Gå til innhold

Kan noen være snill å spå meg? Ang ❤️


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Setter pris på om noen kan spå meg:) Gjelder kjærlighet, kan noen elske meg? Vil en mann noen gang elske meg for akkurat den jeg er og forgude meg? Eller må jeg nøye meg med mindre....? Hvem er isåfall han? Treffer jeg noen gang en mann jeg vil elske og som elsker meg tilbake? 

Anonymkode: 6ed2e...426

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja på de to første spørsmåls setningene og ja på den siste spørsmåls setningen! :hjerte:

Anonymkode: 42e8e...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Setter pris på om noen kan spå meg:) Gjelder kjærlighet, kan noen elske meg? Vil en mann noen gang elske meg for akkurat den jeg er og forgude meg? Eller må jeg nøye meg med mindre....? Hvem er isåfall han? Treffer jeg noen gang en mann jeg vil elske og som elsker meg tilbake? 

Anonymkode: 6ed2e...426

Ja. Det er en mann som heter Erlend som vil forgude deg. En staselig kar som liker golf og raske biler. Han er fondsforvalter og kjører en grå jaguar E-type. Dessverre faller ikke du for Erlend og ønsker noen med litt mer bakkekontakt. Du avviser Erlend og ender til slutt opp med rengjøringsassistenten Preben. Han forguder deg ikke, men innser at han ikke kommer til å finne noe bedre. 

Anonymkode: e8c43...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...