Gå til innhold

Hvor treffer man drømmemannen?


Anjatapinjata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker
På 7.3.2018 den 14.35, Anjatapinjata skrev:

Ja, hvor i all verden treffer man drømmemannen? Eller finner han om du vil?

Har i det siste testet ut div dating apper, tinder, badoo og hot or not. 

Men jeg synes det er så mye rart der. Virker som veldig mye useriøst og at det er vanskelig å komme i kontakt med folk.

Jeg er litt sær også da, har jo noen kriterier på hvem jeg ønsker å bli bedre kjent med. Som feks; utseende (det har en del å si på sånne sider for førsteinntrykket sin del), at man gidder å skrive litt om seg selv, at du helst ikke har mer enn ett barn og ønsker fler da jeg selv enn så lenge er barnløs. 

Er det jeg som er utrolig vrang eller er det så vanskelig? 

vurderer å bare finne meg en søndagskjæreste å leve singellivet ellers.

Ja, hvor i all verden finner du din dømmemann !.." Gji meg din bil,og kan se deg hvilken person du er ".  Bilens merke,str./pris. og indretjeneste,og vedlikeholdstandard.  Med bare noen tastetrykk kan ein finne ut det meste om en person   ( navn en forutsetning)  på sosiale medier  som  FB  der  de  legger ut profilen og  avslører   hvilke , fritidsintrs de har , venner  , familie m.m.   Kanskje nytte deg av tilsvarende grep som når er bedrift søker etter å få   ansette en bestemt nøkkelperson til bedriften.og det kan  på holdninger ,kvalifikasjoner. samarbeidsevne,ryddighet.      

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra folk sitter ikke på apper og nettsider.

Anonymkode: 19836...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bra folk sitter ikke på apper og nettsider.

Anonymkode: 19836...173

Eller KG !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

Eller KG !

Er ikke her for å date'e. Så det comebacket komme.

Anonymkode: 19836...173

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.3.2018 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Jeg treffer menn via felles interesser. 

Nå er det ikke strikking og Netflix som engasjerer meg mest da :) 

Anonymkode: 65c68...133

Hvilke interesser:-)

Anonymkode: 9763d...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Møtte de på idrettsarrangementer, skole og jobb. Ordentlige, edru tilstelninger, ordentlige mannfolk. Men drømmemannen med stor m møtte jeg på en reunionsfest for en klasse jeg aldri gikk i😂 var blindpassasjer. Og denne mannen kjenner jeg en sånn lengsel etter, og det er 6 år siden vi skilte lag. Jeg elsket ham høyt, lot ham gå, og jammen kom han aldri flyvende tilbake. Jævla dust. Jævla sexy dust. Sukk.

Nå som jeg er i slutten av 20årene og tilbake på markedet etter et samboerskap, jar jeg prøvd tinder, og det er tragikomisk. Satser på å møte noen gjennom jobben eller felles venner.

Anonymkode: 96527...c8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2018 den 15.14, AnonymBruker skrev:

8650  Mosjøen

Anonymkode: 5086e...b89

Kvinne, 8665 Mosjøen her 

Anonymkode: 0b074...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil spørsmål. Ikke hvor, men når. Det går av seg selv, når du slutter å lete, og minst venter det.

Det kan være hvor som helst. Så konsentrer deg om jobben og livet ditt, og vær deg selv. Du vil vel st han skal elske seg som du er?

Anonymkode: 3fd73...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Du finner han her på kg :goodbye:
:fnise:

Anonymkode: cbf57...efb

Ja, det er min erfaring også. Damene elsker oss menn som er aktive her på KG. Når jeg nevner det for damene på chat så fylles innboksen/matchlista mi opp ganske radig. Faktisk. Nesten. Ikke helt. Absolutt ikke. Nope. I online dateverden er damene stort sett like overfladiske som oss menn, og jo mindre de vet tidlig jo bedre er det ofte. Bortsett fra at lista over krav vi også skal oppfylle er gigantisk (se egen tråd). Sikkert helt fortjent dog. Ha ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...