Gå til innhold

Noen som har prøvd fitform for å gå ned i vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen her som har prøvd fitform sine produkter for å gå ned i vekt? Og som kan komme med sine erfaringer om det faktisk fungerer? Har hørt veldig mye bra om dietten og produktene men ønsker vite mer før jeg evnt prøver det. Om andres erfaringer rundt dette...

Anonymkode: 923fc...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å gå ned i vekt, trenger du bare å spise mindre, men du må gjøre det på ordentlig, og lenge. Hvis du skal holde vekta etterpå, må du spise mindre for resten av livet. Så enkelt, så vanskelig. Hvis du ikke kan akseptere det, har du ikke det som skal til. Uansett hva som påstås eller hvem som sier det, hvis noen sier noe annet, er de bare etter å lure deg. Det er lett, bare si hva folk vil høre, bruk ord og uttrykk som er i vinden, sleng på noe som høres imponerende og vitenskapelig ut, og noe som skremmer skikkelig, og vips - det trenger ikke å virke, bare å selge - masse masse penger å lure fra en stadig strøm av godtroende, uinformerte, utålmodige, desperate mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pringle skrev:

For å gå ned i vekt, trenger du bare å spise mindre, men du må gjøre det på ordentlig, og lenge. Hvis du skal holde vekta etterpå, må du spise mindre for resten av livet. Så enkelt, så vanskelig. Hvis du ikke kan akseptere det, har du ikke det som skal til. Uansett hva som påstås eller hvem som sier det, hvis noen sier noe annet, er de bare etter å lure deg. Det er lett, bare si hva folk vil høre, bruk ord og uttrykk som er i vinden, sleng på noe som høres imponerende og vitenskapelig ut, og noe som skremmer skikkelig, og vips - det trenger ikke å virke, bare å selge - masse masse penger å lure fra en stadig strøm av godtroende, uinformerte, utålmodige, desperate mennesker.

Nå spurte jeg faktisk om det var noen med erfaringer om fitform produkter, ikke om jeg har det som skal til for å holde vekta nede etter en eventuell vektreduksjon.. Jeg har hørt mye bra om det, men ønsket å høre mer om erfaring rundt produktet og dietten som de har brukt.. Jeg er fullstendig klar over at jeg må gå inn for det og holde meg til mindre måltider og vedlikeholde det om jeg velger å gå på diett. Men som sagt, ønsker høre erfaringer fra andre som har brukt produktet for vektreduksjon eller for andre som har brukt produktet generelt og kan si noe om det..

Anonymkode: 923fc...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...