Gå til innhold

Dere som har få/ingen venninner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 25.2.2018 den 19.15, AnonymBruker skrev:

Har aldri hatt noen venninner. Kanskje fordi jeg har typiske gutte-interesser (kampsport, amcar, båt) og føler at de fleste jenter/kvinner befinner seg på en annen planet.

Anonymkode: cb60f...68a

Kanskje like greit. Det er jo ofte bare krangel og dritt. 

Anonymkode: 8564d...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.2.2018 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Vet dere selv hvorfor det er slik for dere?
Selv er jeg ei jente uten venninner. Det er ytterst sjeldent jeg treffer ei annen jente i den store mengden jeg kjenner meg trygg på, men det hender. Derimot har jeg flere kompiser jeg prater og henger med. Jeg oppdager også at jeg får angst blant jenter, spesielt i større grupper. 

Hvordan er det for dere og er dette noe man kan "fikse"?

 

Anonymkode: 9a7e5...64f

For min del så er det fordi jeg er kronisk syk og uføretrygdet. Dette fører til at jeg havner utenfor det meste. I tillegg så er det sjeldent jeg orker eller har råd til å være med på ting. 

 

Anonymkode: 22d53...9cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen venner, heller ingen familie eller sosialt nettverk. vet ikke hvorfor det har blitt sånn .. det har kanskje bare gått i den retningen over flere år. bor et sted jeg ikke kjenner noen og vet ikke lenger hvordan man skal bli kjent med noen i en alder av 40+ år. over to år siden noen ringte meg og har ikke et eneste nr i kontaktlisten. vet ikke hva jeg skulle gjort uten katten min

Anonymkode: 9bb01...0d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...