Gå til innhold

Alene etter brudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Ble slutt med meg og eksen for ikke så lenge siden. Alt er bare jævlig og trist! Føles ut som jeg går rundt med en grå sky over meg. Det som har gjort alt så vanskelig er at jeg ikke har så mange rundt meg så jeg føler meg så alene.. Har et par veninner men det er ikke alltid de har tid heller, så jeg sitter mye alene og er deprimert etter dette.. Vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg er så mye alene. Trenger så sårt å bare få dette ut, og snakke med noen. Holder på å klikke for meg..

Anonymkode: 138f2...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå på date med deg selv. Gjør noe du liker -bare alene. Hvis det er vanskelig kan du jo starte med å dra på biblioteket. Så kino kanskje? 

Brudd er noe dritt, og det tar tid å komme over, men du må øve deg på å trives i eget selskap ❤️

Anonymkode: f5ea7...28b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke belage deg på kun veninner, du må trives i eget selskap. Gjør ting du liker. Kjenn på friheten. Ikke slit ut veninnene dine.

Anonymkode: 84565...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan har du det? Sitter bare alene jeg også etter at samboer gjorde det slutt. Har veldig få venner og familie, han har vert alt for meg, min beste venn og den jeg alltid var med på fritiden. 

Jeg trives ikke i eget selskap, sikkert sant at det er viktig og bra, men hvordan klare det??? Det har ingen svar på. Har ikke tusenvis av kroner til å bruke på terapi og finn deg selv kurs. Så da blir man sittende alene da, uke etter uke. Synes ikke det er hyggelig å gjøre noe alene, når man er vant til å være to

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å nyte alenetiden. Det at ingen andre enn du selv maser eller roter, spill musikk som du liker, se en film, lag den beste maten du vet om, jobb noen timer overtid om det trengs og bruk pengene på noe du har ønsket deg lenge. Ommøbler hjemme. 

Gå på biblioteket og finn bøker du har lyst til å lese, bestem deg for å strikke en genser.

Masse ting du kan gjøre.

Anonymkode: 55e14...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2018 den 13.31, oqegic skrev:

Hei, hvordan har du det? Sitter bare alene jeg også etter at samboer gjorde det slutt. Har veldig få venner og familie, han har vert alt for meg, min beste venn og den jeg alltid var med på fritiden. 

Jeg trives ikke i eget selskap, sikkert sant at det er viktig og bra, men hvordan klare det??? Det har ingen svar på. Har ikke tusenvis av kroner til å bruke på terapi og finn deg selv kurs. Så da blir man sittende alene da, uke etter uke. Synes ikke det er hyggelig å gjøre noe alene, når man er vant til å være to

 

Har det akkurat sånn som dere. Trives jo i eget selskap, men merker at noe mangler og det er vanskelig å finne en som elsket en så mye og var en ekte venn. Lurer på om jeg noen gang får en mann til å ville bli sammen med meg i det hele tatt og få barn og gifte oss 😂 føles ut som jeg har en forbannelse over meg. Når alt av velstand går til h.

Anonymkode: 44dd4...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.2.2018 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Hei.

Ble slutt med meg og eksen for ikke så lenge siden. Alt er bare jævlig og trist! Føles ut som jeg går rundt med en grå sky over meg. Det som har gjort alt så vanskelig er at jeg ikke har så mange rundt meg så jeg føler meg så alene.. Har et par veninner men det er ikke alltid de har tid heller, så jeg sitter mye alene og er deprimert etter dette.. Vet ikke hva jeg skal gjøre når jeg er så mye alene. Trenger så sårt å bare få dette ut, og snakke med noen. Holder på å klikke for meg..

Anonymkode: 138f2...cb4

Kanskje vi kunne snakket sammen 😊

Anonymkode: 44dd4...241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...