Gå til innhold

Tror at det norske flagget er sørstatsflagget


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amerikanske er verdenskjente for å være helt elendige på andre land utenom USA. De tror pingviner og isbjørner vandrer rundt i nabolaget vårt, tror Norge er en stat i Canada, Europa er et land. De er helt geografisk tilbakestående. En generalisering, jeg vet, det finnes flere unntak.

Anonymkode: d8740...700

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det norske flagget i artikkelen virker veldig slitt. Er ikke det brudd på flaggreglene?

Anonymkode: ed726...59c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krimforfatter og journalist. Viser bare nivået av journalistikken, synes jeg. Eller anti-Trump bevegelsen er blitt for ivrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amerikanske er verdenskjente for å være helt elendige på andre land utenom USA. De tror pingviner og isbjørner vandrer rundt i nabolaget vårt, tror Norge er en stat i Canada, Europa er et land. De er helt geografisk tilbakestående. En generalisering, jeg vet, det finnes flere unntak.

Anonymkode: d8740...700

Isbjørner finnes jo i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som var greien og ikke kommer frem i den norske artikkelen var at det ikke var noe vind og flagget hang nede slik at denne damen nok kun så fargene (som jo forsåvidt er like). Likevel idioti

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, gobbledigook skrev:

Det som var greien og ikke kommer frem i den norske artikkelen var at det ikke var noe vind og flagget hang nede slik at denne damen nok kun så fargene (som jo forsåvidt er like). Likevel idioti

Dette er faktisk en sinnsykt dårlig og misledende artikkel! Jeg skjønner godt at hun tok feil av flagget, når hun faktisk ikke kan se hvilket flagg det er. 

Media altså.. 

Anonymkode: d0d10...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Amerikanske er verdenskjente for å være helt elendige på andre land utenom USA. De tror pingviner og isbjørner vandrer rundt i nabolaget vårt, tror Norge er en stat i Canada, Europa er et land. De er helt geografisk tilbakestående. En generalisering, jeg vet, det finnes flere unntak.

Anonymkode: d8740...700

De tror Norge er en by i Sverige.

Anonymkode: 0afd2...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forøvrig er det vel ikke bare amerikanere som ser spøkelser på høylys dag:

4015770.jpg

Anonymkode: abac9...43b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...