Gå til innhold

Tid for hjem slipper aldri inn i mitt hus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bøff Eløff

Jeg liker det de får til. Masse farger, former og morsomme løsninger. Nå er jeg ikke spesielt hvit og A4 av meg, det skal sies. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes enkelte prosjekter har blitt kjempefine, mens andre er helt krise.  De drar det veldig langt enkelte ganger, men jeg regner jo med at de som melder seg på vet hva de går til og at de liker programmet siden de blir med.  Selv hadde jeg ikke sluppet dem løs hjemme.

Noen av de interiørprosjektene jeg har likt:

Anonymkode: c75b9...17f

Neineineineineineineineineineineneinei!!!!!!! :P Detta var rævva greier.

Men smaken er som baken. ;D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker mye av det de lager jeg.  Synes generelt mange folk som er interesserte i interiør har det utrolig likt hjemme. De tror de selv er så unike, men har samme farger, vaser, tekstiler osv som så mange andre interiørfrelste.  

Ja takk til plassbygde løsninger og litt sprekere interiør. 

Dessuten er det ikke slik at de bare kommer. Man må melde på selv, og betaler for alt utenom arbeidet tror jeg. Dessuten må det nok være et temmelig spennende prosjekt om de skal reise et stykke. De drar ikke rundt for å male møbler hvite og vegger grå..

Anonymkode: 0f369...adc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
AnonymBruker skrev (På 24.2.2018 den 13.32):

Jeg kan ikke si så veldig mye mer for da kommer mod med bannehammeren for at jeg "sprer rykter". Selv om jeg tror alle som jobber innen media, innen TV i alle fall, kjenner til hva som skjedde.

Anonymkode: dc1a2...917

Pulte de? 

Anonymkode: 24c12...5a8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om de hadde troppet opp hos helt tilfeldige personer og om man var så dum å invitere de inn ble stua tvangsoppusset? Hadde vært en ny vri på et ganske slitent program. Synes de fjoller mer og mer ettersom årene går. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns de er flinke jeg! Liker veldig mye av det de lager. Men nå er jeg glad i farger å har ikke ett eneste hvitt eller grått rom hjemme. 

Anonymkode: a5428...30a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (På 24.2.2018 den 23.55):

Jeg syns de aller fleste rommene de har pusset opp har vært fine jeg :nori:Noen detaljer her og der har kanskje ikke passet meg så godt, men i all hovedsak syns jeg det er fint 😄

jeg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns masse av det de lager inne er kjempefint! Elsker farger, kreative løsninger og kule lamper. MEN, jeg hater mønstrene de ofte har på ulike ting, som fliser på kjøkkenet eller på veggene. Man blir jo sjøsyk av å se på det.

Anonymkode: a87f6...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må de ha svenske, danske, engelske, islandske osv. desiginere? Har vi ikke bra nok i Norge? Vil de ikke fremheve norske designere? Bruke lokale flinke? Bruke norske unge som kanskje trenger litt PR osv. Veldig rart syns jeg!

Anonymkode: a76d0...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/12/2021 at 12:39 AM, AnonymBruker said:

Hvorfor må de ha svenske, danske, engelske, islandske osv. desiginere? Har vi ikke bra nok i Norge?

Kort svar: Nei

Anonymkode: 84501...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...