Gå til innhold

Italia i sjokk : En hel by er tatt over av afrikanere.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så du støtter grov rasisme, så lenge den er mot hvite? Skjønner ;) 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Sånn kan du vel lese det også. Om du vil. 

 

:rolleyes: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er jo collateral damage vi og? Er også områder i Norge som blir tatt over, det ene etter det andre. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Joda, men de fleste av oss i betraktelig mindre grad enn de som rammes verst. Som mann, med god utdannelse, forhold og økonomi rammer dette meg i liten grad. Jeg kan bo relativt trygt og "hvitt", og har råd til å flytte om situasjonen skulle endre seg lokalt. Det er andre dette virkelig går ut over, både de som ender opp med å bo i farlige områder eller opplever enorm verditap, og de som utsettes for overgrep og får redusert trygghet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ingen annen måte å skaffe seg inntekt på, så da blir dette konsekvensen.

Mafiaen er gammelt nytt. Det har vært jobbet hardt for å få avskaffet den, helt siden 80-tallet, i Italia. Likevel har det ikke lykkes, fremgangene til trass. Pizzo er fortsatt tradisjon. 

Anonymkode: 05e32...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er dette faktisk deres hjemland da. De som er av britisk herkomst tror jeg faktisk har dobbelt statsborgerskap som en del av en gammel avtale, og kan i teorien flytte til Storbritannia. De andre kan ikke det. Det er deres hjemland, de har ikke noe annet sted å dra. Europa tar dem ikke imot som flyktninger, så hvor skal de dra, mener du? 

Hva mener du med å bygge opp sine land igjen? Nederland, England, Frankrike og Portugal er ikke akkurat u-land.

Anonymkode: 95b87...f36

Det var ironi, men glemte dette er KG og alt tolkes bokstavlig, spesielt i denne type debatter.

Jeg brukte bare argumentet mange bruker om dagens innvandrere til Europa, på samme måte om de som er vite og bor i "Afrika", for å belyse det største problemet med "send de tilbake" argumentet.

 

Dobbeltstandard: https://en.wikipedia.org/wiki/Double_standard 

sitat: "A double standard may take the form of an instance in which certain concepts (often, for example, a word, phrase, social norm, or rule) are perceived as acceptable to be applied by one group of people, but are considered unacceptable—taboo—when applied by another group. "

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BlendaSensitive skrev:

Det var ironi, men glemte dette er KG og alt tolkes bokstavlig, spesielt i denne type debatter.

Jeg brukte bare argumentet mange bruker om dagens innvandrere til Europa, på samme måte om de som er vite og bor i "Afrika", for å belyse det største problemet med "send de tilbake" argumentet.

 

Dobbeltstandard: https://en.wikipedia.org/wiki/Double_standard 

sitat: "A double standard may take the form of an instance in which certain concepts (often, for example, a word, phrase, social norm, or rule) are perceived as acceptable to be applied by one group of people, but are considered unacceptable—taboo—when applied by another group. "

Det er liksom forskjell på å ha bodd et sted i et kvarter og flere hundre år. Så ja, jeg er fortsatt for å sende dem hjem igjen, men ikke de som har røtter flere hundre år tilbake.

Anonymkode: 95b87...f36

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

 

I Sør-Afrika er det vel de vite som er innvandrerne. ;) Så ifølge logiken burde jo alle vite pelle seg hjem til Europa og bygge opp sine land igjen, og alle svarte pelle seg andre veien. And there is peace... 

De svarte er og innvandrere der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest litt om den fantastiske historien til "Casel Volturno" som strekker seg tilbake til over 2000 år, dvs 100 år før Julius Cæsar, en fantastisk spennende og vakker by. 2000 års historie med romerike og og fantastisk kunst, ødelagt på under 10 år.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, BlendaSensitive said:

 

I Sør-Afrika er det vel de vite som er innvandrerne. ;) Så ifølge logiken burde jo alle vite pelle seg hjem til Europa og bygge opp sine land igjen, og alle svarte pelle seg andre veien. And there is peace... 

De som bodde i Sør-Afrika opprinnelige ble drept for flere hundre år siden og er helt utryddet. Både hvite, svarte og gule er innvandrere der.

Anonymkode: 18f6f...8fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, BlendaSensitive skrev:

 

I Sør-Afrika er det vel de vite som er innvandrerne. ;) Så ifølge logiken burde jo alle vite pelle seg hjem til Europa og bygge opp sine land igjen, og alle svarte pelle seg andre veien. And there is peace... 

De hvite som er innvandrere? De fleste hvite i Sør-Afrika har familierelasjoner i det landet i flere hundre år. Med den logikken vil aldri etterkommere av innvandrere bli noe annet enn innvandrere.

De fleste svarte i Sør-Afrika er også "innvandrere" (etter din bruk av begrepet). De fleste stammer fra lenger nord i Afrika, i nærheten av dagens Nigeria.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største overgrepet ved innvandring var kanskje Australia, England kolonialiserte landet massivt på 1700 tallet og lokalbefolkningen, mistet sitt land, kultur og ble dårlig behandlet.

Men hvorfor skal Italia tillate at det samme skjer med de? I stedet burde Australia og Amerika være en advarsel til Europa.
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Italia har nå fått tre partier på høyre siden som vil ha stans i all innvandring til Italia.

Berlusconi, som har fått ny popularitet sier at han også vil stanse all innvandring til Italia, han har også vært ute i media og sagt at Italia har fått store og alvorlige problemer, til og med CNN som nesten alltid er tilhengere av nesten fri innvandring.har vært ute å omtalt de italienske problemene.

https://edition.cnn.com/2018/02/05/europe/silvio-berlusconi-italy-shooting-migrants-intl/index.html

Anonymkode: 8e6fc...ffa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.2.2018 den 20.50, AnonymBruker skrev:

https://voiceofeurope.com/2018/02/italians-first-50000-patriots-support-anti-islamisation-candidate-matteo-salvini/#.WpMLDw5AEYU.twitter

50,000 italienere møtte opp for å støtte Matteo Salvini før valget som holdes om en uke.

Anonymkode: 95b87...f36

Dette er egentlig imponerende med tanke på at Italiensk media, ikke omtaler problemene ved innvandring i noen særlig grad.

Anonymkode: 0de94...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎2‎/‎25‎/‎2018 den 15.28, kat-e skrev:

Det største overgrepet ved innvandring var kanskje Australia, England kolonialiserte landet massivt på 1700 tallet og lokalbefolkningen, mistet sitt land, kultur og ble dårlig behandlet.

Men hvorfor skal Italia tillate at det samme skjer med de? I stedet burde Australia og Amerika være en advarsel til Europa.
 

Hva med Libanon, 80% kristne for I 1920. Gode universitet, fred og fordragelighet. De arabiske naboene sendte sine barn dit som studenter. Idag 80% Islam og borgerkrig i en generasjoner. Iran, Irak, Jemen er  etniske renset for ikke muslimer. Antall kristne I Egypt er ned fra 15% til 4% siden 2003.

Etninske befolkninger blir byttet ut hele tiden. Hvem er de neste....Svensker??

Anonymkode: 79980...8f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med diskriminerende, nedsettende eller hatefullt innhold.

Yvonne (mod)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Libanon, 80% kristne for I 1920. Gode universitet, fred og fordragelighet. De arabiske naboene sendte sine barn dit som studenter. Idag 80% Islam og borgerkrig i en generasjoner. Iran, Irak, Jemen er  etniske renset for ikke muslimer. Antall kristne I Egypt er ned fra 15% til 4% siden 2003.

Etninske befolkninger blir byttet ut hele tiden. Hvem er de neste....Svensker??

Anonymkode: 79980...8f4

En gang var kristendommen dominerende i Egypt også, men når det gjelder situasjonen i Italia handler denne mer om kriminalitet og menneskesmugling, en relgion.

Anonymkode: 0de94...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En gang var kristendommen dominerende i Egypt også, men når det gjelder situasjonen i Italia handler denne mer om kriminalitet og menneskesmugling, en relgion.

Anonymkode: 0de94...ba3

Det handler om akkurat det samme! Utskiftning av folk. Det vi ser nå er en massiv utskiftning av etniske europeere. Vi legger bare ikke så godt merke til det fordi vi ser ikke så mye til det enda. 

Anonymkode: 95b87...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det handler om akkurat det samme! Utskiftning av folk. Det vi ser nå er en massiv utskiftning av etniske europeere. Vi legger bare ikke så godt merke til det fordi vi ser ikke så mye til det enda. 

Anonymkode: 95b87...f36

Og fordi det skjer gradvis, over mange tiår. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og fordi det skjer gradvis, over mange tiår. 

Anonymkode: ae1c1...7f0

I Oslo er det flere bydeler hvor hvite, etniske nordmenn er i mindretall allerede. Oslo har allerede blitt et shithole. Jeg har nylig vært i Sverige, jeg forventet meg verre tilstander enn det som møtte meg. Grunnen til det er at Sverige ikke bruker samme strategi som Norge. Jeg var nemlig i Stockholm. I fasjonable, hvite, overklasse-Stockholm. Når man kommer som turist til vår hovedstad er man i veldig mange situasjoner i mindretall som hvit. I Sverige har de gjort det annerledes. De har plassert alle ikke-vestlige innvandrere langt vekk fra vakre Stockholm (sentrum). Jo lenger ut av byen man kommer, jo mindre hvite mennesker ser man. Her snakker jeg om steder som fortsatt er sentralt, men ikke downtown Stockholm, og ikke landsbygda. Jeg møtte likevel masse utenlandske mennesker i Stockholm, men de fleste var faktisk hvite, og kan betale for sitt opphold i Stockholm selv.

I London er hvite i mindretall. Og det kommer til å skje over hele Europa, etterhvert. Vi må ikke sove i timen bare fordi vi nå har et fungerende samfunn med relativt lite innvandring. Vi kommer til å få samme skjebne som de hvite i Sør-Afrika. Jeg ønsker ikke det.

Anonymkode: 95b87...f36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...