Gå til innhold

Dusje på kvelden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man dusjer på kvelden, er det da nødvendig og dusje igjen på morgenen?

Anonymkode: 53df1...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg dusjer om kvelden hver dag. Er da helt ren om morgenen ;)

Anonymkode: 6fa8c...20f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg aldri orket. Samboeren min gjør det derimot om han dusjer på kvelden hvis han har snekret eller noe som har gjort han svett, så står han opp for å dusje før han skal på jobb. Det er så innarbeidet rutine at det ikke finnes noe annet valg for han tror jeg :P 

Anonymkode: f3821...1e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man dusjer på kvelden, er det da nødvendig og dusje igjen på morgenen?

Anonymkode: 53df1...12b

Spørs jo hva du gjør om kvelden og natten. 

Anonymkode: b9cb1...16f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Du ligger og svetter i det samme sengetøyet du svettet i natt til i dag og sikkert natta før der igjen osv. Alle svetter om natta uansett om du merket det eller ikke. 

Folk på KG er skitne og ekle! 

Anonymkode: 7e818...a37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Du ligger og svetter i det samme sengetøyet du svettet i natt til i dag og sikkert natta før der igjen osv. Alle svetter om natta uansett om du merket det eller ikke. 

Folk på KG er skitne og ekle! 

Anonymkode: 7e818...a37

Uff ja vi som ikke dusjer med 8 timers mellomrom er sykt ekle;(

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du ligger og svetter i det samme sengetøyet du svettet i natt til i dag og sikkert natta før der igjen osv. Alle svetter om natta uansett om du merket det eller ikke. 

Folk på KG er skitne og ekle! 

Anonymkode: 7e818...a37

Ja huff å huff. Tenk at folk på kg ikke er hysteriske. 

Anonymkode: f3821...1e4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Hahaha. Må man dusje hver 8.time? Ser for meg at livet blir litt vanskelig. "Jobbe overtid? Ja, greit, må bare dra hjem og dusje først".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer ofte også på morgenen i tillegg til kvelden. Ligger under dobbeldyne med mannen, vi svetter begge og har sex hver natt. Føler meg derfor mest vel med å ta en kjapp dusj også når jeg står opp. Dusjer også stort sett sammen på kvelden, så det er deilig med litt alenetid i dusjen også😊

Synes ikke folk er ekle som ikke dusjer på morgenen, men jeg liker det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det må man ikke, men personlig så MÅ jeg dusje om morgenen. Klarer ikke å våkne skikkelig uten og føler nesten alt tar lenger tid om jeg ikke gjør det.

Anonymkode: dfa52...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver morgen uansett. Blir svett på natten og dessuten liker jeg å ha nyvasket hår før jeg går på jobb. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det.

Jeg liker best å dusje om morgenen. Føler meg bedre av det og at håret ser bedre ut da. Så dusjer kun om kvelden hvis jeg har svettet eller føler meg skitten av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste svetter ... EN GOD DEL ... på natten, så jeg ville foretrukket å dusje om morgenen - men om du ikke lukter/ser ufresh ut er det jo bare å gjør som man vil :) 

Anonymkode: 59e41...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må lege til at når jeg ikke dusjer om morgenen (skjer sjeldent, dusjer om kvelden) så vasker jeg meg i armhuler, rundt brystene og i skrittet. Ellers føler jeg meg klam. 

Anonymkode: f3821...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg en sjelden gang dusjer om kvelden, dusjer jeg ikke igjen om morgenen.

Jeg foretrekker å dusje om morgenen fordi jeg ikke føler meg helt våken nok uten om jeg skal på jobb, og fordi å vaske håret om kvelden uansett gjør at det ser like blankt ut neste dag - i tillegg til å få en midtskill som går helt ned i nakken.

Det er er altså ikke det at jeg tror jeg blir skitten av en natt i sengen som gjør at jeg dusjer om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer kun på kvelden, og eventuelt etter sex om det skjer på an ennen tid på døgnet. Men hver kveld uansett hva, tanken på å legge seg skitten finner jeg ekkel

Anonymkode: 97ec6...a6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

om du så dusjer annenhver dag så går det nok stort sett fint det og. Tviler på at det er noen på jobb eller lignende som vil legge merke til noen forskjell i kroppslukt om du dusjer kvelden før. Jeg kan i alle fall ikke skildre om folk dusjer om kvelden eller morgenen. Da er det verre med de som ikke dusjer dusjer eller skifter klær mer enn typ 1 gang i uken

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, applestories skrev:

Dersom jeg en sjelden gang dusjer om kvelden, dusjer jeg ikke igjen om morgenen.

Jeg foretrekker å dusje om morgenen fordi jeg ikke føler meg helt våken nok uten om jeg skal på jobb, og fordi å vaske håret om kvelden uansett gjør at det ser like blankt ut neste dag - i tillegg til å få en midtskill som går helt ned i nakken.

Det er er altså ikke det at jeg tror jeg blir skitten av en natt i sengen som gjør at jeg dusjer om morgenen.

Vasker du håret hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dusjer kun på kvelden, og eventuelt etter sex om det skjer på an ennen tid på døgnet. Men hver kveld uansett hva, tanken på å legge seg skitten finner jeg ekkel

Anonymkode: 97ec6...a6e

Samme her. Vil ikke ha en hel dags svette og skitt i senga. Det er «ren sone». 

Anonymkode: 93f48...754

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Thyra skrev:

Vasker du håret hver dag?

Fem dager i uken, stort sett.

Jeg vet at jeg burde la være en lang stund, så blir det bedre etter hvert. Hadde jeg vært student eller noe hadde jeg gjort det, men med jobb der jeg må se passe presentabel ut så går ikke det. Om sommeren er håret ironisk nok veldig fint, antar det er fordi jeg da har det mest opp, og fordi det tørker mer av solen. Har også veldig langt hår, det blir tungt og legger seg nærmere hodet enn kort, mer "luftig" hår ville gjort. Jeg har heller ikke farget håret på et par år - det tørket det også ut, noe som gjorde det mindre blankt. Men midtskillen bak i nakken var fortsatt der.

Så jeg vet hva jeg gjør galt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...