Gå til innhold

Tid for hjem slipper aldri inn i mitt hus!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså; hvor skal man begynne?? Det er helt ufattelig at et program kan få lov til å gå så lenge når de har så elendige resultater. De "nye" rommene harmonerer overhodet ikke med farger og stil i resten av huset, og de boltrer seg i merkelige farger og lager møbler/innredning som er skrudd fast eller laget på en slik måte at man må totalrenovere om man ikke trives med det eller skal fjerne det i ettertid. Uteprosjektene er vanligvis bedre, men inneprosjektene er ofte helt katastrofe. Programlederne er hyggelige og har det tydeligvis gøy på jobben, men de interiørarktektene/konsulentene bør finne seg nye jobber før de ødelegger flere hjem.

Anonymkode: 26658...739

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha jeg er så enig! Rommene er jo helt grusomme! 😂 har gitt samboer beskjed om at jeg setter hengelås på døra om de kommer hit. Aldri aldri aldri!! 

Liker superoppusserne da, å de fleste rommene sinnasnekkern lager er fine. Enkle, som man kan gjøre flere ting med. 

Det tid for hjem lager er liksom helt låst til en stil og en viss fargekombo. 

Anonymkode: 825b2...556

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der ja. Hun har jobbet i TV2 lenge. Helt siden det var lokaltv i Bergen (slutten på 80-tallet en gang).

Jeg vet om en flause som skjedde en morgen... Jeg hadde ikke sluppet henne til nei. :P 

Anonymkode: dc1a2...917

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig 😂

Nå er der heldigvis slik at jeg kan velge å ikke se på og at de kun kommer til folk som har meldt seg på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også enig.- Noen farger er helt grusomme. Hvem vil ha en stue i diverse brune "bæsjefarger"? Men han maleren på stylter er morsom da, eneste grunnen til å se på dette programmet. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig, grusomme rom! Og det verste er jo at de må betale for det selv! 

 

Anonymkode: 2322d...2fd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mariell77 skrev:

Helt enig 😂

Nå er der heldigvis slik at jeg kan velge å ikke se på og at de kun kommer til folk som har meldt seg på.

Jeg bare mååå se på 😂 nettop fordi det er heslig! God underholdning å se hva de stakkars menneskene må komme hjem til 😅

Anonymkode: 825b2...556

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun der ja. Hun har jobbet i TV2 lenge. Helt siden det var lokaltv i Bergen (slutten på 80-tallet en gang).

Jeg vet om en flause som skjedde en morgen... Jeg hadde ikke sluppet henne til nei. :P 

Anonymkode: dc1a2...917

Kjersti Bergersen er veldig flink. Det er hun som er designeren for alle uterom de pusser opp. Meget dyktig vil jeg si. Hun designer ikke innvendig. Det har de andre designere til.

Vi har et stort uteområde vi gjerne skulle ha pusset opp. Skulle gjerne hatt tid for hjem til å hjelpe oss. 😊

Er enig i at noen av designerne tar litt vel av. Slipper ikke inn her hos meg heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun der ja. Hun har jobbet i TV2 lenge. Helt siden det var lokaltv i Bergen (slutten på 80-tallet en gang).

Jeg vet om en flause som skjedde en morgen... Jeg hadde ikke sluppet henne til nei. :P 

Anonymkode: dc1a2...917

Du vet om en flause som skjedde en morgen? Skjønte ikke den jeg....

Anonymkode: 2a9dc...29a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vet om en flause som skjedde en morgen? Skjønte ikke den jeg....

Anonymkode: 2a9dc...29a

Jeg kan ikke si så veldig mye mer for da kommer mod med bannehammeren for at jeg "sprer rykter". Selv om jeg tror alle som jobber innen media, innen TV i alle fall, kjenner til hva som skjedde.

Anonymkode: dc1a2...917

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si så veldig mye mer for da kommer mod med bannehammeren for at jeg "sprer rykter". Selv om jeg tror alle som jobber innen media, innen TV i alle fall, kjenner til hva som skjedde.

Anonymkode: dc1a2...917

Ikke si A, men ikke B, da! Er ikke så nøye om mod fjerner det etter en stund :)

Anonymkode: 8a5fa...2ce

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Jeg skjønner ikke hvorfor så mange gidder å følge med på dette...

Anonymkode: 49cf9...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si så veldig mye mer for da kommer mod med bannehammeren for at jeg "sprer rykter". Selv om jeg tror alle som jobber innen media, innen TV i alle fall, kjenner til hva som skjedde.

Anonymkode: dc1a2...917

du blir ikke bannet for ett lite regelbrudd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns de aller fleste rommene de har pusset opp har vært fine jeg :nori:Noen detaljer her og der har kanskje ikke passet meg så godt, men i all hovedsak syns jeg det er fint :D 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun der ja. Hun har jobbet i TV2 lenge. Helt siden det var lokaltv i Bergen (slutten på 80-tallet en gang).

Jeg vet om en flause som skjedde en morgen... Jeg hadde ikke sluppet henne til nei. :P 

Anonymkode: dc1a2...917

Ble hun fersket, mener du?

Uansett mange skammelige innlegg i denne tråden. Kjersti Bergersen er en hederskvinne, det har hun vært i mange tiår!

Anonymkode: 35d8f...eee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Ser ikkje på tid for hjem ofte, faktisk veldig sjeldent. Men dei gangane eg har sett inneoppussing, har resultata blitt kjempefine! Men det skal seiast, eg nærmast skyr at alt skal vere kvitt og grått. Elsker farger og kreative løsninger som dei gjer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Ikke i mitt heller, kan ikke huske å ha sett noe jeg likte, som de har gjort. Alt har vært rart og stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes enkelte prosjekter har blitt kjempefine, mens andre er helt krise.  De drar det veldig langt enkelte ganger, men jeg regner jo med at de som melder seg på vet hva de går til og at de liker programmet siden de blir med.  Selv hadde jeg ikke sluppet dem løs hjemme.

Noen av de interiørprosjektene jeg har likt:

Anonymkode: c75b9...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...