Gå til innhold

Jeg trenger en hobby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så drittlei av ettermiddagene mine. Jeg er utrolig tiltaksløs og lite kreativ!

Jeg studerer og bruker som oftest tid på skolearbeid fra klokken 07.30 til klokken er 15-16. Etter dette trener jeg og spiser middag, men det er jo fortsatt en del timer igjen. Problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg skal ta meg til. Jeg føler nesten at jeg bare har to alternativer og det er enten å lese bok eller å se serie, lese på KG, ol. Problemet er bare at dette innebærer å lese eller stirre på PC-skjermen, noe jeg allerede gjør alle de timene jeg driver med skolearbeid. Jeg merker at jeg er drittlei, men samtidig kommer jeg ikke på noe annet å gjøre. 

I den siste timen før jeg legger meg hører jeg på podcast og tegner, strikker eller lignende for å få sove bedre, men jeg merker at jeg ikke har tålmodighet til å gjøre det noe særlig lenger, så det er ikke et alternativ. 

Derfor trenger jeg altså tips til noe å gjøre på ettermiddagene som ikke krever alt for mye av utstyr eller planlegging :)

Anonymkode: a4f90...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Meld deg inn i en organisasjon som jobber for å forbedre vanlige menneskers liv på alle mulige måter, og finn ut hvordan du kan hjelpe på et område som interesserer deg!

https://rødt.no/bidra

https://rødt.no/politikken

Anonymkode: 767c6...210

Jeg er allerede medlem av diverse politiske organisasjoner, og jeg jobber frivillig en dag i uka. 

Anonymkode: a4f90...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alle de forskjellige telle-trådene, her på Kvinneguiden!!

 :hoppendeglad:

Anonymkode: 3f6da...b0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Alle de forskjellige telle-trådene, her på Kvinneguiden!!

 :hoppendeglad:

Anonymkode: 3f6da...b0d

Haha, tror jeg står over der altså! 

Anonymkode: a4f90...d5d

  • Liker 2