Gå til innhold

Som gjest, går denne kjolen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Minlillesky skrev:

A-fasong er veldig fint til store/brede hofter!! :) Hva med denne? https://www.zalando.no/little-mistress-ballkjole-grey-lm121c0fn-c11.html

Må ikke ha lang kjole i et bryllup. Hvis det ikke står noe om det i innbydelsen, så kan man velge litt selv :)

Ja, denne kjolen har jeg lagt til lengre opp. Det er en veldig pen fasong for denne kroppstypen TS (og jeg) har :)

Anonymkode: 281ca...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om du leser innlegget mitt igjen står det "det er lurt å ha lang kjole". Har ikke skrevet hva man må og ikke i forhold til kleskode. Jeg har selv lys rosa kjole som jeg bruker i bryllup. Rosa er helt greit i bryllup, det er bare hvitt og svart som er fy-fy :)

Anonymkode: 281ca...c20

Hvorfor er det lurt å ha lang kjole?   Jeg syns lys rosa og nude lange kjoler ligner altfor mye på brudekjoler og ville aldri brukt det selv i bryllup.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har folk problemer med farger? Det finnes ikke noe mer drepende kjedelig enn 100 gjester i nude, lysrosa og grå kjoler.

Anonymkode: 58e83...156

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin kjole! Jeg kunne gjerne brukt den selv enten det var bryllup eller andre festlige anledninger

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar! Ikke sikker på om jeg blir klokere, men må nok se over svarene en gang til. 

Om jeg vet bruden skal ha annen farge enn hvit, da burde jeg unngå den fargen når jeg velger kjole? 

Hi

Anonymkode: 53a7c...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hvorfor er det lurt å ha lang kjole?   Jeg syns lys rosa og nude lange kjoler ligner altfor mye på brudekjoler og ville aldri brukt det selv i bryllup.

Man må være fargeblind for å ikke se forskjell på rosa og hvitt. Grunnen til at det er lurt med lang kjole er at den kan brukes om igjen i mange bryllup :)

Anonymkode: 281ca...c20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om jeg vet brudens kjole er lys rosa, da burde jeg vel velge en annen farge? 

Hi

Anonymkode: 53a7c...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men om jeg vet brudens kjole er lys rosa, da burde jeg vel velge en annen farge? 

Hi

Anonymkode: 53a7c...be4

Ja, unngå lys rosa og, champagne og  lys nude  uansett.  Spesielt om de er lange.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men om jeg vet brudens kjole er lys rosa, da burde jeg vel velge en annen farge? 

Hi

Anonymkode: 53a7c...be4

Ja

Anonymkode: 3bb35...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Pent antrekk krever ikke lang kjole. Selv om flere av disse kjolene er lekre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Jeg ville valgt Ts sin kjole foran alle disse 😊 Jeg kjørt på med den, underskjørt og noen svarte pumps. 

Anonymkode: da47a...5a7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.2.2018 den 23.32, Perelandra skrev:

Kjempefin kjole! Jeg kunne gjerne brukt den selv enten det var bryllup eller andre festlige anledninger

Synes den er superflott! Kunne brukt den i bryllup, runde dager og julebord m.m. Mye mer allsidig enn en lang kjole i mine øyne 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den type kjole er bedre når man er forlover og har en spesiell rolle i bryllupet. Da kan man muligens svi av 1500 spenn på en glamorøs ballkjole. Som vanlig gjest så er det vanligere å gå for en knelang kjole som man kan bruke til ulike anledninger og som ikke koster skjorta.

TS sin kjole er fin den. Passer til bryllup om tilbehøret er litt pyntet. Men den kan samtidig "pyntes ned" til bestemors 80-årsfeiring eller julebord med jobben. 

Anonymkode: b9374...36e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt ikke hatt lang kjole når det står "pent antrekk". Da blir man for pyntet. Jeg har vært i mange bryllup, men har aldri hatt lang kjole.  Kjøper alltid kjole som  kan brukes senere, til feks sommerfester, konfirmasjoner etc. Synes det er dumt å bruke en kjole bare en gang. 

Endret av tirben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.2.2018 at 10:41 PM, AnonymBruker said:

 

Så burde ha lang kjole? Kan ikke huske sist jeg hadde det.. vil ikke slike kjoler passe svært dårlig med brede hofter. Med rett bh kan jeg få en form for kløft 😋 hm. Finner en noen butikker med lange kjoler, vært greit å prøvd, begynner å få det travelt...

Hi

Anonymkode: 53a7c...be4

Antrekk pent er ikke lang kjole :)

Anonymkode: 0f9cf...fd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Antrekk pent er ikke lang kjole :)

Anonymkode: 0f9cf...fd1

Men man kan ha det hvis man vil.  I mitt bryllup har vi pent som dresskode, men jeg vet om en del som har lyst å gå i lang kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta said:

Men man kan ha det hvis man vil.  I mitt bryllup har vi pent som dresskode, men jeg vet om en del som har lyst å gå i lang kjole.

Det er mange som gjør det, men det er ikke kleskoden. Men nordmenn kan ikke kleskoder.

Anonymkode: 0f9cf...fd1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange som gjør det, men det er ikke kleskoden. Men nordmenn kan ikke kleskoder.

Anonymkode: 0f9cf...fd1

Jeg bryr meg ikke nevneverdig, bare gjestene ikke kommer i joggebukse eller horekjole så er det samma for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg bryr meg ikke nevneverdig, bare gjestene ikke kommer i joggebukse eller horekjole så er det samma for meg. 

Huff.. Der minna du meg på det😅 Dama til et vennepar av oss går som regel i puppekjoler hvor puppa nesten detter ut og ekstremt høye splitt🙈 Skader meg på ingen måter, folk skal få kle seg i absolutt det de ønsker, men har litt «vondt» i magen for å se akkurat det der i bryllupet vårt til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...