Gå til innhold

Hva syntes de fleste menn er finest av kropp?


Gjest apriljuli

Anbefalte innlegg

Gjest apriljuli

På damer? Det lurer jeg veldig på. Nå tenker jeg ikke på veldig tynn, veldig tykk eller super trent. Men bryr menn seg om bittelitt magefett og lår og rumpe som er av litt fett? Eller driter de i det? Syntes de det er fint med litt mer former av litt fett, eller sånn stram og trent? Hva syntes dere menn? Eller hva har dere damer hørt menn si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter som trekker skuldrene tilbake, dytter puppene ut og går med hodet høy hevet og selvtillit til egen kropp er finest.

Anonymkode: 91d79...a2a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljuli
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenter som trekker skuldrene tilbake, dytter puppene ut og går med hodet høy hevet og selvtillit til egen kropp er finest.

Anonymkode: 91d79...a2a

Meg jo:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å si for meg hva "de fleste menn" mener.

Kanskje det finnes noe forskning på det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, apriljuli said:

Meg jo:hoppendeglad:

Sorry men du hadde ikke laget denne tråden hvis du hadde hatt selvtillit til egen kropp.

Anonymkode: 73a0c...141

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljuli
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sorry men du hadde ikke laget denne tråden hvis du hadde hatt selvtillit til egen kropp.

Anonymkode: 73a0c...141

Er du sjalu fordi jeg har selvtillit til egen kropp? ;) 
Jeg lurte på hva menn liker? Ikke hva jeg selv liker :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun til høyre.

 

podborka_vecher_09.jpg

 

Anonymkode: 8631b...c60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljuli
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun til høyre.

 

podborka_vecher_09.jpg

 

Anonymkode: 8631b...c60

Det var faktisk litt sånn kropp jeg tenkte på. Hun er ikke så veldig trent, har litt fett osv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, apriljuli said:

Er du sjalu fordi jeg har selvtillit til egen kropp? ;) 
Jeg lurte på hva menn liker? Ikke hva jeg selv liker :) 

Selvtillit du liksom. Les hovedinnlegget ditt igjen du. Jeg kan oversette det for deg.

"Liker dere meg? Menn, liker dere meg? Si at dere liker meg da! Lik meg! Lik meg!"

Anonymkode: 73a0c...141

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljuli
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvtillit du liksom. Les hovedinnlegget ditt igjen du. Jeg kan oversette det for deg.

"Liker dere meg? Menn, liker dere meg? Si at dere liker meg da! Lik meg! Lik meg!"

Anonymkode: 73a0c...141

Du kan tro hva du vil. Unnskyld, men det sier "sjalu" laang vei etter måten du skriver på. Det er ikke noe galt i å ha selvtillit og samtidig lure på hva andre syntes :) Men jeg skjønner at du lett kan misforstå innlegget mitt og tro det om du er veldig opptatt av at jeg skal ha dårlig selvtillit :/ 

Endret av apriljuli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, apriljuli skrev:

Det var faktisk litt sånn kropp jeg tenkte på. Hun er ikke så veldig trent, har litt fett osv :) 

Er du seriøs!? Hun ser jo trent ut, og med liten fettprosent. Er det rart at folk får spiseforstyrrelser...

Anonymkode: 70a4f...2b6

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljuli
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs!? Hun ser jo trent ut, og med liten fettprosent. Er det rart at folk får spiseforstyrrelser...

Anonymkode: 70a4f...2b6

Hun ser da normal ut? Syntes ikke hun så spesielt trent ut. Folk ser jo sånn ut uten å trene noe. Jeg har kanskje en litt annen oppfatning når jeg tenker "trent" kropp. Tenker at man ser definisjon av muskler og det gjør man jo ikke på henne :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest apriljuli
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvtillit du liksom. Les hovedinnlegget ditt igjen du. Jeg kan oversette det for deg.

"Liker dere meg? Menn, liker dere meg? Si at dere liker meg da! Lik meg! Lik meg!"

Anonymkode: 73a0c...141

Det virker veldig som du prøver / liker å ødelegge folks selvtillit når du prøver å lete etter ting som gjør at det virker som om de ikke har selvtillit. Hadde du syntes det var bra at folk hadde selvtillit, så hadde du sagt noe som "så bra du har selvtillit", og stoppet der. Synd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvtillit du liksom. Les hovedinnlegget ditt igjen du. Jeg kan oversette det for deg.

"Liker dere meg? Menn, liker dere meg? Si at dere liker meg da! Lik meg! Lik meg!"

Anonymkode: 73a0c...141

Ja du vet det vel du:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs!? Hun ser jo trent ut, og med liten fettprosent. Er det rart at folk får spiseforstyrrelser...

Anonymkode: 70a4f...2b6

Synes hun ser helt normal og sunn ut. Forstår ikke hvorfor du trekker inn spiseforstyrrelser. 

Anonymkode: 96b0d...4b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor lenge du leter vil du aldri finne et fasitsvar på hva gutter liker best ved jenter, akkurat som at du aldri vil finne et fasitsvar om hva jenter liker best ved gutter. Folk er så ekstremt forskjellige, og helt ærlig tror jeg at personligheten har størst betydning for begge kjønn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, apriljuli skrev:

Hun ser da normal ut? Syntes ikke hun så spesielt trent ut. Folk ser jo sånn ut uten å trene noe. Jeg har kanskje en litt annen oppfatning når jeg tenker "trent" kropp. Tenker at man ser definisjon av muskler og det gjør man jo ikke på henne :) 

De fleste jenter som trener jevnlig har ikke definerte muskler. 

Anonymkode: b0c73...75e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har like ulik smak som damer. 

Anonymkode: 2ebd0...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøs!? Hun ser jo trent ut, og med liten fettprosent. Er det rart at folk får spiseforstyrrelser...

Anonymkode: 70a4f...2b6

Vet du hvordan "liten fettprosent"(som du kaller det) egentlig er? Dette bildet viser ikke en kvinne med lav fettprosent. Hun er forholdsvis slank, men har høy fettprosent. Ikke noe i veien det, så lenge man er slank.

Anonymkode: 4ae5d...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vitenskapelig bevist at menn tiltrekkes mer mot timeglassfigur på kvinner mer enn noen annen 

kroppstype.

 

 

   Image result for hourglass figure picture

Image result for hourglass figure picture

Endret av Peonjenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...