Gå til innhold

Støttetråden for de som ønsker å pensjonere seg fra KG.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har viklet Meg inn i et nett jeg ikke konmer ut aaaaaav..... :haar:

Anonymkode: 5d35d...08b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har viklet Meg inn i et nett jeg ikke konmer ut aaaaaav..... :haar:

Anonymkode: 5d35d...08b

Kanskje vi kan lage en avvennings-telletråd? :jepp:

Anonymkode: facbf...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har viklet Meg inn i et nett jeg ikke konmer ut aaaaaav..... :haar:

Anonymkode: 5d35d...08b

Her er løsningen :hoppe: 

 

Anonymkode: facbf...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke tenkt meg en pensjonert tilværelse men jeg har lenge tiden vurdert å bytte til et nytt nick da dette nicket er litt for kjent og litt for polariserende - men jeg er redd for at det ikke vil ha noe for jeg. Jeg ville blitt gjenkjent uansett, har en lett gjenkjennelig skrivemåte og personlighet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, her må jeg tydeligvis melde meg inn med en gang, for dette kan nok ta tid :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje det blir lettere om en oppretter ett nytt underforum for KG-pensjonistene?

Anonymkode: c206b...71e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kanskje det blir lettere om en oppretter ett nytt underforum for KG-pensjonistene?

Anonymkode: c206b...71e

Liker det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttegruppe for nettavhengighet, mener du? Det er litt dumt å logge seg på Kg for å kvitte seg med nettavhengigheten sin, er det ikke det?

Hver gang man logger seg på, ligger det en forventning om kontakt med og respons fra noen. Når man får dette, så slutter man jo ikke å logge seg på.

Den eneste måten dere kunne få til å slutte med å logge dere på er om ingen noensinne svarte på det dere skrev. Dere ville bli så skuffet og lei, at dere ville kutta ut hele forumet på kort tid.

En tråd er man får støtte og respons for å slutte å logge seg på, er som en bar der man skjenker shots som belønning for å ikke drikke til dem som prøver å slutte å drikke...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tøytigern skrev:

Støttegruppe for nettavhengighet, mener du? Det er litt dumt å logge seg på Kg for å kvitte seg med nettavhengigheten sin, er det ikke det?

Hver gang man logger seg på, ligger det en forventning om kontakt med og respons fra noen. Når man får dette, så slutter man jo ikke å logge seg på.

Den eneste måten dere kunne få til å slutte med å logge dere på er om ingen noensinne svarte på det dere skrev. Dere ville bli så skuffet og lei, at dere ville kutta ut hele forumet på kort tid.

En tråd er man får støtte og respons for å slutte å logge seg på, er som en bar der man skjenker shots som belønning for å ikke drikke til dem som prøver å slutte å drikke...

Du har så rett :blomst: Kanskje man burde ignorere alle brukerne først, før man starter avvenningskuren? For  da blir det kjedelig da :sukk:

Anonymkode: facbf...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det blir lettere om en oppretter ett nytt underforum for KG-pensjonistene?

Anonymkode: c206b...71e

:jepp:@Tekola kan du ordne med et slikt underforum? :blomst:

Anonymkode: facbf...4df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Støttegruppe for nettavhengighet, mener du? Det er litt dumt å logge seg på Kg for å kvitte seg med nettavhengigheten sin, er det ikke det?

Hver gang man logger seg på, ligger det en forventning om kontakt med og respons fra noen. Når man får dette, så slutter man jo ikke å logge seg på.

Den eneste måten dere kunne få til å slutte med å logge dere på er om ingen noensinne svarte på det dere skrev. Dere ville bli så skuffet og lei, at dere ville kutta ut hele forumet på kort tid.

En tråd er man får støtte og respons for å slutte å logge seg på, er som en bar der man skjenker shots som belønning for å ikke drikke til dem som prøver å slutte å drikke...

Ikke vær så smartass, takk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:jepp:@Tekola kan du ordne med et slikt underforum? :blomst:

Anonymkode: facbf...4df

Vi krever vår rett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har så rett :blomst: Kanskje man burde ignorere alle brukerne først, før man starter avvenningskuren? For  da blir det kjedelig da :sukk:

Anonymkode: facbf...4df

Jeg tror at jeg ikke bør svare på dette, hvis jeg skal kunne være til noen som helst slags form for hjelp... :sleep:

Men du kan jo begynne med å ignorere alle brukere som kommer med svar du ikke liker. Etterhvert er det bare en håndfull igjen og dem kan du jo invitere til å bli kjent med- og ta en telefon til istedet for å taste på nett. En telefonvenn, rett og slett.

Lykke til. :vinke:

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Ikke vær så smartass, takk! 

Du har funnet din første bruker å ignorere. Fortsett å kutte oss ut, en etter en. :vinke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tøytigern skrev:

Jeg tror at jeg ikke bør svare på dette, hvis jeg skal kunne være til noen som helst slags form for hjelp... :sleep:

Men du kan jo begynne med å ignorere alle brukere som kommer med svar du ikke liker. Etterhvert er det bare en håndfull igjen og dem kan du jo invitere til å bli kjent med- og ta en telefon til istedet for å taste på nett. En telefonvenn, rett og slett.

Lykke til. :vinke:

 

 

Dette er en svært god ide! :mynona: Tusen takk :blomst:

Anonymkode: facbf...4df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Du har funnet din første bruker å ignorere. Fortsett å kutte oss ut, en etter en. :vinke:

Du vet hva du driver med nå? Du vifter en fin årgang whisky i trynet på en som sitter i et AA møte. Men bare vær sånn du, din jævla fjøsnisse :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Du vet hva du driver med nå? Du vifter en fin årgang whisky i trynet på en som sitter i et AA møte. Men bare vær sånn du, din jævla fjøsnisse :)

:lillesky2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke klarer å pensjonere dere ennå kan jeg anbefale 3 år uten noe særlig aktivitet. Utrolig deilig. Skriver fra personlig erfaring.:klem1:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...