Gå til innhold

hva synes dere om denne leiligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oohh liker stort bad og dobbel dusj 😍😍 (bad er min svakpunkt) man kan kose seg med sin partner i et så stort kabinett 😊

Anonymkode: 83502...952

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, penny_ skrev:

Hehe, nei, det er det ikke. Jeg syns bare det er litt rart å ha slike detaljer som krav. Hvis man har andre krav i tillegg så blir det fort vanskelig å finne noe med mindre man skal kjøpe nybygg. 

Nja...synes Ikke det er så vanskelig å finne steder man kan "flytte rett inn" Når jeg titter på annonser på finn.no 

Leiligheten jeg bor i kunne jeg flytte rett inn uten å tenke på forandringer jeg ville gjøre. Nå,etter 2 år, har jeg derimot bestemt meg for å rive en lettvegg til høsten,men er fortsatt litt usikker på om jeg faktisk skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne gjerne ha bodd der. To doer <3

Den som griner om at det er for mye, har aldri vært nær ved å tisse på seg om morra'n, fordi noen står i dusjen. Eller har hatt behov for to doer samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Bøff Eløff said:

Hva var greia med den doble dusjen?

Til når man har dårlig tid om morgenen og dama ikke skal vaske håret, så slipper jeg å få masse vann i håret fordi samboeren min som mann er mye lengre enn meg. Veldig praktisk!

Anonymkode: 57c68...e85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt at det var 2 bad, og uteplasser var fin. Dog en drøy pris når den er SÅ langt fra togstasjonen. Liker ikke panelet, gulvet eller tapeten i stua, ja det kan endres på, men det spørs jo også hvor mye penger det er verd å legge ned i en så usentral bolig. 

Anonymkode: 5e321...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.3.2018 den 13.14, AnonymBruker skrev:

Alt for lite stue/kjøkken misliker sterkt åpen løsning når det er så trangt

Anonymkode: fda6c...048

hadde kjøkkenet vært lukket, hadde det ikke vært enda trangere??

Anonymkode: 0ddfc...f69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes valgene som er gjort er lite gjennomtenkt. Veldig standar valg av fliser/innredning på bad. Får veldig middelklasse følelse(ikke noe negativt ment) Kjøkkenet er alt for trangt på stuen og der er mye som skjer der. Fliser i gull/metall, stor mørk tapetsert vegg, gulv og benkeplate i forskjellige toner. Dilemmaet er at det ser ut til å være modernisert i nyere tid - vil man bruke tid og penger på å bytte ut et 3-5 år gammelt bad bare fordi man ikke liker stilen? Tja.. tenk deg godt om før du kjøper evt :) personlig ville jeg ikke ha kjøpt men smaken er som baken - lykke til med huskjøp! 😊

Anonymkode: 3d0a9...1ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Perle skrev:

Stilmessig er den harry.

Hvordan er en ikke «harry» leilighet da?

Anonymkode: f83d4...134

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Perle skrev:

Stilmessig er den harry.

Enig, føles litt "white trash" som prøver å lage et moderne og "lukseriøst" interiør. Kontrastveggene, tapeten, stygt kjøleskap, bad som ikke passer sammen og som det kanskje ikke er behov for. Synes ikke noe om å bo på bakkenivå på den måten. Ser ut som om det blir mye innsyn.

Anonymkode: 5c373...43c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badet med dobbeldusjen kunne vært beholdt som innebod, og så kunne man i stedet bygget dusj i den delen vaskerommet er nå. Da kan noen dusje usjenert samtidig som noen kan bruke doen. 

Synes stuen er vanskelig å møblere, pga. vindusplasseringene. Hadde man kunnet tatt det ene soverommet hadde det gitt en bedre stue, men.. Jeg ville nok tatt bort barstolbenken (hvem sitter der når kjøkkenbordet er rett bak) og plassert et godt spisebord der. Med innebod kan ting lagres. Kunne skilt av kjøkkenet med en vegg, men tror det er for liten plass til det.

Takke meg til 'standard' badefliser fremfor originale bad med pyntelister og pyntefliser. 

Anonymkode: f0969...5be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Boden er rett utenfor inngansdøren, så den er egentlig grei. Skal på visning imorgen så får se.

 

hi

Anonymkode: 0ddfc...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det trådstarters leilighet? 

Anonymkode: 2d21a...b31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...