Gå til innhold

Trodde jeg var forlover, men er visst ikke det..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Vera said:

Enig. Forstår ikke hvorfor enkelte lever i fjortisboblen hele livet. Men det er vel det de sier, at nåtidens voksne er den nye fjortisgenerasjonen. Skremmende! Har noen dramaqueens i vennegjengen her også, men det gjelder å sile ut, og lære seg begrepet «bekjent» og «venn» og skille på dem.

Fordi hun vet at hun kan! Hun vet at det er galt, men det driter hun i fordi hun vet at ts bare gjør det uten mukke, og om ts blir såret om hun ikke blir forlover, driter hun i.

Jeg kjenner den mennesketypen , har to av dem i min nære familie.

Ingen er så dumme at de ikke forstår at dette er kravstort og utrolig sårende.

Anonymkode: ec06f...4ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Vera said:

Enig. Forstår ikke hvorfor enkelte lever i fjortisboblen hele livet. Men det er vel det de sier, at nåtidens voksne er den nye fjortisgenerasjonen. Skremmende! Har noen dramaqueens i vennegjengen her også, men det gjelder å sile ut, og lære seg begrepet «bekjent» og «venn» og skille på dem.

Enig :)

Anonymkode: ec06f...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, samle all info du har funnet ut av til nå i en perm og gi den til bruden/forloveden med beskjed om at siden xx nå er valgt til forlover og du anser det som forloverens jobb å hjelpe med bryllupsplanleggingen derfor gi du nå fra deg den infoen du til nå har samlet opp. Hyggelig å hjelpe så langt, men du har nå ikke mer tid og kapasitet til å bruke på disse oppgavene. 

Anonymkode: 0c552...937

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vera said:

Enig. Forstår ikke hvorfor enkelte lever i fjortisboblen hele livet. Men det er vel det de sier, at nåtidens voksne er den nye fjortisgenerasjonen. Skremmende! Har noen dramaqueens i vennegjengen her også, men det gjelder å sile ut, og lære seg begrepet «bekjent» og «venn» og skille på dem.

Hva heter generasjonen nå?

Gjerne på norsk og engelsk hvis du vet :)

Anonymkode: ec06f...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva heter generasjonen nå?

Gjerne på norsk og engelsk hvis du vet :)

Anonymkode: ec06f...4ea

Google er din venn 😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Vera said:

Google er din venn 😌

Okay..

Anonymkode: ec06f...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke ting er det du har blitt bedt om å ordne egentlig? Syns det er litt vanskelig å ta stilling til uten å

vite litt mer om hva det handler om...🤔

Anonymkode: a72cd...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.3.2018 den 6.37, AnonymBruker skrev:

 

Sist helg møtte jeg på disse to på byen og de sa bare hei og slo av en liten prat før de gikk å fant seg sitteplasser, uten å ta meg med eller noe. Når hun ringer meg er det bare "har du husket å ringe *** angående bryllupet? /har du undersøkt *** angående bryllupet?" og så hadet bra. 

Vet ikke om jeg har så lyst til å være med på dette mer, men hva kan jeg gjøre? Vi bor på en liten plass og vi er som sagt en sammensveiset gjeng. Nå er i tillegg typen min furt på meg fordi han mener jeg sutrer og urimelig og det er ikke meg det handler om på en så stor dag, sier han.. 

Jeg gråter og er lei meg for jeg føler meg faktisk dårlig behabdlet. Samtidig føler jeg at jeg er pliktig å hjelpe til. At typen min er på deres side gjør ikke akkurat ting enklere :( Hva skal jeg gjøre?? 

Anonymkode: f27fd...db2

Det der er ikke venninner av deg. 

Det er ikke annet å gjøre enn at neste gangen hun ringer så må du si det at du synes at det du blir spurt om er brudeparets egen jobb å gjøre. Alternativt i samarbeid med forloverne. Du får pakke det inn med at du har så mye å gjøre selv for tiden at det blir umulig å hjelpe henne så mye som du så gjerne vil, sånn at du bevarer roen i denne gjengen som du og mannen din er en del av. Jeg kan tenke meg at det er flere av disse venninnene som tenker sitt om det her, for det er rotete så det holder og vil nok etterhvert lage mer krøll i gjengen.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...