Gå til innhold

Skal jeg være med på bilde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, skal i bryllup for første gang snart. Jeg kjenner verken brud eller brudgom, men samboeren min er forloveren. Det er ellers bare familie der og brudens nære venner (siden hans familie er mye mye større).

skal jeg være med på bilde?

Føler at det er unaturlig at jeg er med, men også unaturlig at jeg bare står der.

Føler det blir feil å spørre brudeparet, da det er dems dag, og det virker bare litt for oppmerksomhetssykt/dramahorete.

Anonymkode: 2e1a0...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du skal være med på bilde. På gruppebilde altså. Alle som deltar i bryllupet skal være med på det.

Ellers vil nok brudeparet ha bilde av seg selv, sammen med forloverne og sammen med foreldrene.

Anonymkode: 4de28...bdf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva slags bilder de skal ta... Noen vil ha all verdens forskjellige gruppekonstellasjonsbilder, andre tar knapt bilder i det hele tatt på bryllupsdagen. Er ditt nærvær ønsket vil noen si fra - som regel vil fotografen ha full kontroll.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forloverbilde, nei. Gruppebilder, ja. 

Det normale er jo at brudepar og forlovere tar bilder mellom vielse og fest, da drar de ofte et annet sted. Da er du igjen med de andre gjestene. Ikke naturlig at du henger deg med her. Både jeg og mannen (gift) har vært forlovere, og er alltid igjen mens den andre tar bilder. 

Tas det gruppebilder på en lokasjon du også er, ville jeg holdt meg litt i bakgrunnen og sosialisert med de andre gjestene. Vil de ha deg med, roper de deg bort. 

Anonymkode: 0e6ad...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du blir bedt om å være med på gruppebilde, sånn som alle de andre gjestene. Forloverbilder skal du selvsagt ikke være med på, og jeg tviler på du blir bedt om å bli med på noen andre heller. Hvis du blir bedt om å være med på et bilde, så bare bli med. Hvis ikke holder du deg i bakgrunnen sammen med de andre gjestene

Anonymkode: 16d7c...544

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke press deg inn i bilder, bli heller med der det faller naturlig og du blir invitert med i bildene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...