Gå til innhold

Flere som har Diabetes Insipidus ?


Bambini2018

Anbefalte innlegg

Jeg fikk påvist svulst på hypofysen i en alder av 30 år og som følge av det fikk jeg diabetes insipidus. Er det andre i voksen alder som har noe erfaring med dette ? Jeg har mange spørsmål som leger ikke vet svaret på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Bambini2018 skrev:

Jeg fikk påvist svulst på hypofysen i en alder av 30 år og som følge av det fikk jeg diabetes insipidus. Er det andre i voksen alder som har noe erfaring med dette ? Jeg har mange spørsmål som leger ikke vet svaret på...

Ja, jeg har også diabetes insipidus.  Send meg gjerne pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei, 

Jeg fikk plutselig diabetes insipidus, uten å ha en svulst, i en alder av 5 år (1981). Har levd godt med det mesteparten av livet mitt. Har faktisk aldri snakket/møtt en annen person som har diabetes insipidus. Bare å ta kontakt om du har spørsmål.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei! Jeg har også diabetes insipidus. Jeg har hatt det siden jeg var to år og har heller ikke snakket med noen som har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg har også diabetes insipidus. Hadde aldri hørt om det før. Fikk det etter et fall på ski i påska. Føler at jeg klarer å leve fint med det så lenge jeg tar medisinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har levd med Diabetes Insipidus siden jeg var født.  Litt seint svar her, men ta gjerne kontakt 🙂

Endret av Nordpia
Redigerte bort alder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Sent svar, men dersom du fortsatt er aktiv eller eventuelt logge på i senere tid er det bare å ta kontakt.

Hadde en form for kreft som tenåring og den gjorde blant annet skade på hypofysen og jeg har siden det hatt diabetes Insipidus. Er 23 år nå. 
 

 

Dere andre som har kommentert her (hvis dere skulle se dette), hvilke medisiner bruker dere? Nysgjerrig på om det finnes flere forskjellige eller om det bare er én. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2020 den 1.23, Areca skrev:

Sent svar, men dersom du fortsatt er aktiv eller eventuelt logge på i senere tid er det bare å ta kontakt.

Hadde en form for kreft som tenåring og den gjorde blant annet skade på hypofysen og jeg har siden det hatt diabetes Insipidus. Er 23 år nå. 
 

 

Dere andre som har kommentert her (hvis dere skulle se dette), hvilke medisiner bruker dere? Nysgjerrig på om det finnes flere forskjellige eller om det bare er én. 

Bruker Minirin nesedråper. Har prøvd tabletter og nesespray men tablettene fikk jeg store bivirkninger av og sprayen mistet så fort effekt. Min datter har også sykdommen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...
På 21.9.2020 den 21.14, AnonymBruker skrev:

Hei, er det noen som har erfaring med minirin og graviditet? 

Anonymkode: c5d14...f17

Litt sein svar, men det har jeg. Lenge siden nå da, men hva lurer du på? 

Anonymkode: ca9ae...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Kom over denne tråden. Jeg har også fått denne diagnosen. 
ser tråden er gammel, men om noen av dere ser den vil dere dele litt om hvordan dere opplever sykdommen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...