Gå til innhold

Burde menn nektes jobb i filmbransjen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Og når de finner ingen bevis eller finner at offeret lyger, hva skjer da? Hva skjer når overgriperen mister jobben og livet før politiet kommer, nei dette er en heksejakt.  

Overgripere og trakassører bør straks miste jobben, de trenger likevel ikke miste livet.

Der det finnes bevis, må selvfølgelig overgriperen dømmes. Offeret bør også vises såpass respekt og tillit at sannsynlighetsovervekt er tilstrekkelig for å dømme overgriperen (selv om dette krever en lovendring). Omvendt bevisbyrde bør også vurderes innført i slike saker.

Anonymkode: 0125e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Overgripere og trakassører bør straks miste jobben, de trenger likevel ikke miste livet.

Der det finnes bevis, må selvfølgelig overgriperen dømmes. Offeret bør også vises såpass respekt og tillit at sannsynlighetsovervekt er tilstrekkelig for å dømme overgriperen (selv om dette krever en lovendring). Omvendt bevisbyrde bør også vurderes innført i slike saker.

Anonymkode: 0125e...9d6

Om du faktisk tror dette, da forslår jeg at vi segreger arbeidsplassen, siden menn og kvinner ikke kan jobbe sammen. Dette vil føre til at menn her kommer til å miste jobben siden det er så mange kvinner som jobber her siden det er ikke realistisk å dele arbeids plassen i to. Du skjønner hva jeg mener med livet, jeg mente ikke at de mister livet som i å dø. Mener du at kvinner som trakasserer skal også miste jobben? Ganske mange kvinner fløter også.  

Menn er ikke udyr eller monstre de er mennesker som deg og meg, de har et følelse liv akkurat som deg og meg.

Jeg anklager deg for overgrep det er satt pressens at twitter er bevis og mitt vitnemål, så hva gjør du da og det irrelevant om du er en kvinne? Heksejakt og hysteri, som radikale feminister ønsker bruke til nettopp det du sier.        

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Om du faktisk tror dette, da forslår jeg at vi segreger arbeidsplassen, siden menn og kvinner ikke kan jobbe sammen. Dette vil føre til at menn her kommer til å miste jobben siden det er så mange kvinner som jobber her siden det er ikke realistisk å dele arbeids plassen i to. Du skjønner hva jeg mener med livet, jeg mente ikke at de mister livet som i å dø. Mener du at kvinner som trakasserer skal også miste jobben? Ganske mange kvinner fløter også.  

Menn er ikke udyr eller monstre de er mennesker som deg og meg, de har et følelse liv akkurat som deg og meg.

Jeg anklager deg for overgrep det er satt pressens at twitter er bevis og mitt vitnemål, så hva gjør du da og det irrelevant om du er en kvinne? Heksejakt og hysteri, som radikale feminister ønsker bruke til nettopp det du sier.        

Ikke absolutt alle menn er udyr eller monstre, men jammen er det mange av dem.

Hva er galt med radikale feminister? Vær glad at noen står opp og kjemper mot mannstyranniet og patriarkatet!

Kvinners flørt er som regel velkommen hos menn, i motsetning til menns trakasserende flørt overfor kvinner.

Kvinnelige (tømmer)fløtere det derimot svært få av. Dette yrket er klart mannsdominert (i den grad det fremdeles eksisterer).

Anonymkode: 0125e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke absolutt alle menn er udyr eller monstre, men jammen er det mange av dem.

Hva er galt med radikale feminister? Vær glad at noen står opp og kjemper mot mannstyranniet og patriarkatet!

Kvinners flørt er som regel velkommen hos menn, i motsetning til menns trakasserende flørt overfor kvinner.

Kvinnelige (tømmer)fløtere det derimot svært få av. Dette yrket er klart mannsdominert (i den grad det fremdeles eksisterer).

Anonymkode: 0125e...9d6

Så behandle alle menn som monstre er ok for deg da. Og noen få kvinner er monstre, noen få menn er monstre. 

Radikale feminister tror på en konspirasjon teori og er stolte å hate menn. Disse kvinnene burde ikke snakke for kvinner i det hele tatt fordi mesteparten det de tror på er ekkokammer logikk og falsk grunnlag som 1 av 5 kvinner blir voldtatt, og "gender pay gap" som demonstrativt feil. 

Nei det er ikke sant, gifte menn som aviser flørt på jobben har ingen sikkerhet. Ganske radikalt å si trakasserende flørt er det rart at folk anser feminisme som ekstremister. 

Har ingen peiling på hva du sier her.      

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der det finnes bevis, må selvfølgelig overgriperen dømmes. Offeret bør også vises såpass respekt og tillit at sannsynlighetsovervekt er tilstrekkelig for å dømme overgriperen (selv om dette krever en lovendring). Omvendt bevisbyrde bør også vurderes innført i slike saker.

Hvorfor vil du avvikle rettsikkerhet på dette området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Så behandle alle menn som monstre er ok for deg da. Og noen få kvinner er monstre, noen få menn er monstre. 

Radikale feminister tror på en konspirasjon teori og er stolte å hate menn. Disse kvinnene burde ikke snakke for kvinner i det hele tatt fordi mesteparten det de tror på er ekkokammer logikk og falsk grunnlag som 1 av 5 kvinner blir voldtatt, og "gender pay gap" som demonstrativt feil. 

Nei det er ikke sant, gifte menn som aviser flørt på jobben har ingen sikkerhet. Ganske radikalt å si trakasserende flørt er det rart at folk anser feminisme som ekstremister. 

Har ingen peiling på hva du sier her.      

En trenger ikke behandle alle menn som monstre, men en må innse at sannsynligheten er betydelig for at en mann du treffer, er farlig.

At 20% av kvinner opplever voldtekt, er et svært forsiktig anslag. Et så lavt tall krever en streng definisjon av voldtekt, i tråd med det som var gjengs før i tida. Med dagens definisjon som sier at all sex der det ikke er gitt eksplisitt samtykke, er sex, er andelen voldtatte kvinner uten tvil langt høyere.

Det at kvinner tjener kun en brøkdel av det menn håver inn, er da allment kjent.

Du er nok ung dersom du ikke har hørt om fløtere som yrkesgruppe. Jeg syntes bare at trykkleifen i ditt innlegg var litt fornøyelig.

Anonymkode: 0125e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, MonsIvar skrev:

Hvorfor vil du avvikle rettsikkerhet på dette området?

Jeg mener at kvinner også har krav på et minimum av rettssikkerhet, og da er dette veien å gå.

Anonymkode: 0125e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener at kvinner også har krav på et minimum av rettssikkerhet, og da er dette veien å gå.

Anonymkode: 0125e...9d6

Rettsikkerhet er rettsikkerhet. Enten har man det eller så har man det ikke. Hvorfor vil du fjerne rettsikkerheten på dette området?

 

Og kvinner vil jo og miste rettsikkerheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MonsIvar skrev:

Rettsikkerhet er rettsikkerhet. Enten har man det eller så har man det ikke. Hvorfor vil du fjerne rettsikkerheten på dette området?

 

Og kvinner vil jo og miste rettsikkerheten.

Rettssikkerhet for kvinner i overgrepssaker innebærer at de har krav på å bli respektert og trodd. De må også ha krav på å slippe kryssforhør som gir dem opplevelse av å bli voldtatt på ny, samtidig som de opplever seg som tiltalt i rettssaken.

Anonymkode: 0125e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Rettssikkerhet for kvinner i overgrepssaker innebærer at de har krav på å bli respektert og trodd. De må også ha krav på å slippe kryssforhør som gir dem opplevelse av å bli voldtatt på ny, samtidig som de opplever seg som tiltalt i rettssaken.

Anonymkode: 0125e...9d6

Ingen har krav på å bli trodd. Hvilken absurditet. Og man trenger ikke fjerne rettsikkerheten for å kunne respektere noen. Det er bare å respektere dem, ikke vanskeligere enn det.

 

Og hvorfor later du som at hvem som potensiell gjerningsmann og offer er kjønnsbetinget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At 20% av kvinner opplever voldtekt, er et svært forsiktig anslag.

Undersøkelser viser at ca 10% er det. Det er høyt nok. Du trenger ikke dikte opp for å få det til å høres ille ut, det er allerede ille ved 10%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MonsIvar said:

Undersøkelser viser at ca 10% er det. Det er høyt nok. Du trenger ikke dikte opp for å få det til å høres ille ut, det er allerede ille ved 10%.

spørreundersøkelse sier at 9,4% av kvinner har følt seg seksuelt trakassert og ca 3% av menn. Jeg kan finne undersøkelsen til deg om det om du vil har den på dataen.     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne jeg referer til:

https://www.nkvts.no/content/uploads/2015/11/vold_og_voldtekt_i_norge.pdf

https://www.nrk.no/norge/_-9_4-prosent-av-kvinner-voldtatt-1.11570014

Ikke at jeg har finlest den.

At kun 3% menn og kun 9,4% kvinner skal ha blitt seksuelt trakassert hørtes litt lite ut. Jeg har teknisk sett blitt seksuelt trakassert flere ganger. Mulig at "føler seg" er nøkkelord, og definisjonen brukt om hva som er seks trak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, MonsIvar skrev:

Undersøkelser viser at ca 10% er det. Det er høyt nok. Du trenger ikke dikte opp for å få det til å høres ille ut, det er allerede ille ved 10%.

Tallet faller på sin egen urimelighet. Dagens definisjon av voldtekt er uønsket sex som det ikke er gitt eksplisitt aksept for. De fleste kvinner som lever i parforhold, har opplevd dette fra sin faste partner, selv om det ikke er anvendt vold. Voldtekt ligger dessverre i de fleste menns natur.

Anonymkode: 0125e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

En trenger ikke behandle alle menn som monstre, men en må innse at sannsynligheten er betydelig for at en mann du treffer, er farlig.

At 20% av kvinner opplever voldtekt, er et svært forsiktig anslag. Et så lavt tall krever en streng definisjon av voldtekt, i tråd med det som var gjengs før i tida. Med dagens definisjon som sier at all sex der det ikke er gitt eksplisitt samtykke, er sex, er andelen voldtatte kvinner uten tvil langt høyere.

Det at kvinner tjener kun en brøkdel av det menn håver inn, er da allment kjent.

Du er nok ung dersom du ikke har hørt om fløtere som yrkesgruppe. Jeg syntes bare at trykkleifen i ditt innlegg var litt fornøyelig.

Anonymkode: 0125e...9d6

Det er nettopp det som skjer, gjort til monstre og menn blir redde å samhandle med kvinner. Siden radikale feminister tar det som gitt. Det er ganske ekstremt at du sier at mann som kan treffe er farlig, vil du si at kvinner er potensielt farlig sosialt sett? 

http://kvinnefronten.no/lansering-av-kampanjefilm-for-morketall/ 
Ja ikke ekstremt i det hele tatt, ser at de er ekstremt forsiktige her også. 

Kvinner i 18-30 alderen tjener mer enn menn i dag og kvinner i 31-45 tjener mindre siden barn og deltids jobb. Kvinner bruker også mest parten av pengene som menn tjener, direkte og indirekte.

Dessverre er nok ikke så ung lengre, ikke at det er et argument i seg selv.        

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tallet faller på sin egen urimelighet. Dagens definisjon av voldtekt er uønsket sex som det ikke er gitt eksplisitt aksept for. De fleste kvinner som lever i parforhold, har opplevd dette fra sin faste partner, selv om det ikke er anvendt vold. Voldtekt ligger dessverre i de fleste menns natur.

Dette dikter du bare opp uten noen som helst dekning. Usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, MonsIvar said:

Er denne jeg referer til:

https://www.nkvts.no/content/uploads/2015/11/vold_og_voldtekt_i_norge.pdf

https://www.nrk.no/norge/_-9_4-prosent-av-kvinner-voldtatt-1.11570014

Ikke at jeg har finlest den.

At kun 3% menn og kun 9,4% kvinner skal ha blitt seksuelt trakassert hørtes litt lite ut. Jeg har teknisk sett blitt seksuelt trakassert flere ganger. Mulig at "føler seg" er nøkkelord, og definisjonen brukt om hva som er seks trak.

kort versjon. De spurte spørsmål over telefon av om de følte seg overgrepen som ble til voldtekt når de samlet datapunktene, så det er søppel.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens definisjon av voldtekt er uønsket sex som det ikke er gitt eksplisitt aksept for.

Dette stemmer heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MonsIvar skrev:

Dette stemmer heller ikke.

Ikke alle land har akseptert denne definisjonen ennå, men den er på vei inn - se til Sverige! Det er på tide at kvinner skånes fra å bli presset til sex, og at ingen kvinner aksepterer seksuell aktivitet fra sin partner med mindre dette er uttrykkelig og ærlig ønsket. Dersom en kvinne overtales til sex, er dette i virkeligheten voldtekt!

Hvorvidt all sex med penetrasjon er voldtekt av kvinnen, blir en annen debatt, men også dette er prinsipielt viktig å avklare.

Anonymkode: 0125e...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...