Gå til innhold

lukter fra underlivet under trening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

synes dette er veldig flaut, men når jeg trener så får jeg etter oppvarming (som regel) en "dunst" fra underlivet. det lukter rett og slett f****.
jeg vet ikke om andre kjenner lukten, eller om det bare er meg? tenker mye på det mens jeg trener. svetter også en god del der nede når jeg trener, og får ofte ut mer utflod da ettersom jeg er i aktivitet, og ikke i ro.

tightsen kan ikke brukes to ganger på rad for å si det slik. merker også den samme lukten når jeg går i bukser ellers. var nylig hos gynokolog, og hun bemerket ingenting unormalt. 

er dette kun meg, eller er det flere som kjenner det (den) samme (lukta)?

Anonymkode: 02df7...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tror du selv? Iom at en selv er mer eller mindre immun for sine egne lukter etter en liten stund, kan du selv tenke deg svaret.

Er en grunn til at jeg sjelden går på treningsstudio.

Anonymkode: 20558...e0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du selv? Iom at en selv er mer eller mindre immun for sine egne lukter etter en liten stund, kan du selv tenke deg svaret.

Er en grunn til at jeg sjelden går på treningsstudio.

Anonymkode: 20558...e0f

jeg vet ikke? da hadde jeg ikke spurt her.  jeg er i alle fall ikke immun mot egne lukter..synes jeg lukter støtt og stadig.

 

Anonymkode: 02df7...668

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg vet ikke? da hadde jeg ikke spurt her.  jeg er i alle fall ikke immun mot egne lukter..synes jeg lukter støtt og stadig.

 

Anonymkode: 02df7...668

Glemmer du å dusje på mange dager, vil kroppen din utvilsomt utvikle en sterk lukt, men det å dusje en gang om dagen er ikke alltid nok for å unngå dårlig kroppslukt. George Preti er kjemiker og luktforsker ved Monell Chemical Senses Center i Philadelphia. Han forteller at når du opplever en ny lukt, registrerer du den med det samme, men etter og ha blitt eksponert for den samme lukten over lenger tid, utvikler man en manglende evne til å registrere den. Du kan dermed risikere og ikke lukte din egen kroppslukt, selv om andre kan.

Anonymkode: 20558...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke dette problemet selv,men jeg bruker always truseinnlegg når jeg må og det er parfymert!  Det lukter rett og slett godt når jeg setter med ned og skal tisse feks. som i parfyme. Et tips er å prøve det truseinnlegget på trening, kanskje det kan hjelpe😊

Anonymkode: 68d8b...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stramme klær og syntetiske stoffer er lite gunstig. Det gir lukt. 

Anonymkode: dd9a7...070

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk bind. Da setter det seg ikke i klærne

Anonymkode: 8dc4f...253

det er vel synlig når jeg trener?

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke dette problemet selv,men jeg bruker always truseinnlegg når jeg må og det er parfymert!  Det lukter rett og slett godt når jeg setter med ned og skal tisse feks. som i parfyme. Et tips er å prøve det truseinnlegget på trening, kanskje det kan hjelpe😊

Anonymkode: 68d8b...ae3

er dette synlig gjennom tightsen? føler allerede at tightsene ofte er ganske transperante, og da hjelper det vel ikke med truseinnlegg på synligheten? 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stramme klær og syntetiske stoffer er lite gunstig. Det gir lukt. 

Anonymkode: dd9a7...070

så da lukter alle jenter som trener fitte? 98% trener jo i tights.. 

Anonymkode: 02df7...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si det er ganske vanlig. Noen svetter mer ann andre selvsagt. Kjenner godt til dette selv, men trenger ikke være etter en treningsøkt engang, bare etter en lang dag. Alle damer vil etter en vablg dag opparbeide seg ... i et program på tv3 ble det beskrever (oversatt fra svensk "fit-kase") fitte-ost. Det kan merkes med at en drar to fingre frem og tilbake der nede, og en kan merke en substans der. Helt normalt :) 

Trening vil gi ekstra svette og ekstra slik substans. Det vil desverre lukte, bare å vakse klærne (og seg selv) etter trening :) er vel vanlig å ikke bruke samme klær to økter på rad (eller er det kun meg... 🤔). 

Truseinnlegg vil kunne hjelpe litt :) og de tynneste innleggene burde ikke være synlig gjennom tights :) 

Anonymkode: d0f1d...7ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du vasker undertøyet ditt skikkelig da? Kan være tøyet ditt som er dårlige vasket og som begynner å lukte når du får opp kroppstemperaturen. Vasker du undertøy på under 60 grader er det garantert at du kommer til å kjenne lukt i det

Anonymkode: 0fee4...2f0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er du sikker på at du vasker undertøyet ditt skikkelig da? Kan være tøyet ditt som er dårlige vasket og som begynner å lukte når du får opp kroppstemperaturen. Vasker du undertøy på under 60 grader er det garantert at du kommer til å kjenne lukt i det

Anonymkode: 0fee4...2f0

Melder meg på denne. Hadde samme problem med noen tskjorter jeg brukte da jeg hadde sår under armene og det luktet. Selv ved vask og at de lukter ok etter så kommer lukta fort tilbake så fort jeg gjør noe aktivitet. Skjer ikke med andre plagg.

Anonymkode: 38860...15b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, hva med å trene i noe annet enn  tights hvis du er så bekymret for at små truseinnlegg skal synes ? Det finnes andre treningsbukser enn tights som er ganske fine, men ikke så stramme. Man MÅ ikke ha tights altså. Eller hva med haremsbukse?  Da kan du jo nesten ha en hel bukett under der og lukte som en blomstereng😂

Anonymkode: 68d8b...ae3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så da lukter alle jenter som trener fitte? 98% trener jo i tights.. 

Anonymkode: 02df7...668

De som vasker tightsen på 40 grader gjør fort det ja..

Anonymkode: dd9a7...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke opplevd. For meg høres det ut som det kan være lurt å ta dette opp med gynekolog, bare for å sjekke at alt er i orden. Det høres litt uvanlig ut at du merker denne lukten når du går med bukser til vanlig også. Hvis jeg var deg ville jeg tatt det opp med gynekolog bare for å være på den sikre siden. 

Anonymkode: 10ad5...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et par timer med hard trening kjenner jeg jo at det begynner å lukte jeg også, og det er i grunn helt naturlig. 

Anonymkode: 8a596...261

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har samme problem som deg, ts. Tror ikke det er så uvanlig. Håper ingen andre merker det jeg også. 

Anonymkode: 35ab4...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 23.2.2018 at 3:46 PM, AnonymBruker said:

det er vel synlig når jeg trener?

er dette synlig gjennom tightsen? føler allerede at tightsene ofte er ganske transperante, og da hjelper det vel ikke med truseinnlegg på synligheten? 

så da lukter alle jenter som trener fitte? 98% trener jo i tights.. 

Anonymkode: 02df7...668

Om tigthsen din er så gjennomsiktig at undertøy vises igjennom, bør du kanskje vurdere kjøpe en som ikke er så gjennomsiktig? 

Anonymkode: 3c608...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.2.2018 den 15.26, AnonymBruker skrev:

Kjøp glufsespray på vita 

Anonymkode: db9c3...6b1

Var på Vita i dag. Jeg spurte etter Glufsespay men kvinnen bak skranken hadde ikke hørt om den før.

Jeg får prøve meg på en annen Vitabutikk på mandag..

Fantaserer bare litt om at noen tok deg seriøst :Hehe:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er det kanskje derfor det lukter så sinnsykt surt og stramt når jeg tilfeldigvis er på treningssenter midt på dagen på hverdager? Når det tilfeldigvis er mye damer der? :dry:

Kjenner til tider en sånn udefinerbar dunst, som best kan beskrives som en syrlig kloakklukt ... sjeldent jeg kjenner denne på ettermiddag/kveld :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...