Gå til innhold

Så lei kjendiser på instagram


Gjest Kariannne

Anbefalte innlegg

Gjest Kariannne

Ja, som sikkert flere andre er jeg så lei. Lei av å se små barn i alle mulig settinger i sosiale medier, med Instagram som verst. Det skal dokumenteres, alt sammen. At barnet spiser grøt til kvelds, at de går til barnehagen, at mor står å rører i en gryte med sunn hjemmelaget mat, barnets kveldstell har vel ikke skjedd om ikke det dokumenteres og legges ut på "my story" for tusenvis av mennesker. Jeg er så lei, av denne glattpolerte "verden" hvor barn brukes som brikker i et spill til foreldrenes fortjeneste. Jeg har herved sluttet å følge samtlige. Jeg nekter å støtte denne galskapen lenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Balian de Ibelin

Så ikke gå inn på kjendisenes instagram.

Jeg ser aldri noe til kjendisenes instagram siden jeg går aldri inn og se på instagram kontoene til kjendiser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
1 time siden, Balian de Ibelin skrev:

Så ikke gå inn på kjendisenes instagram.

Jeg ser aldri noe til kjendisenes instagram siden jeg går aldri inn og se på instagram kontoene til kjendiser..

Går ikke inn lenger. Men syntes det har tatt helt av! Tenk å stå å filme seg selv mens man står å rører i en kjele med middag. Sosiale medier har tatt helt av, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare følge kjendiser jeg ikke liker, barn eller ikke. Mister helt respekten for dem når jeg ser hvordan de holder på på sosiale medier. Mange har så lite verdighet at jeg blir flau på deres vegne. 

Edit: mister respekten for de jeg likte godt før jeg begynte å følge dem...

Endret av hind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor følge dem hvis dere er lei??  Jeg ser ikke sånt  av den grunn av at jeg ikke følger noen kjendiser. Så hvorfor gidder dere å følge dem?

Endret av tirben
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, tirben said:

Nen hvorfor følge dem hvis dere er lei??  Jeg ser ikke sånt  av den grunn av at jeg ikke følger noen kjendiser. Så hvorfor gidder dere å følge dem?

For underholdningen. Det er det samme som når jeg ikke greier å se bort når folk driter seg ut på julebord. Jeg vet at kjendisene leverer, og så synes jeg det er litt gøy at de faktisk tror at vi tror på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/23/2018 at 1:19 PM, hind said:

For underholdningen. Det er det samme som når jeg ikke greier å se bort når folk driter seg ut på julebord. Jeg vet at kjendisene leverer, og så synes jeg det er litt gøy at de faktisk tror at vi tror på dem.

Er jo du og folk som deg, som gjør at kjendisene leverer. Dere følger den, med andre ord gir dem penger i kassa 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, parmanoia said:

Gjør som meg: glem kjendiser - følg katter i stedet! :ninuskapus:

å ja... har akkurat oppdaget katteverdenen på insta...  har du tips til fine?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger Jenny Skavland, Truls Svendsen, Else K Furuset, Therese Johaug bl.a. Ingen barn, ingen andenebb og se-på-meg selfies. 

Anbefales. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger ingen kjendiser med barn på hverken nettsidene deres, Instagram eller Snapchat. Best å bare la være å følge dem. Jeg synes ikke folk som bretter ut privatlivet til ungene sine er spesielt interessante, og ikke tror jeg det er bra for disse ungene heller, så best å bare la være.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen
På 23.2.2018 den 11.44, Kariannne skrev:

Ja, som sikkert flere andre er jeg så lei. Lei av å se små barn i alle mulig settinger i sosiale medier, med Instagram som verst. Det skal dokumenteres, alt sammen. At barnet spiser grøt til kvelds, at de går til barnehagen, at mor står å rører i en gryte med sunn hjemmelaget mat, barnets kveldstell har vel ikke skjedd om ikke det dokumenteres og legges ut på "my story" for tusenvis av mennesker. Jeg er så lei, av denne glattpolerte "verden" hvor barn brukes som brikker i et spill til foreldrenes fortjeneste. Jeg har herved sluttet å følge samtlige. Jeg nekter å støtte denne galskapen lenger!

Hvorfor går du inn der da? Høyst frivillig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...