Gå til innhold

samle på mummi kopper? why?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bøff Eløff
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes faktisk det er snålere å samle på Lypsyl som man har i boden enn bruksgjenstander :P:fnise: 

Anonymkode: 0690a...86f

Ja, virkelig.

Og attpåtil være helt uforståelig til at man kan samle på kopper. Folk har da samlet serviser i titalls av år.

Endret av Bøff Eløff
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også blodgiver, og tar med meg de som gave når jeg har gitt blod. Jeg synes de er fine, og de som har utgått pleier også å øke i verdi. Dette gjelder spesielt sesongkoppene som kun blir produsert én sommer/vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.2.2018 at 6:10 PM, Nevian said:

Hos meg blir det bare flere og flere fordi jeg får dem når jeg er i blodbanken.

Ikke relatert, men allikevel relatert. Tar denne anonym fordi jeg skjems bittelitt. Jeg pulte en fyr jeg var på fest hos kun fordi han hadde blodbank-mummikopper. Syns han fortjente et knull fordi han var et så snilt og sympatisk menneske :laugh:

Anonymkode: c7e2d...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir blod og da kan jeg velge kopp som "premie". Har i tillegg fått noen i gave. Syns de er koselige og så lenge jeg ikke betaler for dem selv så syns jeg det er greit. Syns de er litt vel dyre.

Anonymkode: 587a4...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.2.2018 den 23.38, AnonymBruker skrev:

interessant. hmm.

Høres logisk ut. Litt rart at det er så mange som samler også. Fascinerende.

Er samler selv, alltid vært det. Nå så samler jeg på bøker. Jeg har et.. samlemani-personlighet. Men kopper.. det føles merkelig å samle på for meg. Og det kommer fra hun som samlet på alt som kunne samles på som barn. Alt som var populært og som i dag samler på intet annet enn bøker og en begynnende samling av eos lypsyler og jeg liker ikke å bruke lypsyl en gang. :sjenert:

ts

Anonymkode: 0942d...ff4

Lypsyl og EOS har ingenting med hverandre å gjøre. Det blir som å si at du samler på Natusan Nivea. Merkevarenavn på merkevarenavn.

Anonymkode: 6a2ae...a07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke relatert, men allikevel relatert. Tar denne anonym fordi jeg skjems bittelitt. Jeg pulte en fyr jeg var på fest hos kun fordi han hadde blodbank-mummikopper. Syns han fortjente et knull fordi han var et så snilt og sympatisk menneske :laugh:

Anonymkode: c7e2d...9b3

Det er jo et genialt sjekketriks! "Hey, vil du være med hjem og se på blodbank-mummikoppene mine?" :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mummi er den fineste og mest spennende tegnefilmserien jeg vet om. Elsker også tegningene og bøkene. 

Anonymkode: 326a5...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 23.53, Cata skrev:

Skjønner det heller ikke. Jeg avskydde mummiene da jeg var barn :ler: . Men hvis noen vil samle så gjerne for meg, så lenge jeg slipper å se en mummi i mitt hjem.

Samme her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke relatert, men allikevel relatert. Tar denne anonym fordi jeg skjems bittelitt. Jeg pulte en fyr jeg var på fest hos kun fordi han hadde blodbank-mummikopper. Syns han fortjente et knull fordi han var et så snilt og sympatisk menneske :laugh:

Anonymkode: c7e2d...9b3

Burde kanskje begynne å bruke det mer aktivt som et sjekketriks :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lypsyl og EOS har ingenting med hverandre å gjøre. Det blir som å si at du samler på Natusan Nivea. Merkevarenavn på merkevarenavn.

Anonymkode: 6a2ae...a07

Det er mange som kaller leppepomade for lypsyl, så er nok det hun mener. At hun samler på lypsyl vil si at hun samler på alle typer leppepomader.

Anonymkode: bd7fa...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2018 den 23.38, AnonymBruker skrev:

interessant. hmm.

Høres logisk ut. Litt rart at det er så mange som samler også. Fascinerende.

Er samler selv, alltid vært det. Nå så samler jeg på bøker. Jeg har et.. samlemani-personlighet. Men kopper.. det føles merkelig å samle på for meg. Og det kommer fra hun som samlet på alt som kunne samles på som barn. Alt som var populært og som i dag samler på intet annet enn bøker og en begynnende samling av eos lypsyler og jeg liker ikke å bruke lypsyl en gang. :sjenert:

ts

Anonymkode: 0942d...ff4

Lypsyl eller Eos? Leppepomadene fra Eos finnes i mange typer, og gjerne egne for årstidene. Lypsyl finnes det vel ikke så mange ulike av. Jeg tipper det er max. 7 ulike typer av lypsyl. 

Anonymkode: aaf2e...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.2.2018 den 23.54, AnonymBruker skrev:

De er svindyre! Mummi er ikke spennende eller koselig engang. Så nei, jeg skjønner det ikke jeg heller.

 

Sånn, det var trådens mest negative innlegg. 

 

Neida, folk får samle på hva de vil for all del.

Anonymkode: afd67...488

Har du lest originalhistoriene til Tove Jansson? De er spennende, koselige og filosofiske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...