Gå til innhold

Vaske ull?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bortbyting

Går fint å ta de i vaskemaskina. Jeg vasker saueskinn i vaskemaskina, det går fint. Ta de på ullprogram, med flytende milo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, NotNaomi skrev:

Oj.Hun svarte da ikke frekt! 

Ts.Hadde nok vasket de der med håndvask.Med Milo og ordentlig skylling med egnet tøymykner (neutral).

Ellers putter jeg alt jeg er usikker på av sånt i maskinen på kort ullprogram eller kort program på 30 grader.

Jo, det synes jeg, da spør man heller om mer opplysninger enn å skrive det som ble skrevet og kommer med infomasjon forhold til svar. Nå har hun vært hødlig etterkant å svart på opplysninger som har blitt gitt ved spørsmål av ANDRE.

Endret av madsegen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bortbyting said:

Går fint å ta de i vaskemaskina. Jeg vasker saueskinn i vaskemaskina, det går fint. Ta de på ullprogram, med flytende milo.

Takk for svar :)

Anonymkode: 0be6e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

3.jpg

3.jpg

Anonymkode: 0be6e...111

De var kule!

Hvor mye gav du for dem?

Jeg ville tatt dem i maskina på ullvask med milo. Men jeg hadde kanskje tatt dem for hånd første gang. Vanskelig å svare sikkert når jeg ikke har kjent på dem først.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Forundret.. said:

De var kule!

Hvor mye gav du for dem?

Jeg ville tatt dem i maskina på ullvask med milo. Men jeg hadde kanskje tatt dem for hånd første gang. Vanskelig å svare sikkert når jeg ikke har kjent på dem først.

 

250 kr, de er myke.inkl såla.

Anonymkode: 0be6e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Forundret.. said:

De var kule!

Hvor mye gav du for dem?

Jeg ville tatt dem i maskina på ullvask med milo. Men jeg hadde kanskje tatt dem for hånd første gang. Vanskelig å svare sikkert når jeg ikke har kjent på dem først.

 

mykt skinn når du strykker den  ,men også slik at du kan "krølle"/"brette" den en i sammen.

Anonymkode: 0be6e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Forundret.. said:

De var kule!

Hvor mye gav du for dem?

Jeg ville tatt dem i maskina på ullvask med milo. Men jeg hadde kanskje tatt dem for hånd første gang. Vanskelig å svare sikkert når jeg ikke har kjent på dem først.

 

Takk :)

Anonymkode: 0be6e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare føye til, jeg så et forbruket program på TV for ett år eller to siden angående Milo. 

Jeg husker ikke om det var NRK eller TV 2, så søk det gjerne opp. 

I det programmet så kom det i hvertfall frem at produsenten av Milo, tror det var Lilleborg, klarte ikke å dokumentere at annen flytende vaskemiddel var mer skadelig mot ull en Milo, eller att Milo var mindre skadelig enn de andre flytende vaskemiddlene. 

Vi gikk over til å bruke vanlig flytende vaskemiddel på ull etter det, og har ikke merket noe forskjell på ull plaggene. 

Obs! Gjelder flytende vaskemiddel ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rotehodet said:

Må bare føye til, jeg så et forbruket program på TV for ett år eller to siden angående Milo. 

Jeg husker ikke om det var NRK eller TV 2, så søk det gjerne opp. 

I det programmet så kom det i hvertfall frem at produsenten av Milo, tror det var Lilleborg, klarte ikke å dokumentere at annen flytende vaskemiddel var mer skadelig mot ull en Milo, eller att Milo var mindre skadelig enn de andre flytende vaskemiddlene. 

Vi gikk over til å bruke vanlig flytende vaskemiddel på ull etter det, og har ikke merket noe forskjell på ull plaggene. 

Obs! Gjelder flytende vaskemiddel ☺

Noted :)

Anonymkode: 0be6e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

250 kr, de er myke.inkl såla.

Anonymkode: 0be6e...111

Det var en grei pris.

Hadde nok putta demi maskina med no ullvask da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Forundret.. said:

Det var en grei pris.

Hadde nok putta demi maskina med no ullvask da 😊

Veldig fornøyd med pris, hadde vært mye dyrere for slike tøfler i Norge :)

Og de er gode i gå med, og derfor har jeg lyst til ha de så lenge som mulig.. :)

Anonymkode: 0be6e...111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...