Gå til innhold

«Det glade hjem» aka «Det glade vanvidd»


FruenFraHavet

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Jennybella skrev:

Mulig det , merkelig at du alltid forsvarer henne 😂🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes nok av mange mennesker som farger håret sitt hver dag, både lys mørk og stripete! 😊 Kan forsvarere hvem jeg vil, slik som du også gjør med VP. Selv om jeg ikke liker VP like mye som deg, så holder jeg en hyggelig tone uansett! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun virkelig vært hos frisøren? Det så altfor mørkt ut i toppen og ganske ujevnt ut langs lengdene..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Spirrevippe skrev:

Nå var det nok Gladehjem som farget håret sitt først, noe som hun gjorde for en uke siden, før VP hvis du leser innlegget. 😊

Enten lyver hun om tidspunktet eller så har hun brukt gamle bilder på innlegget fra søndag 25/3, for der er håret virkelig ikke nyfarget. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ine, det finnes mange måter å kopiere Slettvoll-stilen uten å kjøpe Slettvoll interiørvarer og møbler. Først og fremst Signature Collection og Skyline fra Halvor Bakke. Bohus har i motsetning til Slettvoll ofte kampanjer, der du kan gjøre gode kjøp på HB. Men Skeidar har og møbler i denne stilen. Og Sixbondstreet.

Skulle ønske du viste mer interiør, ørtiførti bilder av deg selv ved kjøkkenbenken er ikke inspirasjon. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Enten lyver hun om tidspunktet eller så har hun brukt gamle bilder på innlegget fra søndag 25/3, for der er håret virkelig ikke nyfarget. 

Hun bruker gamle bilder hele tiden. Og bilder som helt opplagt er tatt samtidig blir brukt igjen og igjen. Veldig kjedelig å se de samme tulipanene i oppvaskkummen, i kanskje to uker, på instagram. Med andre bilder i mellom da, men likevel...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste innlegg ,bilder og deler av tekst tatt fra cbe sin blogg igjen🤔🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Å herre. Opprettet wordpress-konto nå for å kunne kommentere, men det blir vel ikke publisert tenker jeg  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest orfeus

Merkelig blogg. Er hun sykepleier? Eller er det bare noe hun sier fordi hun har en epileptiker i familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, orfeus skrev:

Merkelig blogg. Er hun sykepleier? Eller er det bare noe hun sier fordi hun har en epileptiker i familien?

Det er bare noe hun sier. Slik som hun stjeler andres tekster, så klarer ikke jeg å tro på at hun har en så syk unge som hun påstår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
1 minutt siden, Hei_og_hei skrev:

Det er bare noe hun sier. Slik som hun stjeler andres tekster, så klarer ikke jeg å tro på at hun har en så syk unge som hun påstår.

Som sagt, merkelig blogg. Håper Anna ser kopieringen, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, orfeus skrev:

Som sagt, merkelig blogg. Håper Anna ser kopieringen, forresten.

Er flere bloggere som har fått beskjed om kopieringen, men det får visst ingen konsekvenser. Dessverre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus
6 minutter siden, Hei_og_hei skrev:

Er flere bloggere som har fått beskjed om kopieringen, men det får visst ingen konsekvenser. Dessverre.

Hjelper det ikke å melde henne til bloggplattformen? Anmelde? Det er jo tyveri av åndsverk ... Selv om åndsverk høres litt pretensiøstut i denne sammenhengen, så er det jo det det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, orfeus skrev:

Hjelper det ikke å melde henne til bloggplattformen? Anmelde? Det er jo tyveri av åndsverk ... Selv om åndsverk høres litt pretensiøstut i denne sammenhengen, så er det jo det det er.

Mener hun har to blogger, en på nouw og en på wordpress. Begge er like umulige å rapportere inn til dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, orfeus skrev:

Hjelper det ikke å melde henne til bloggplattformen? Anmelde? Det er jo tyveri av åndsverk ... Selv om åndsverk høres litt pretensiøstut i denne sammenhengen, så er det jo det det er.

Ser ikke ut som noe hjelper. Altså, dama kopierer hvert eneste innlegg. Og ikke minst, så kopierer hun ALT VP gjør. Vet ikke om noen har anmeldt henne da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutter aldri å forundre meg over den dama... Og hun prøver så hardt på å være en interiørblogger og ønsker så gjerne å fremstå som en person som er over gjennomsnittlig interessert i interiør, hjem og oppussing. Også er det bare trist, halvferdig og upersonlig alt sammen. 

I det innlegget som handler om påskepynten som kom for sent til å pynte opp i påsken er det veldig tydelig. Hvis man zoomer litt inn på bildene så ser man f.eks den folien som er lagt på kjøkkenbenken. Et lappeteppe uten like, med mange og ekstremt stygge skjøter, bobler og unøyaktig skåret inn mot vasken og andre steder. Skapdører i forskjellige høyder, lyslist som er skjøtet midt på skaprekken og i tillegg så er skjøten lite pent utført. Stiftene syns på smartpanelet i hjørnet, ingen fuge eller silikonkant nederst på flisene osv osv. Det er rart de ikke gjør ting ordentlig når det først skal gjøres og spesielt når man vet at det skal vises frem på bloggen i det uendelige. 

Alt er iskaldt og upersonlig og de samme tingene flytter rundt i huset i rakettfart. Senest her om dagen la hun ut et bilde på snap hvor den lysestaken fra Menu stod plassert på vaskerommet... 

Og hvorfor skal hun ha så ekstremt mange, nesten prikk like, bilder i hvert innlegg?

Det er bare tragisk og trist alt sammen. Både plagieringen/kopieringen og det at hun vil og vil, men ikke får det til. 

Link til bloggen, for å vise hva jeg mener:

https://nouw.com/gladehjem/pasken-fortsetter-litt-til-33475376

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...