Gå til innhold

Spesiallagde gifteringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med spesiallagde gifteringer? Jeg har sett gjennom mange gullsmedbutikker, men finner ikke den typen ring jeg ser for meg i hodet. Har funnet slik jeg ønsker på etsy, men vil ikke bestille over nett. Kan jeg ta med meg et bilde et sted med en "bestilling"...? 

Anonymkode: 12f28...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bruk Gullfunn, de tar fantastisk overpris for no sånt.

 

Anonymkode: 3c47d...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest økonomifrue

http://hegedesign.no/

Vi fikk Hege i Oslo til å lage våre ringer. Vi hadde som deg sett over alt uten å finne det vi ville, men fant masse inspirasjon på nett. Vi møtte Hege i Oslo og viste de stilene vi likte, før hun tegnet og kom frem til en ting vi likte! Vi prøvde også størrelser og fant ut bredde, materiale, størrelse, form. 

Kan absolutt anbefales! Er strålende fornøyd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, økonomifrue skrev:

http://hegedesign.no/

Vi fikk Hege i Oslo til å lage våre ringer. Vi hadde som deg sett over alt uten å finne det vi ville, men fant masse inspirasjon på nett. Vi møtte Hege i Oslo og viste de stilene vi likte, før hun tegnet og kom frem til en ting vi likte! Vi prøvde også størrelser og fant ut bredde, materiale, størrelse, form. 

Kan absolutt anbefales! Er strålende fornøyd!!

Kan jeg spørre hvor mye dere betalte for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok kontakt med en gullsmed der jeg er oppvokst og gjorde på samme måte som Silverferret. Kostet oss ca 13000 for begge ringene med totalt 4 diamanter. Utrolig fornøyd med resultatet! Vil anbefale å bruke en selvstendig gullsmed og ikke en som ikke er i en kjede....

Anonymkode: cb961...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest økonomifrue
10 timer siden, Silverferret skrev:

Kan jeg spørre hvor mye dere betalte for det?

Er noen år siden, men tror vi betalte 14-15 000 for to ringer i hvitt gull, min med diamant. Tingene er tunge og brede. Mener prisen var inkl graderingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...