Gå til innhold

Lurer på å la være å vaske underlivet en stund, bare for å se hvor jævlig det vil lukte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Btw er det en helt annen lukt av armhule svette enn av svette fra "der nede"

Anonymkode: 3920a...d12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Btw er det en helt annen lukt av armhule svette enn av svette fra "der nede"

Anonymkode: 3920a...d12

Svetten i lysken lukter verre enn underarmsvette av helt naturlige årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Svetten i lysken lukter verre enn underarmsvette av helt naturlige årsaker.

Å? Det har jeg aldri opplevd! Men JEG VASKER MEG JO SELVSAGT MED SÅPE HVER DAG DA :)

Anonymkode: 3920a...d12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dusje:Står i dusjen akkurat nå btw oog skriver fra vannfast mobil :hoho:

Anonymkode: 3920a...d12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Peonjenta skrev:

Svetten i lysken lukter verre enn underarmsvette av helt naturlige årsaker.

Det har aldri luktet vondt av min lyskensvette. Hvilke naturlige årsaker er det du tenker på?

Anonymkode: 3920a...d12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og folk lurer på hvorfor norske menn finner seg kvinner i utlandet!

Anonymkode: 79eb4...26f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Peonjenta skrev:

Hvis dere ikke trenger såpe i underlivet ser jeg ikke hvorfor dere bruker såpe på resten av kroppen.

Jeg gjør ikke det heller, da tørker jeg helt ut om vinteren. Litt såpe under armene og sjampo er alt jeg bruker. Bortsett fra håndvask, da. Og jeg lukter ikke vondt, takk som spør. 

Anonymkode: a685e...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Peonjenta skrev:

Svetten i lysken lukter verre enn underarmsvette av helt naturlige årsaker.

Din ja...

Anonymkode: a07cd...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammoniakken fra urin etc kan gjøre at underlivet ditt får mørkere farge, etter å ha blitt sauset inn for lenge. Altså brunaktig. Ikke særlig attraktivt.

Anonymkode: f6546...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et spennende eksperiment. Du ønsker å bli kjent med dine egne lukter. Litt som å se på Big Brother.

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Anonymkode: 1e852...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.2.2018 den 3.35, AnonymBruker skrev:

:dusje:Står i dusjen akkurat nå btw oog skriver fra vannfast mobil :hoho:

Anonymkode: 3920a...d12

Nei? Er det sant?

Jeg prompet ut fra øret mitt i sted. :fnise:

Er vi ikke morsomme!

Her er en ny en!

--- det var en dag i april. jeg gikk ned en bakke. og så falt jeg. men reiste meg opp igjen da. :hoho:

Hvor er VG?!

Anonymkode: 1e852...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: Mye tull og tøys her, men men...

Da har jeg fullført prosjektet mitt. Da har jeg gått en uke uten vask av dåsa. Det lukter ikke akkurat blomster nå. Det lukter skikkelig f.... er seigt og klissete, men hadde faktisk trodd det ville vært verre. Kvinner får også kukost eller smegma bare så det er sagt, mye og. Hadde nok luktet verre om jeg hadde vært glattbarbert. Det skal bli vanvittig godt med en dusj når eg kommer hjem fra jobb. Dåsa skal vaskes godt og lukte blomst igjen. Om det blir med vann eller mild såpe vet jeg ikke enda, folkens...

Anonymkode: a07cd...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: Mye tull og tøys her, men men...

Da har jeg fullført prosjektet mitt. Da har jeg gått en uke uten vask av dåsa. Det lukter ikke akkurat blomster nå. Det lukter skikkelig f.... er seigt og klissete, men hadde faktisk trodd det ville vært verre. Kvinner får også kukost eller smegma bare så det er sagt, mye og. Hadde nok luktet verre om jeg hadde vært glattbarbert. Det skal bli vanvittig godt med en dusj når eg kommer hjem fra jobb. Dåsa skal vaskes godt og lukte blomst igjen. Om det blir med vann eller mild såpe vet jeg ikke enda, folkens...

Anonymkode: a07cd...ae5

Sånn hvit gugge? Er det sant? Mye? Hvor mye? 

Er det så ille at om du drar ned trusa så slår den fæle lukten mot deg eller? Skal du prøve 2 uker? 

 

Anonymkode: ea789...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fikk jeg det fra at du skulle prøve å tre uker?? Det var derfor jeg spurte etter ukentlige oppdateringer. Litt på tull da men allikevel. :P

Tipper du sjelden har følt deg så ren der nede etter den første vasken på en uke. (Hva slags blomst lukter dåsa di?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.2.2018 den 3.31, AnonymBruker skrev:

Å? Det har jeg aldri opplevd! Men JEG VASKER MEG JO SELVSAGT MED SÅPE HVER DAG DA :)

Anonymkode: 3920a...d12

Har du aldri trent intensivt i noen timer i strekk før? 

Når jeg trener dobbelttime på gruppetime på treningssenter eller løper et par mil så blir det en ganske stram svettelukt fra lysken. 

Anonymkode: 91e03...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye uvitenhet blant de som tror man trenger såpe for å holde underlivet iorden. Et par google-søk og alle sier det motsatte, og her er ett eksempel: http://www.kk.no/livstil/slik-holder-du-underlivet-ditt-friskt-67868753

Noen tror at man får sopp av å ikke vaske med såpe, men det er jo nettopp det motsatte som skjer. Såpe er basisk, og det må være et visst surt miljø nedentil for å unngå soppvekst.

De ytre kjønnsorganene består av slimhinner, og er noe helt annet enn huden forøvrig.

Jeg dusjer og vasker meg med såpe på huden forøvrig, men prøver å ikke gjøre det for ofte da jeg blir tørr i huden. Håret vasker jeg annenhver dag, men ikke i dusjen, - har badekar og holder hodet over der.

Anonymkode: 508f2...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dkgut38
På 22.2.2018 den 14.53, AnonymBruker skrev:

De som barberer seg har stor risiko til å få slikt i underlivet... der er ikke jeg😊

Ts

Anonymkode: a07cd...ae5

Mmm så flot nogen ikke barbere 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...