Gå til innhold

hva synes dere om denne leiligheten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pregløs og forglemmelig.

Anonymkode: 5bfa5...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei... hater åpne kjøkkenløsninger.  Og spesielt der kjøkkenet er stueveggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempefin planløsning! Og elsker den store dusjen! Ville vurdert å fjerne kjøkkenøya, for heg synes den sluker plass. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være første etasje, så ville jeg ikke hatt så store vinduer og dermed så mye innsyn. 
I tillegg synes jeg for stor andel av boligen er brukt til våtrom. Hvorfor ha tre dusjer når det kun er tre soverom? Ser ikke helt poenget med 2 bad i såpass liten leilighet. Ville heller hatt mer bod, eller brukt større plass til stue/kjøkken, enn så mye bad. 
 

Anonymkode: 3d955...442

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel dusj hadde vært veldig praktisk noen ganger for oss som liker å dusje sammen og bestandig er i siste liten. Selv om jeg tror at dusjen ville tatt mer tid andre ganger. Men hadde nok savnet badekar. Elsket det store vaskerommet. Syns det ser ut som en lys og fin leilighet. Regner med at dere blir å selge den lett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite stue/kjøkken misliker sterkt åpen løsning når det er så trangt

Anonymkode: fda6c...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cocosa

Elsker stort bad med stor dusj, eget vaskerom og gjerne et ekstra toalett. Men denne leiligheten har jo nesten mer våtrom enn stue og kjøkken. Dårlig utnyttelse av plassen, med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke tapeten på soverommet eller den mørke på stua og alltid for mye innsyn. Man føler man blir sett litt før mye av naboene,veldig tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var veldig fin. Det eneste er at jeg ikke skjønner poenget med to gigantiske bad når de ligger vegg-i-vegg, det er tre soverom og alt er på ett plan. Hadde vært bedre med ett fult utstyrt bad og ett toalettrom. 

Anonymkode: 0687c...0c4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Likte ikke tapeten på soverommet eller den mørke på stua og alltid for mye innsyn. Man føler man blir sett litt før mye av naboene,veldig tett.

Farger er jo lett å endre på. Det er vel ikke det som avgjør om du vil kjøpe en bolig?
Hørt om plissegardiner? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, penny_ skrev:

Farger er jo lett å endre på. Det er vel ikke det som avgjør om du vil kjøpe en bolig?
Hørt om plissegardiner? 

Ja men jeg vil gjerne kunne "flytte rett inn" å forandre på ting med en gang er ikke min greie.

Ja har hørt om alle slags gardiner,men det er ikke det som er poenget her er det vel?

Er det du som skal kjøpe eller selge leiligheten siden du blir innmari defensiv? Du må tåle at folk har forskjellige meninger når du ber om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt for lite stue/kjøkken misliker sterkt åpen løsning når det er så trangt

Anonymkode: fda6c...048

Det blir jo enda mer trengt om man ikke har åpen løsning! Da virker jo kjøkken og stue enda mindre

Anonymkode: 57c68...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pent innredet, men ser virkelig ikke poenget med to bad i en så liten leilighet, særlig ikke når kjøkkenet er på stua. Hadde foretrukket kjøkken der ene badet er istedenfor.

Hadde ikke kjøpt den. 

Anonymkode: b6345...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke planløsningen, for liten stue, åpent kjøkken, 2 bad og fult innsyn inn. Jeg vil ikke leve på utstilling.

Jeg bor selv i rekkehus, men har stor stue, stort kjøkken med spiseplass til 6 stk, og jeg kan gå naken i stua og på terrassen hvis jeg ønsker. Ikke noe innsyn der. 

Anonymkode: ef177...c89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ja men jeg vil gjerne kunne "flytte rett inn" å forandre på ting med en gang er ikke min greie.

Ja har hørt om alle slags gardiner,men det er ikke det som er poenget her er det vel?

Er det du som skal kjøpe eller selge leiligheten siden du blir innmari defensiv? Du må tåle at folk har forskjellige meninger når du ber om det.

Hehe, nei, det er det ikke. Jeg syns bare det er litt rart å ha slike detaljer som krav. Hvis man har andre krav i tillegg så blir det fort vanskelig å finne noe med mindre man skal kjøpe nybygg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...