Gå til innhold

Jennifer Lawrence fikk kritikk for nakent kjolevalg:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, hun ser jo helt malplassert ut på bildet. Hun burde hatt på seg et mer dekkende og kanskje litt mer hverdagslig antrekk

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan gå med de klærne hun vil, men det ser ganske teit ut, og jeg får litt assisiasjoner til en jente som skriker etter oppmerksomhet og å bli elsket, fordi hun ikke klarer like seg selv. 

Anonymkode: b50b2...5e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette overhodet. På en side så kritiserer SJW'ere og feminister litt cleavage og hud, mens de under andre omstendigheter som nipple-hysteriet driver og tar av seg på overkroppen...

Anonymkode: e1e7b...f67

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mannfolkene gått i smoking hadde det sett bedre ut, ser liksom ut som om hun står med feil gjeng. Alle mannfolka har jo hverdagsklær på seg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Peonjenta skrev:

Hadde mannfolkene gått i smoking hadde det sett bedre ut, ser liksom ut som om hun står med feil gjeng. Alle mannfolka har jo hverdagsklær på seg. 

Det var det jeg tenkte også. Kjolen i seg selv er nydelig og ikke noe galt med den :)

Anonymkode: ac9e5...052

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hollywood tror jo / forsøker å fremstå / som noen moralsk elite, som vi bør lytte til for råd og veiledning her i livet. Hun fruen her skal vel også det mener å huske hun skrev hun skulle ta et friår for å fremme politiske saker nå snart

Hun selger kropp og tjener mye penger på det, og det er helt greit for meg jeg har ingenting imot det, men da er du et normalt menneske ingen moralsk elite.

Så en får nesten velge.

Stort sett alle i hollywood valgte seg selv over moral bla.a lot de weinstein forgripe seg på over hundre svake kvinnfolk, mens sterke kvinnfolk og mannfolk tiet stille, samtidig "forsøker" de å fremstå som noen moralsk elite og belære oss om feminisme etc, synes det er ganske patetisk og tragisk hele greia, skjønner ikke at folk tar disse folkene særriøst

Men, en får gjøre som en vil

Anonymkode: 5b061...d66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck hun er vakker... :wow:

Jeg hadde gjerne ligget med henne, hadde sjansen bydd seg!

Anonymkode: c27af...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kritiserer skjønne og vakre Jennifer Lawrence er ikke en ekte feminist!!

Anonymkode: 33a8d...a73

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den som kritiserer skjønne og vakre Jennifer Lawrence er ikke en ekte feminist!!

Anonymkode: 33a8d...a73

Haha nei da er det i alle fall idiotisk med all denne oppstanden. Jeg trodde at hun bare var veldig pyntet mens de andre gikk i hverdagsklær og at det så litt rart ut. Det er sikkert flere på den eventen som var kledd som Lawrence vil jeg tro :)

Anonymkode: ac9e5...052

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes virkelig at hun skal få velge selv. Dessuten vil ikke kalle dette nakent. Jeg har sett mange kvinner med adskillig mindre klær enn dette.

Anonymkode: 04e68...a08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den som kritiserer skjønne og vakre Jennifer Lawrence er ikke en ekte feminist!!

Anonymkode: 33a8d...a73

For all del, om hun velger å ikke kle seg etter forholdene og "bli kald" for å få vise seg frem så gjerne for meg, men når en ellers liker å klappe seg selv og hverandre på skulderen og klager på sexisme, forskjellsbehandling og dårlig behandling i filmindustrien burde en kanskje reflektere litt over hva slags forbilde en er selv, og hva en kommuniserer ved å på død å liv kle av seg for å stå ute i kulden, som eneste kvinne blant menn som er kledd etter forholdene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er helt grei. Men det er noe som heter kle seg for anledningen, og der bommer hun skikkelig. Man ser at det er kaldt på de påkledde mennene, og det er bare ikke en ute-kjole.:fnise:

Anonymkode: 99ed8...43f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, herzeleid said:

For all del, om hun velger å ikke kle seg etter forholdene og "bli kald" for å få vise seg frem så gjerne for meg, men når en ellers liker å klappe seg selv og hverandre på skulderen og klager på sexisme, forskjellsbehandling og dårlig behandling i filmindustrien burde en kanskje reflektere litt over hva slags forbilde en er selv, og hva en kommuniserer ved å på død å liv kle av seg for å stå ute i kulden, som eneste kvinne blant menn som er kledd etter forholdene.

Nå kledde hun ikke av seg for å stå ute i kulden. Det er vel mer sannsynlig at hun kledde seg for å være inne.

Og hva signalerer hun mener du? At det er greit å trakasserere henne eller forgripe seg på henne? Fordi hun har på seg mindre klær enn menn?

Anonymkode: 04e68...a08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjolen er helt grei. Men det er noe som heter kle seg for anledningen, og der bommer hun skikkelig. Man ser at det er kaldt på de påkledde mennene, og det er bare ikke en ute-kjole.:fnise:

Anonymkode: 99ed8...43f

De var ute i 5 min og inne resten av tiden. Når det såpass kort tid syntes hun det gikk greit. Hvem skal bestemme når det er for kaldt for henne?

Anonymkode: 04e68...a08

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå kledde hun ikke av seg for å stå ute i kulden. Det er vel mer sannsynlig at hun kledde seg for å være inne.

Og hva signalerer hun mener du? At det er greit å trakasserere henne eller forgripe seg på henne? Fordi hun har på seg mindre klær enn menn?

Anonymkode: 04e68...a08

Når hun som eneste kvinne er den som kler av seg for å vise mest mulig hud, mens mennene rundt har kledd seg etter forholdene, sender kommuniserer hun hvor viktig det er å vise seg frem og få oppmerksomhet nettopp for dette. I en tid der det er stort fokus på press på kvinner for å spille på seksualitet ville hun fremstått som et bedre forbilde om hun kledde seg i tråd med forholdene enn for å vise seg frem mest mulig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest N-Nøff

Verre med de sorte, blanke, høye skinnstøvlene han til venstre har på s... åh... vent, så feil. Det var bare buksa hans :fnise: 

Men hun ser malplassert ut, ja. Lurer på hva de fikk beskjed om å ta på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De var ute i 5 min og inne resten av tiden. Når det såpass kort tid syntes hun det gikk greit. Hvem skal bestemme når det er for kaldt for henne?

Anonymkode: 04e68...a08

Syns man blander begreper når man trekker inn feminisme og skit her. Hun appellerer til omsorgsgenene i folk som er GODE egenskaper, selv om hun åpenbart er sta som faen og syns hun er dødskul som trosser kulda og fryser for å vise frem Versace-kjolen sin. Men om noen av mennene hadde tilbudt henne jakka si, kan hun seriøst ikke bli sur for det. Det er en ganske normal reaksjon mot folk som har for lite klær på seg.

Anonymkode: 99ed8...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...