Gå til innhold

Århundrets stemme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, smalls skrev:

Etter å ha sett alle synge, så synes jeg Chris, marianne og Eirik var best! :)

Guri, Daniel og han første, (som jeg ikke husker navnet på) var alt for kjedelige.

Skulle ønske det var litt mer profilerte artister med da

Gleder meg til 90 tallet :nori:

 

Såååå enig! De tre var helt klart best. 

Skulle ønske det var med litt mer profilerte artister jeg og. Er flere av artistene jeg ikke hadde hørt om en gang. Savner Sivert Høyem, han er etter min mening den beste artisten vi har her til lands, men han har vel ikke tid til å være med på sånt. Skulle gjerne hatt med Morten Harket, Susanne Sundfør, Kari Bremnes og Prepple Houmb også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt skuffende første episode, men må få med meg 90 tallet beste gang.

Håper det blir litt mer trøkk og få ballader. Eirik er en entertainer og håper han blir med LENGE! Gleder meg til å høre han velge en skikkelig rockesang. Gjerne fra 70 tallet :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det plutselig 90-tallet i kveld? Går det ikke kronologisk?

Anonymkode: 8cd89...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det plutselig 90-tallet i kveld? Går det ikke kronologisk?

Anonymkode: 8cd89...aee

Nei. Tror det er tilfeldig hvilken rekkefølge det er

Jannike var flink :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eirik var rå! :) Kommer til å stemme på han

Anonymkode: a59ce...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes William sang ganske surt jeg

Anonymkode: d8f39...e21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med ungjentene som hylte når Daniel sang?! Er de leid inn? Herregud, så teit 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kjip Stjernekamp kopi. 

Anonymkode: 3cc07...67a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3.3.2018 at 10:33 PM, Salka said:

Såååå enig! De tre var helt klart best. 

Skulle ønske det var med litt mer profilerte artister jeg og. Er flere av artistene jeg ikke hadde hørt om en gang. Savner Sivert Høyem, han er etter min mening den beste artisten vi har her til lands, men han har vel ikke tid til å være med på sånt. Skulle gjerne hatt med Morten Harket, Susanne Sundfør, Kari Bremnes og Prepple Houmb også. 

jaaaaaaaa

Anonymkode: 83399...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker konseptet, men er litt trøtt og kjedelig. Skuffet over noen av artistene. Noen safer veldig. Daniel, William og Guri blir for kjedelige altså. Skulle ønske en av de røyk ut i går. William sang veldig surt

Elg valgte en fryktelig vanskelig låt. Snakk om å gjøre det vanskelig for seg selv. Ikke sang han den særlig bra heller, synes jeg

Mine favoritter er Eirik, Marianne (hun som sang sist. Litt usikker på navnet) og Chris. Chris ble mye kjekkere etter han klippet seg kort :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, smalls skrev:

Hva er greia med ungjentene som hylte når Daniel sang?! Er de leid inn? Herregud, så teit 🙈

Ja, de jentene var garantert leid inn for å hyle når Daniel sang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.3.2018 den 22.33, Salka skrev:

Såååå enig! De tre var helt klart best. 

Skulle ønske det var med litt mer profilerte artister jeg og. Er flere av artistene jeg ikke hadde hørt om en gang. Savner Sivert Høyem, han er etter min mening den beste artisten vi har her til lands, men han har vel ikke tid til å være med på sånt. Skulle gjerne hatt med Morten Harket, Susanne Sundfør, Kari Bremnes og Prepple Houmb også. 

Sigvart dagsland er hardt skadet etter en bilulykke og klarer forløbig ikke å gå.

Anonymkode: db77e...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sigvart dagsland er hardt skadet etter en bilulykke og klarer forløbig ikke å gå.

Anonymkode: db77e...34f

Jeg vet det. Men hvorfor siterer du meg og skriver det? :klo: Jeg har jo ikke nevnt ham. Jeg nevnte Sivert Høyem, leste du feil kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skikkelig kjip Stjernekamp kopi. 

Anonymkode: 3cc07...67a

Hvorfor er dette en kopi av Stjernekamp egentlig?

Anonymkode: a59ce...385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på nå siden jeg ikke fikk sett igår. Syns 90-talls-kvelden var skikkelig skuffende, men syns Eirik og Marianne var best. Han unggutten var dritkjedelig og de hylende ungjentene irriterte nesten vettet av meg. Gleder meg til 70, 80 og 00-tallet, håper det tar seg opp da. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Salka skrev:

Sitter og ser på nå siden jeg ikke fikk sett igår. Syns 90-talls-kvelden var skikkelig skuffende, men syns Eirik og Marianne var best. Han unggutten var dritkjedelig og de hylende ungjentene irriterte nesten vettet av meg. Gleder meg til 70, 80 og 00-tallet, håper det tar seg opp da. :) 

20, 30 og 40 tallet gleder meg ikke til, da jeg ikke liker eller hører på musikken fra den tida. Gleder meg mest til 00 tallet. Begynte på ungdomsskolen i 2002 :)mye bra musikk fra 00 tallet

Hva i alle dager hva vitsen med de hylende jentene?! Måtte sette på mute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...