Gå til innhold

Hva skal du gjøre i påska?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt hjemme, etpar dager jobb i Stille uke, så hytta. Har hytte på ei øy, så vanligvis er det mer vår der enn hjemme. Forbinder ikke påskeferie med skitur, men fuglekvitter og bål i fjæra. Gleder meg: mange fridager uten stress med gavekjøp, rundvask og baking  som til jul først 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JeSuisLouise

Blir bypåske som vanlig :) Tenkte besøke moren min noen dager kanskje, ellers bare slappe av og nyte fred og ro. Lage meg god mat, lese bøker, se på serier og nyte livet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trysil😊 Er så god stemning der - og i år er det også myyyyye snø! Konserter på Knettsetra, god mat og drikke - og mye å gjøre for barna. 

Anonymkode: e123e...a1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bypåske i Oslo❤

Jeg er enten alltid gjemme eller på ferie men digger Oslo i påska. Skal vel egentlig ikke gjøre så mye spesielt annet enn å henge med folk,gå turer og lage god mat. Lese en krim og bare sånn fordi det hører til.

Skal ha påskeverksted palmesøndag hos en venninne og så det blir nok kos.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på leir, deretter reiser jeg hjem til mine foreldre. Vi har stort sett vært hjemme eller besøkt besteforeldre. Vi pleier gjerne å gå tur, og ellers kose oss hjemme med spill, god mat og bare være sammen.

Anonymkode: 606e7...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha fri hele påska i år. Reiser noen dager på hytta med mann og barn, vi har hytte ved sjøen. Påskeaften drar vi hjem til foreldrene mine på middag. Elsker påske:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.2.2018 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Fikk spørsmålet i går, og ble litt satt ut siden jeg hadde tenkt å være hjemme. Alle reiser bort, så jeg ringte en venninne og spurte hva hun skulle gjøre. Nå er flybillettene bestilt. Blir en uke. Det høres veldig spontant ut, men merket jeg ble deprimert av tanken på en påske alene hjemme. Sliter med depresjon nå, og den har var hele vinteren.

Hva med dere?

Anonymkode: ff963...61a

Være hjemme. Noen dagsturer på ski så lenge det er snø, badeland og kino. 

Anonymkode: 3c3a3...a29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at det blir mye familietid, litt på hytte og noen dager på besøk hos familie. Og kanskje får vi besøk. Vi har ingen låste planer enda.

Anonymkode: f2620...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi reiser til familie, kjem til å kosa oss med god mat, netflix, gå tur i skogen, skravle. Ta det med ro.

Anonymkode: 8cd3c...fad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bypåske i hjembyen hvor det meste av nærmeste familie bor. Blir vel noen pils med gamle venner sikkert, men ellers mest familie, godteri, kryssord, krim og quiz. Påsken er familie og avslapning for meg, bruker andre ferier på å reise. Hyttetur på fjellet interesserer meg ikke. 

Anonymkode: 63c5b...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være hjemme og kose oss, ta dagsturer på ski med unger og besteforeldre, lage god mat, sole oss og grille pølser ute i hagen, besøke hyttefolk etc.

Anonymkode: 815bd...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.2.2018 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Fikk spørsmålet i går, og ble litt satt ut siden jeg hadde tenkt å være hjemme. Alle reiser bort, så jeg ringte en venninne og spurte hva hun skulle gjøre. Nå er flybillettene bestilt. Blir en uke. Det høres veldig spontant ut, men merket jeg ble deprimert av tanken på en påske alene hjemme. Sliter med depresjon nå, og den har var hele vinteren.

Hva med dere?

Anonymkode: ff963...61a

Bare være hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Være hjemme. Vi bor på et av de stedene i landet der "halve Norge" reiser på påskeferie, så vi trenger ikke reise noe sted for å oppleve påskefjellet.
Hadde egentlig tenkt oss på hytta en tur, men nå har ungene blitt så store at de heller vil reise i skiheisen med kompisene enn lange skiturer på hytta....så da tar vi voksne oss en tur ut i løypene som går ut fra skisenteret mens ungene boltrer seg på ski.

Ellers blir det brettspill, påskeegg, kryssord og Påskelabyrint som om vi skulle vært på hytta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Påsken er så kjedelig og altfor lang

Anonymkode: 3c6cd...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal skrive på semesteroppgave og prøve å repetere litt matematikk. Hele familien reiser på hytta, så jeg er hjemme og passer hus og planter.

Anonymkode: a0e69...733

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen var å reise ut til sommerhuset på kysten. Fiske, bål i fjæra, pinnebrød, gå tur, lese og sånt.

Men i påsken i år så er jeg nyoperert. Kommer nok til å bli liggende foran TVen og spise smertestillende.

Samboeren min blir med noen venner på hyttetur. Foreldre og søsken reiser også på hyttetur. De fleste vennene mine har egne planer. Og jeg kommer nok ikke til å være særlig spennende å være sammen med. 

Så påsken i år tror jeg blir passe kjip.

Anonymkode: bb0da...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...