Gå til innhold

Sunn_sprek_Anita


123cup456

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun virker ofte så trist og ensom? Har nettopp begynt å følge henne, så ikke sikkert jeg hs rått med meg historien hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 123cup456 skrev:

Hun virker ofte så trist og ensom? Har nettopp begynt å følge henne, så ikke sikkert jeg hs rått med meg historien hennes. 

Hvorfor tror du det? Jeg synes hun virker glad, positiv og sprudlende, men hun har vel dager som alle andre. Mannen hennes jobber på sjøen, så i uteperiodene hans er hun alene. De forsøker å få barn, men ser ut til å streve litt med det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger henne! :) Synes hun er motiverende. Det er godt å se at hun bare er et menneske, med gode og dårlige dager. Håper de snart lykkes med babydrømmen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, ~Mocca~ skrev:

Jeg følger henne! :) Synes hun er motiverende. Det er godt å se at hun bare er et menneske, med gode og dårlige dager. Håper de snart lykkes med babydrømmen.

Jeg blir også motivert av henne! I motsetning til visse andre liknende Instagramkontoer, så synes jeg hun viser fram alle sider ved det å være menneske, hun er flink til å finne balanse, evaluerer seg selv, og ikke minst, så er hun ærlig med både seg selv og følgerne sine. Rundt nyttår hadde hun en vanskelig periode i forhold til mat, trening og målene hun hadde satt seg. Da evaluerte hun, var ærlig på hvorfor hun endrer en del vaner og rutiner, og fikk det bedre med seg selv. Kudos!

Og ja, det hadde vært utrolig koselig hvis de lykkes med babydrømmen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott dame! Og utrolig fornuftig i tankegangen rundt mat og trening. Utrolig jobb hun har gjort med å gå ned så mye og holdt seg der! Med vanlig mat, full jobb og trening!👏👏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Ble glad da jeg gikk inn i denne tråden og så at det ikke handlet om noe negativt eller kritikkverdig. :)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, 123cup456 skrev:

Flere som følger henne på snap og instagram? 

Hva heter hun på Snap? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 timer siden, Kollontaj skrev:

Gikk inn og kikket; flott dame, ja! Ser ut som huet er skrudd på også. 👍

Det er akkurat det som gjør at jeg synes hun er inspirerende - hodet er skrudd på. Hun var inne i et spor hvor hun mistet gnist og motivasjon, fordi hun hadde satt seg for hårete mål. Da evaluerte hun seg selv, og var åpen og ærlig på det, og fant en ny måte å leve på som hun har det bedre med. Utrolig fornuftig og forfriskende :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...