tiden siden det er bilder av barna hans på facebook profilen) og at vi fremdeles bor sammen. Men at vi har hatt det dårlig i forholdet. Så derfor har han sagt at han bor hos moren sin. Utrolig hva jeg får ut av han når jeg presser ting ut av han.. :( Han sa ingenting om hvordan hun reagerte, men jeg tror nok hun ble sjokkert.

Han vil ikke gjøre det slutt med meg fordi han ikke vil at barna skal ha to hjem. Han vil fortsette å bo sammen med oss.
Jeg drar iallefall bort i helgen og da skal han være sammen med ungene.

Når han er så feig og dum som han er nå skal ikke jeg gjøre det lett for han ved å gjøre det slutt og hive han ut. Jeg nekter. Dette skal han få merke konsekvensene av og ordne opp i selv.

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Vi hadde en lang prat etter jobb i går og jeg har funnet ut litt mer om dette nye forholdet og hva denne jenta vet.

Han fortalte at hun vet at vi har to barn (noe hun har visst hele tiden siden det er bilder av barna hans på facebook profilen) og at vi fremdeles bor sammen. Men at vi har hatt det dårlig i forholdet. Så derfor har han sagt at han bor hos moren sin. Utrolig hva jeg får ut av han når jeg presser ting ut av han.. :( Han sa ingenting om hvordan hun reagerte, men jeg tror nok hun ble sjokkert.

Han vil ikke gjøre det slutt med meg fordi han ikke vil at barna skal ha to hjem. Han vil fortsette å bo sammen med oss.
Jeg drar iallefall bort i helgen og da skal han være sammen med ungene.

Når han er så feig og dum som han er nå skal ikke jeg gjøre det lett for han ved å gjøre det slutt og hive han ut. Jeg nekter. Dette skal han få merke konsekvensene av og ordne opp i selv.

Anonymkode: 19519...51e

Klarer du å stole på han igjen etter en sånn episode?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Vi hadde en lang prat etter jobb i går og jeg har funnet ut litt mer om dette nye forholdet og hva denne jenta vet.

Han fortalte at hun vet at vi har to barn (noe hun har visst hele tiden siden det er bilder av barna hans på facebook profilen) og at vi fremdeles bor sammen. Men at vi har hatt det dårlig i forholdet. Så derfor har han sagt at han bor hos moren sin. Utrolig hva jeg får ut av han når jeg presser ting ut av han.. :( Han sa ingenting om hvordan hun reagerte, men jeg tror nok hun ble sjokkert.

Han vil ikke gjøre det slutt med meg fordi han ikke vil at barna skal ha to hjem. Han vil fortsette å bo sammen med oss.
Jeg drar iallefall bort i helgen og da skal han være sammen med ungene.

Når han er så feig og dum som han er nå skal ikke jeg gjøre det lett for han ved å gjøre det slutt og hive han ut. Jeg nekter. Dette skal han få merke konsekvensene av og ordne opp i selv.

Anonymkode: 19519...51e

Hvis han flytter ut, mens du har barna står du sterkere i barnefordelingen og fordeling av hus. Ikke gjør ting i affekt, tenk langsiktig. 

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trollmora skrev:

Klarer du å stole på han igjen etter en sånn episode?

Jeg stoler ikke på han lenger. 

 

2 minutter siden, Tba skrev:

Hvis han flytter ut, mens du har barna står du sterkere i barnefordelingen og fordeling av hus. Ikke gjør ting i affekt, tenk langsiktig. 

 

Det er sant. 

Vi eier ingenting og han tjener mer enn meg. Det blir vanskelig å etablere seg på nytt. Men jeg skal tenke en del på dette i helgen og finne ut av hva jeg har krav på og lignende. 

Anonymkode: 19519...51e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fryktelig lettvint for han å ha det sånn, og vondt for deg. Barna har det best når foreldrene har det bra, om det er i 1 eller 2 hjem. 

Forventer han at du skal sitte hjemme hver kveld med barna mens han er ute å vifter med snoppen?! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke flytte fra deg?? Det burde han tenkt på før han fortalte at han var forelsket! Han gjør det altså fortsatt til DITT valg å bryte opp familien! Han vil at DU skal få skylda ovenfor barna, fordi DU valgte å flytte fra han! Men det er jo HAN sin feil at du vil flytte! Utrolig feig type!!

La oss se for oss scenarioet. Dere bor sammen, men deler barna 50/50. Så kan den ene gå ut når det er den andre parten sitt ansvar. Ser han for seg at dette er en måte å leve på? For han forventer vel ikke at du tar alt,  mens han er på vift?

HVORDAN tenker han at dere skal leve sammen? Det lurer jeg veldig på! La han gi deg et svar på det!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?! Han skal fremdeles bo hjemme mens han har et forhold på si? Med di velsignelse blir jo dette dersom han fremdeles skal bo hjemme.

Anonymkode: d8e2d...eaf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 17.05, AnonymBruker skrev:

Ha en lang prat med han når barna har lagt seg. Han gjør ingenting nå for å bevare forholdet deres og holde familien samlet. Dere kan få time hos familievernkontoret og få hjelp til hvordan dere skal takle dette, men han MÅ være villig til å gjøre en innsats. Prate med deg, åpne seg, være ærlig og legge alt sammen på bordet. Han må så holde et profesjonelt forhold til kollegaen sin, være ærlig mot henne og kutte all kontakt som ikke er jobbrelatert. Er han ikke villig til det og ikke ønsker å jobbe for forholdet deres, så må du bestemme deg for om du ønsker å fortsette familielivet med en utro mann eller la han flytte hjem til moren sin. 

Dette må være en veldig vond situasjon for deg, og han høres veldig lite følsom ut mot deg nå som du har funnet ut av det. Håper ting ordner seg for deg, uansett hva som skjer videre. 

Anonymkode: fbe7a...055

Har han ikke lagt alt sammen på bordet allerede, forelsket osv.

Neste skritt er mellom tre valg:

1. Han kutter kontakt med damen.

2. Dere går hvert til deres.

3. Du godtar utroskapen og forblir i forholdet.

 

Anonymkode: 82a39...952

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...