Gå til innhold

Lurer på å la være å vaske underlivet en stund, bare for å se hvor jævlig det vil lukte...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Peonjenta skrev:

Bruker du ikke såpe for å vaske vekk avføring bak heller?   

Nei, kun vann. Det er ikke noe problem. Lukter ikke av meg. 

Selv om mange her inne ikke tror på det, at det ikke lukter uten såpe... 

Anonymkode: 0e1a5...8df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvorfor det ikke har vært noen pervo her inne og spurt om å få sleike etter en uke? :klo: 

Anonymkode: 57233...ccf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om noen som har med seg bærbart toalett i felt heller. På bivuakk er det den koselige fellesgropen med en luksuspinne å sitte på.

Anonymkode: 57233...ccf

Vi hadde det på alle skiøvelsene, man kan jo ikke drite i snøen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg mye utflod og må dusje/vaske meg hver dag.

Jeg må skifte truse 1 gang daglig, gjør jeg ikke dette så kjennes lukten av kjønn veldig godt.

Jeg kjenner selv lukten og da vet jeg at andre kjenner enda tydeligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke får sopp, du har større sjangse for å få det an urenslighet, kontra overvask.

Anonymkode: d4f69...259

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvordan folk kan tro at vulva er selvrensende når resten av kroppen ikke er det.  Man vasker da bort svette under armene med såpe, svetten fra underlivet forsvinner ikke på magisk vis bare med vann.  Ikke smegma, urin, avføring og utflod heller for den saks skyld. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, monkey business skrev:

Da må du ikke jukse og bruke kokosspray underveis.

Lover:fnise:

Ts

Anonymkode: a07cd...ae5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg fatter ikke hvordan folk kan tro at vulva er selvrensende når resten av kroppen ikke er det.  Man vasker da bort svette under armene med såpe, svetten fra underlivet forsvinner ikke på magisk vis bare med vann.  Ikke smegma, urin, avføring og utflod heller for den saks skyld. 

Jeg er kanskje litt frekk nå, men har lest hva du har skrevet i andre tråder også ang dette med underliv, og ditt, husker ikke hva tråden heter... men for meg så virker det som om ditt underliv er mye mer illeluktende og skittent i forhold til alle andres. For jo, det holder å vaske med lunkent vann!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Jeg er kanskje litt frekk nå, men har lest hva du har skrevet i andre tråder også ang dette med underliv, og ditt, husker ikke hva tråden heter... men for meg så virker det som om ditt underliv er mye mer illeluktende og skittent i forhold til alle andres. For jo, det holder å vaske med lunkent vann!

Nei, det er det ikke.  Tipper mitt lukter ganske bra iom. at jeg vasker det.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, barbent skrev:

Selv har jeg mye utflod og må dusje/vaske meg hver dag

Barberer du deg er det klart du får mye utflod, det sier seg vel nesten selv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Peonjenta skrev:

Nei, det er det ikke.  Tipper mitt lukter ganske bra iom. at jeg vasker det.  

Vasker kun med vann. Lukter ikke. 

Da jeg brukte såpe stinket jeg i perioder fordi det ga meg bakteriell vaginose. 

Anonymkode: 76887...ab3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vasker kun med vann. Lukter ikke. 

Da jeg brukte såpe stinket jeg i perioder fordi det ga meg bakteriell vaginose. 

Anonymkode: 76887...ab3

Helt riktig👍

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Barberer du deg er det klart du får mye utflod, det sier seg vel nesten selv...

Vet vaginaen din at du barberer deg?  Nei, man får ikke mer utflod av å fjerne hår.  Det sier seg helt selv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Peonjenta said:

Bruker du ikke såpe for å vaske vekk avføring bak heller?   

Jeg spiser et godt kosthold og bæsjen min lander fint i skålen. Har aldri synlige rester i rumpa for å si det sånn, det er minimalt av avføring igjen i rumpa etter et toalettbesøk

52 minutter siden, Peonjenta said:

Jeg fatter ikke hvordan folk kan tro at vulva er selvrensende når resten av kroppen ikke er det.  Man vasker da bort svette under armene med såpe, svetten fra underlivet forsvinner ikke på magisk vis bare med vann.  Ikke smegma, urin, avføring og utflod heller for den saks skyld. 

Å sammenligne underlivet med underarmene er som å sammenligne håret på hodet med tåneglene. Disse er helt ulike systemer med ulike funksjoner. 

Anonymkode: 29d3b...c77

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker også med vann, renten kanskje litt såpe ned når jeg vaske håret og vannet renner langs kroppen. 

Pleier også å lukte på med selv bare for å sjekke hvordan ståa er. 😅

Har hatt BV før å det er så sykt fæl lukt at jeg heller dobbelsjekker meg selv. 

Anonymkode: a8e15...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser et godt kosthold og bæsjen min lander fint i skålen. Har aldri synlige rester i rumpa for å si det sånn, det er minimalt av avføring igjen i rumpa etter et toalettbesøk

Anonymkode: 29d3b...c77

Tarmbakterier er ikke store, brune og synlig for det blotte øyet, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet det, det er helt merkelig tanke, på kanten til syk egentlig. Men tenker å prøve bare for å prøve. Det er jo ikke slik at eimen vil følge meg der jeg går, slik at andre merker det? Vil bytte undertøy som vanlig da, og kun vaske meg med klut under armene, føtter og bruke tørrsjampo, ikke dusje. Har gått et døgn før uten at det lukter ekkelt i det hele tatt. Sliter heller ikke med mye utflod. Vil først prøve en uke. Sikkert mange av dere som tror jeg troller, forstår det. Men dette skal jeg faktisk prøve ut. Skal ikke vaske underlivet på en uke for å se hvor jævlig det vil stinke. Kanskje lenger. Jeg bor alene og er ikke seksuelt aktiv. Jeg jobber også alene, så vil ikke sjenere noen om det skulle stinke skikkelig. Et lite eksperiment her altså. Bare for å se. Har noen andre prøvd det eller som har tenkt tanken? Tviler sterkt men...

Anonymkode: a07cd...ae5

Har du aldri vært ute på tur i naturen flere dager uten særlig vaskemuligheter? Syns ikke det blir så ille jeg, men om man jukser og bytter underbukse så lukter det jo greit nok.

Endret av visp
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mr. Kilmister skrev:

Barberer du deg er det klart du får mye utflod, det sier seg vel nesten selv...

Jeg får ikke mer utflod på grunn av barbering, har alltid hatt mye utflod with and without hair :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG elsker sure, stinkende glufser så du har kommet til riktig sted iallfall.

Seriøst, skulle tro det var vann og såpemangel i Norge når man leser hvor mange her inne som ikke gidder å vaske glufseområdet.

Anonymkode: 2087a...3d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...