Gå til innhold

Utradisjonelt bryllup? Hvor? Annerledes mat? Type feiring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss neste år, men tenker å gå for noe litt mer utradisjonelt. Han vil ikke gifte seg i kirken. Ingen av oss er fan av at det blir for formelt og vi er heller ikke så glad i taler. Jeg ønsker at de vi er glad i og omgås skal få være en del av bryllupet, men er ikke helt fastlåst til at alle venner, kollegaer osv MÅ delta under hele feiringen, men alle skal få være med å feire en gang. Har jo feks hørt om de som gifter seg i utlandet med nærmeste familie også har fest hjemme senere. Men! Vi ønsker ikke å belaste gjestene våre med mega dyr reise osv. 

Ønsker tips om alt av bryllup som er mer uttadisjonell. Hvor fant vielsen sted? Hvordan var festen? Tema? Maten? Hvor feiret dere? Osv!

Anonymkode: e95c3...0a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips til selskapet, dette synes jeg virker fint og bonderomantisk- Dog ingen erfaring.

 Bryllup på en herregård? Ankommer med hest og vogn. Låvedans, elg/hjort el til middag med ulike forretter/ desserter. En mer uformell og avslappet bryllup, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss i London og hadde fest på puben med bangers and mash som mat! Var skikkelig gøy! 

Det finnes rimelige flybilletter til London fra nesten alle flyplasser i Norge, vi var tidlig ute med dato hvilket gjor at nesten alle de vi ønsket å feire dagen med kunne nærvære. Vi bodde alle på samme hotell så vi fikk en fin gruppe rabatt. 

Det blev en skikkelig fin tur og har ikke hørt at non ssyntes det var for dyrt. Ingen av gjestene trengte nye klær pga type fest  og gaver sku vi ikke ha så alt i alt ble det ikke så langt unna pengemessigt en bryllup i Norge for gjestene.

Anonymkode: 17d2d...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les Elsa billgrens blogg om hennes og Pontus sitt bryllup. Perfekt! 

Anonymkode: 40c91...8fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg har hatt eller vert i bryllup. Men hva med en utradisjonell og fin sermoni på tinghuset, oppfulgt av en fest ved et lokale (en loka stall som er omgjort eller noe lignende), hvor maten er i form av tapas (altså det blir ikke direkte langbord med rom for tale). Mange små bord rundt omkring. Ingen bordkort så folk kan vandre mens de spiser. Samme med kake, fritt vandring rundt. Men kanskje ha en tradisjonell "deling av kake " øyeblikk :laugh:

 

Haha, tror kanskje jeg drømte med litt bort der ja :fnise: men om noe av det kunne høres bra ut 👍🏻

Anonymkode: 5cd8d...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en stor fel på forumen. Jag ser att bryllopp er kategorisert etter seksualitet...Det er ju FEL. Brullopp skall først och sex efteråt :jolie:

Anonymkode: ed05f...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...