Gå til innhold

Hersketeknikktråden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her MÅ man bruke hersketeknikker i hvert eneste innlegg. Innlegg som bryter med regelen blir rapportert!

Anonymkode: 24582...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så så lille venn. Ikke tenk for mye på slikt :)

Anonymkode: 61e25...d57

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Her MÅ man bruke hersketeknikker i hvert eneste innlegg. Innlegg som bryter med regelen blir rapportert!

Anonymkode: 24582...3e0

Ta det litt rolig nå, frøken.. Ikke så sint ;)

Anonymkode: 79c0a...139

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ta det litt rolig nå, frøken.. Ikke så sint ;)

Anonymkode: 79c0a...139

Jeg er ikke sint, bestefar :jolie:

Anonymkode: 24582...3e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er ikke sint, bestefar :jolie:

Anonymkode: 24582...3e0

Hva tror du resten av familien kommer til å tenke om deg når du sier slikt om bestefar?

Anonymkode: 61e25...d57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

Jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig lei meg…

Er dette også brukt som hersketeknikk? Kan du forklare det for meg, lillevennen?

(Ettersom jeg laget den dumme regelen i HI er jeg nødt til å bruke hersketeknikk. Sorry)

Anonymkode: 24582...3e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er dette også brukt som hersketeknikk? Kan du forklare det for meg, lillevennen?

(Ettersom jeg laget den dumme regelen i HI er jeg nødt til å bruke hersketeknikk. Sorry)

Anonymkode: 24582...3e0

….Tilbakemeldinger gis ikke som en konstruktiv rettledning eller en påpeking av hva du har gjort feil. I stedet legges det vekt på hvordan du har krenket eller såret den andre. Påføring av skyld og skam  kan også gjøres ved ydmykelser, latterliggjøring, blottstilling eller ærekrenkelser.

Forstår du hva jeg mener, lillevenn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Catalina Culès skrev:

….Tilbakemeldinger gis ikke som en konstruktiv rettledning eller en påpeking av hva du har gjort feil. I stedet legges det vekt på hvordan du har krenket eller såret den andre. Påføring av skyld og skam  kan også gjøres ved ydmykelser, latterliggjøring, blottstilling eller ærekrenkelser.

Forstår du hva jeg mener, lillevenn :P

Aha. Tusen takk for at du forklarte det for meg, søta :)

Anonymkode: 24582...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Catalina Culès said:

….Tilbakemeldinger gis ikke som en konstruktiv rettledning eller en påpeking av hva du har gjort feil. I stedet legges det vekt på hvordan du har krenket eller såret den andre. Påføring av skyld og skam  kan også gjøres ved ydmykelser, latterliggjøring, blottstilling eller ærekrenkelser.

Forstår du hva jeg mener, lillevenn :P

Så hyggelig at du er engasjert da, men jeg tror alle visste dette her allerede, vennen :):) 

 

Endret av Turin
Behov for å glorifisere innlegget
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
1 minutt siden, Turin skrev:

Så hyggelig at du er engasjert da, men jeg tror alle allerede visste dette her, vennen :) 

Vel du skjønner lillevenn, når noen spør om noe så må jeg nesten gi et svar, men det skjønner vel du også :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Turin skrev:

Så hyggelig at du er engasjert da, men jeg tror alle allerede visste dette her, vennen :) 

Jeg visste det ikke fra før, så jeg synes at det er fint at hun forklarte det så fint. Det er kanskje litt tidlig å si god natt(?)
(Her ønsker jeg ikke å bruke hersketeknikker, men jeg MÅ grunnet den tullete regelen som jeg laget i HI. Sorry).

Anonymkode: 24582...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Catalina Culès said:

Vel du skjønner lillevenn, når noen spør om noe så må jeg nesten gi et svar, men det skjønner vel du også :kose:

God ettermiddag! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor gammel er du egentlig, ts? Jeg vet ikke om du er istand til å forstå det, men alt som omtales som hersketeknikker er faktisk ikke det. For noen er det den ultimate hersketeknikken å hyle opp om at andre bruker hersketeknikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Hvor gammel er du egentlig, ts? Jeg vet ikke om du er istand til å forstå det, men alt som omtales som hersketeknikker er faktisk ikke det. For noen er det den ultimate hersketeknikken å hyle opp om at andre bruker hersketeknikker. 

Det har du fullstendig rett i, søtingen.

Anonymkode: 24582...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...